X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Aprilia: Η νέα RSV4 του 2021

Η Aprilia αποκάλυψε τα ανανεωμένο της τετρακύλινδρο superbike, RSV4 APRILIA

Η Aprilia αποκάλυψε τα ανανεωμένο της τετρακύλινδρο superbike, που κρύβει σημαντικά βήματα εξέλιξης στη σχεδίαση, στον κινητήρα και στα ηλεκτρονικά.

Η superbike RSV4, με όλες τις αγωνιστικές δάφνες του παρελθόντος της και την διαρκή της εξέλιξη στην πίστα, έχει την τελευταία έκδοση του πιο καινοτόμου και πιο ισχυρού κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Aprilia. Προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 δίχως να χάσει τίποτα σε απόδοση και κανέναν από τους 217 ίππους του, ο V4 μεγάλωσε στα 1.099 κ.εκ. (από τα 1.077) και απέκτησε περισσότερη ροπή.

Αντίστοιχα αναβαθμίστηκαν και τα ηλεκτρονικά, με νέο εγκέφαλο και νέο αισθητήρα IMU 6 αξόνων, καθώς και το ψαλίδι που έγινε τώρα ελαφρύτερο, αλλά και απέκτησε παράλληλα ενισχύσεις που προέρχονται από την αγωνιστική Aprilia RS-GP του MotoGP.

Στο επίκεντρο του ανασχεδιασμού βρίσκεται ό,τι νεότερο εξελίσσεται στην αεροσήραγγα, για τη μείωση της αντίστασης στον αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Τα πτερύγια, εμπνευσμένα από την RS 660 για την παραγωγή περαιτέρω άντωσης, πλέον δεν εξέχουν ως χωριστές πτέρυγες, αλλά έχουν ενσωματωθεί στα (δύο επιπέδων) φέρινγκ.

Ο σχεδιασμός ολοκληρώνεται με τη βελτίωση της εργονομίας: η νέα σέλα και το αναθεωρημένο ρεζερβουάρ επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει πιο ταιριαστή θέση ανάμεσα στα φέρινγκ, πιο άνετη στάση οδήγησης και περισσότερο χώρο. Επίσης, νέος είναι και ο LED προβολέας, ενώ στα περιμετρικά φώτα DRL έχει προστεθεί η λειτουργία «bending lights» που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής για καλύτερη ορατότητα του αναβάτη.

Με τη νέα οθόνη TFT του πίνακα οργάνων, ο αναβάτης μπορεί να πλοηγηθεί στις ηλεκτρονικές τεχνολογίες του APRC με περισσότερη ευκολία: να επιλέξει μεταξύ των 6 προφίλ (3 riding modes για δρόμο και 3 για πίστα) που ρυθμίζουν αντίστοιχα το Traction Control, τον έλεγχο σούζας Wheelie Control, το επίπεδο φρεναρίσματος του κινητήρα και το ABS, μεταξύ άλλων.

Παράπλευρα με την έκδοση RSV4, η ιταλική μοτοσικλέτα θα διατίθεται και στην πιο σπορ και εκλεπτυσμένη έκδοση RSV4 Factory που περιλαμβάνει επιπλέον σφυρήλατους τροχούς αλουμινίου, ημι-ενεργητική ανάρτηση Öhlins Smart EC 2 και τις δαγκάνες φρένων Stylema της Brembo.

Photo credits: Aprilia

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ