Νέα Honda CBR500R: Τι άλλαξε και ποια είναι η τιμή της
Η Honda CBR500R Μ.Υ. 2022 αναβαθμίζεται με νέα ανάρτηση, διπλά εμπρός δισκόφρενα, ελαφρύτερους τροχούς και ψαλίδι και ένα καινούριο χρώμα.
Ο ‘πύραυλος τσέπης’ της Honda, η Honda CBR500R, αναβαθμίζεται για το 2022 σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη. Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin.
Η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει βελτιωθεί με ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός, όπως και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χάρη στο νέο ψαλίδι το οποίο είναι ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία. Το πίσω αμορτισέρ φέρει επίσης νέες ρυθμίσεις για άριστη συνεργασία με το νέο πιρούνι.
Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί και το ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Σχεδιαστικά η CBR500R ξεχωρίζει από το νέο εμπρός φτερό που έχει κληρονομήσει από την CBR650R, ενώ τα μαρσπιέ αλουμινίου ανήκουν τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό. Όπως και πριν, τα όργανα LCD περιλαμβάνουν ενδείξεις Shift Up & Gear Position, ενώ όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη.
Η γκάμα χωμάτων περιλαμβάνει το γνωστό Grand Prix Red αλλά και τη νέα επιλογή Matt Gunpower Black Metallic.
Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή από 7.800€, ενώ θυμίζουμε πως οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας A2.
- Honda CBR500R MY22 / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος |
Κυβισμός (cm³) |
471cc |
ΒαλβίδεςανάΚύλινδρο |
4 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
67mm x 66.8mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.7: 1 |
Μέγιστη Ισχύς |
47,6 Ps (35 kW) @ 8600rpm |
Μέγιστη Ροπή |
43Nm @ 6500rpm |
Εκπομπές Θορύβου (dB) |
L-urban 74dB L-wot 76.4dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
3.2L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Ψεκασμός καυσίμου |
PGM FI ηλεκτρονικός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
17.1L (με τη ρεζέρβα) |
Εκπομπές CO2 WMTC |
80 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου (WMTC) |
3.5L/100km (28.6km/litre) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V 7.4AH |
Ισχύς ACG |
23.4A/2000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος (Assisted Slipper Clutch) |
Κιβώτιο |
6 τάχυτο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |
|
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2080mm x 760mm x 1145mm |
Μεταξόνιο |
1410mm |
Γωνία Κάστερ |
25.5 μοίρες |
Ίχνος τροχού |
102mm |
Ύψος Σέλας |
785mm |
Απόσταση από έδαφος |
130mm |
Βάρος (Πλήρες υγρών) |
192kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Πιρούνι Showa 41mmSFF-BP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Πίσω |
Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Τροχός Εμπρός |
Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y |
Τροχός Πίσω |
Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός |
17 x MT3.5 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω |
17 x MT4.5 |
Ελαστικό Εμπρός |
120/70ZR17M/C (58W) |
Ελαστικό Πίσω |
160/60ZR17M/C (69W) |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS |
2-κάναλο |
Εμπρός |
Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin |
Πίσω |
Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα μονού εμβόλου |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ShiftUP Indicator |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
Σύστημα Προστασίας |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά |
ESS (Emergency Stop Signal) |