ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Πιο αεροδυναμικές οι νέες Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR

Η νέα Ninja ZX-10R
Η νέα Ninja ZX-10R KAWASAKI

Το εργοστάσιο Kawasaki κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη αυτών των μοναδικών μοτοσυκλετών, με τεχνογνωσία Kawasaki Racing Team.

Με επίκεντρο την πραγματική απόδοση και τις αναβαθμίσεις μηχανολογίας και εστιάζοντας στην υλοποίηση μιας μοτοσυκλέτας για πίστες αλλά και που φέρνει τις τεχνολογίες των Supersport μοτοσυκλετών στο δρόμο, οι μηχανικοί της Kawasaki έδωσαν προτεραιότητα σε ένα καινοτόμο αεροδυναμικό πακέτο για το 2021, σε συνδυασμό με το βελτιωμένο κράτημα και τις εργονομικές αναβαθμίσεις που υποστηρίζονται από τη νέα τεχνολογία στη μηχανολογία.

Όσον αφορά στην αεροδυναμική, η λέξη κλειδί είναι «κάθετη δύναμη» με καινοτόμα αναβαθμισμένα πτερύγια ενσωματωμένα στη δομή του φέρινγκ που διοχετεύουν τη ροή του αέρα δημιουργώντας επιπλέον κάθετη δύναμη της τάξης του 17% μεγαλύτερη σε σχέση με τα Ninja του 2020. Ομοίως, ο σχεδιασμός της σέλας συνεπιβάτη, αλλάζει διακριτικά για να δημιουργήσει μια περιοχή χαμηλής πίεσης πίσω από τον αναβάτη. Σε συνδυασμό με έναν ανεμοθώρακα κατά 40χλστ. ψηλότερο, με τοποθέτηση τιμονιού που αντιγράφει αυτήν της μοτοσυκλέτας του Jonathan Rea και 5χλστ. ψηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ οδηγού, το αεροδυναμικό και εργονομικό πακέτο είναι μόνο ένα δείγμα από τα WorldSBK χαρακτηριστικά για το 2021.

Το καντράν του Ninja ZX-10R
Το καντράν του Ninja ZX-10R KAWASAKI


Μέσα στο φέρινγκ οι καινοτομίες συνεχίζονται με μια έγχρωμη TFT οθόνη αγωνιστικού τύπου (συμπεριλαμβανομένης της συνδεσιμότητας Bluetooth), δυνατότητα επιλογής τρόπων οδήγησης αναβάτη από τέσσερα πλήκτρα στο τιμόνι, ηλεκτρονικό cruise control και προαιρετικά θερμαινόμενα γκριπς.

Οι αναβαθμίσεις του πλαισίου περιλαμβάνουν κατά 1χλστ. χαμηλότερο σημείο στήριξης ψαλιδιού (ρυθμιζόμενο στο RR), 2χλστ. μεγαλύτερο όφσετ στο πιρούνι και αύξηση 8χλστ. στο πραγματικό μήκος του ψαλιδιού που συμβάλλουν στην αύξηση της σταθερότητας και στη μεγαλύτερη πρόσφυση. Οι ρυθμίσεις των ελατηρίων έχουν αλλάξει επίσης με τα εμπρός τώρα πιο μαλακά και το πίσω πιο σκληρό, ενώ μια ευρύτερη περιοχή σύσφιξης πιρουνιού για την κάτω πλάκα τιμονιού αναθεωρεί την ισορροπία ακαμψίας για τα καλάμια.

Την επιβράδυνση αυτού του ευκίνητου θηρίου στην πίστα και στο δρόμο, έχει αναλάβει ένα ειδικό πακέτο της Brembo που περιλαμβάνει monobloc δαγκάνες M50, ημι-πλευστούς μπροστινούς δίσκους 330χλστ. και ένα έμβολο ακτινικής αντλίας φρένου (με ατσάλινα σωληνάκια για το RR).

Ως προς την εξωτερική εμφάνιση, ο φωτισμός LED υπάρχει παντού και χρησιμοποιεί μονάδα προβολέων άμεσης δέσμης από τη Mitsubishi, οι φωτεινές δέσμες της οποίας υιοθετούνται πρώτη φορά για χρήση σε μοτοσυκλέτα.

Η νέα Ninja ZX-10R
Η νέα Ninja ZX-10R KAWASAKI


Η καρδιά του Ninja είναι ο κινητήρας και τα ZX-10R και RR δεν αποτελούν εξαίρεση. Και τα δύο συνεχίζουν να βασίζονται στο σύστημα finger follower, αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω από ένα νέο σχεδιασμό αυλού εισαγωγής. Και για διατήρηση του λιπαντικού στη σωστή θερμοκρασία, ένα νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού εμπνευσμένο από την KRT μεταφέροντας τεχνολογία απευθείας από τις πίστες στο δρόμο και ενισχύοντας τη σχέση αγώνων και δρόμου για τους θαυμαστές των Ninja.

Τώρα, το απόλυτο Ninja 998κ.εκ., το ZX-10RR για το 2021 θα διατεθεί σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων παγκοσμίως εξοπλισμένο με ζάντες Marchesini ειδικά κατασκευασμένες για τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP. Με ικανότητα αύξησης στροφών κινητήρα κατά 400 σ.α.λ., το RR κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τη νέα αγωνιστική σεζόν αλλά και για χρήση σε track days, με τη χρησιμοποίηση μπιελών Pankl, που συνδέονται με πιστόνια αγωνιστικού τύπου και των αντίστοιχων πείρων πιστονιού και έτσι η τεχνολογία από τους αγώνες ενισχύεται δίνοντας δυνατότητες κατάκτησης βάθρων στους αγώνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ