X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Η τέταρτη γενιά της Ducati Multistrada V4

Η πολυδιάστατη Ducati Multistrada V4, ο λαοφιλής συνδυασμός Sport-Touring-Enduro-Urban μοτοσικλέτας DUCATI

Η πολυδιάστατη Ducati Multistrada V4, ο λαοφιλής συνδυασμός Sport-Touring-Enduro-Urban μοτοσικλέτας του Μπόργκο Πανιγκάλε, πέρασε στην τέταρτη γενιά της αποκτώντας, μεταξύ άλλων, και τεχνολογίες ημι- αυτόνομης οδήγησης.

Πρόκειται, πια, για την πρώτη μοτοσικλέτα του κόσμου που απέκτησε εμπρός και πίσω ραντάρ. Με αυτά, η νέα Multi υιοθέτησε το Adaptive Cruise Control, που διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας αυτόματα, και το Blind Spot Detection για την ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του καθρέπτη.

Κατά τα άλλα, η τέταρτη γενιά φέρνει για τη Multistrada V4 αναβαθμίσεις στη στιβαρότητα του πλαισίου και την αεροδυναμική, μειωμένο βάρος, ολοκληρωμένο σύστημα πλοήγησης, αλλά και νέα διαστήματα-ρεκόρ μεταξύ των σέρβις - που αγγίζουν τα 60.000 χιλιόμετρα για τη ρύθμιση των βαλβίδων.

Όσο για τον κινητήρα V4 Granturismo, ο οποίος ήδη από το 2015 με την τρίτη γενιά της Multi είχε αποκτήσει μεταβλητό χρονισμό, έγινε πιο προοδευτικός χαμηλά, με εκρηκτική δύναμη στις μέσες και υψηλές στροφές, μέχρι τις 10.500 σ.α.λ. που εμφανίζεται το peak των 170 ίππων.

Η πολυδιάστατη Ducati Multistrada V4, ο λαοφιλής συνδυασμός Sport-Touring-Enduro-Urban μοτοσικλέτας @MCAMPELLI


Ελαφριά, με βάρος μόλις 66,7 κιλών, και συμπαγής, η μονάδα των 1.158 κ.εκ. αποδίδει τη μέγιστη ροπή των 125 Nm χαμηλότερα, στις 8.750 σ.α.λ., ενώ διαθέτει και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί, για μείωση της κατανάλωσης και της θερμότητας που φτάνει στα πόδια των αναβατών εν στάσει.

Φυσικά, για τον έλεγχο των 215 κιλών της μοτοσικλέτας, ο V4 Granturismo συνεργάζεται με το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων για τα οποία η Multistrada ήδη είχε ξεχωρίσει από την πρώτη γενιά του 2003, στο πλαίσιο της Sport πτυχής του χαρακτήρα της.

Έτσι και τώρα, η κεντρική μονάδα IMU διαχειρίζεται τα κορυφαία συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης που μπορεί να βρει κανείς σε μοτοσικλέτα παραγωγής, απευθείας από το MotoGP: τα Cornering ABS , Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC).

Επιπλέον, στην έκδοση Multistrada V4 S, η IMU επικοινωνεί με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook Suspension (DSS) που ρυθμίζει αυτόματα το ύψος της μοτοσυκλέτας, ανεξαρτήτως φορτίου. Σημαντικό επίσης, ειδικά για κίνηση εκτός δρόμου, είναι και το Vehicle Hold Control (VHC) για την επανεκκίνηση σε δρόμους με κλίση.

Το αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο συνδυάζεται με νέο διπλό ψαλίδι, καθώς η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με μεγάλες διαδρομές (εμπρός 170 χιλ. και πίσω 180 χιλ.), η απόσταση 22 εκατοστών από το έδαφος και η δυνατότητα παραγγελίας ζαντών με ακτίνες συμβάλλουν στην Adventure (Enduro) προσωπικότητα της νέας Multi.

Η πολυδιάστατη Ducati Multistrada V4, ο λαοφιλής συνδυασμός Sport-Touring-Enduro-Urban μοτοσικλέτας DUCATI


Όσο για τις σχεδιαστικές της αλλαγές, απέκτησε τώρα λίγο πιο μυώδες αλλά και πιο εκλεπτυσμένο ρύγχος, με νέο φέρινγκ και χούφτες, πιο στιβαρή εμφάνιση αλλά και πιο στενό πίσω μέρος για τη βέλτιστη θέση οδήγησης ακόμα και με τον αναβάτη σε όρθια θέση, εκτός δρόμου.

Επίσης, ενσωματώθηκε το νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων, με ταυτόχρονη νέα αεροδυναμική μελέτη (σε αεροσήραγγα) για την βέλτιστη προστασία των αναβατών από τον αέρα, τη μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου και την εκτροπή της θερμότητας του κινητήρα μακριά από τα πόδια.

Η τελευταία αυτή πτυχή της νέας Multistrada V4 ενισχύει τον αστικό (Urban) χαρακτήρα της, σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος της σέλας και τη συνδεσιμότητα του smartphone με την έγχρωμη οθόνη αφής για ασύρματη επικοινωνία και απεικόνιση των εφαρμογών του τηλεφώνου.

Όσο για την τέταρτη προσωπικότητα της ιταλικής μοτοσικλέτας, την ταξιδιωτική (Touring), εδώ σημαντική συμβολή έχει το νέο φέρινγκ, που ρυθμίζεται σε ύψος με μία μόνο κίνηση, η βελτίωση της προστασίας από τον αέρα, το νέο σύστημα πλοήγησης που προβάλλει το χάρτη στον πίνακα οργάνων, και τα φώτα που στρίβουν μαζί με την μοτοσυκλέτα.

Στη βασική της (κόκκινη) έκδοση, η νέα Multistrada V4 θα ξεκινήσει να πωλείται στη χώρα μας μέσα στον Ιανουάριο, με τιμή εκκίνησης τις 20.800 €. Η έκδοση V4 S προσθέτει επίσης την επιλογή του γκρι χρώματος Aviator Grey σε τέσσερα πακέτα εξοπλισμού, ενώ η Multistrada V4 S Sport έχει τολμηρότερα χρώματα και γραφικά και το πακέτο Performance, με εξάτμιση Akrapovič και εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ