X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

HONDA

Νέα Honda XL750 Transalp

Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Η θρυλική on-off της Honda επιστρέφει μετά από 10 χρόνια απουσίας με νέο πλαίσιο και κινητήρα, αλλά και αισθητικές αναφορές στο ένδοξο παρελθόν.

Η Honda αποκάλυψε την ολοκαίνουρια XL750 Transalp, επαναφέροντας στο μοτοσυκλετικό προσκήνιο ένα εμβληματικό μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1986 και αποτελούσε τη μεσαία on-off πρόταση της Honda μέχρι το 2012.

Βέβαια, από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Έτσι, αντί για δικύλινδρο V κινητήρα, η νέα Transalp διαθέτει το νέο παράλληλο δικύλινδρο μοτέρ των 755 κυβικών και 92 ίππων και 75 Nm ροπής που γνωρίσαμε στο νέο Hornet.

Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Η ψιλή και στενή φιγούρα προσδίδει στον περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, με τη συνολική εμφάνιση να χαρακτηρίζεται απλή και κομψή, με αναφορές στο ένδοξο παρελθόν της Transalp. Θα υπάρχουν διαθέσιμες τρεις χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς της όμορφης, διαχρονικής τριχρωμίας (Tricolour) που αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη XL600V:

  • Matte Iridium Gray Metallic
Honda XL750 Transalp 23YM HONDA


  • Mat Ballistic Black Metallic
Honda XL750 Transalp 23YM HONDA


  • Ross White Tricolour
Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ είναι ελαφρύ χάρη στη βελτιστοποίηση του πάχους και της ακαμψίας των ελασμάτων και των σωληνώσεών που το απαρτίζουν. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 mm SFF-CA και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονό δίσκο πίσω, ενώ τα ελαστικά - 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω – υπόσχονται απόδοση και ευελιξία εντός και εκτός δρόμου.

Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού (Throttle By Wire ή TBW), προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 5 riding modes, εκ των οποίων τα 4 (SPORT, STANDARD, RAIN & GRAVEL) περιέχουν προ-καθορισμένους συνδυασμούς Ισχύος Κινητήρα (Engine Power), Φρένου Κινητήρα (Engine Braking), ABS και του Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού). Το 5ο ‘User’ mode επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τον δικό του επιθυμητό συνδυασμό.

Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν Λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης και περιλαμβάνουν επίσης την τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) που προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.

Στην ευρεία γκάμα αξεσουάρ θα βρει κανείς quickshifter, μαλακές και σκληρές βαλίτσες, εξοπλισμό rally/touring και αισθητικές βελτιώσεις.

Honda XL750 Transalp 23YM HONDA

Honda XL750 Transalp / Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος κινητήρα

Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Unicam

Χωρητικότητα κινητήρα

755cc

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

87mm x 63.5mm

Σχέση συμπίεσης

11.0:1

Μέγιστη ισχύς

91.8 PS (67.5kW)
στις 9.500 σαλ.

Μέγιστη ροπή

75Nm στις 7.250 σαλ.

Επίπεδο θορύβου (dB)

Lwot - 81.5, Lurban - 77.5

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

3.9L

Εκκίνηση

Ηλεκτρική

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Τροφοδοσία

ΗλεκτρονικόςψεκασμόςPGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

16.9L

Εκπομπές CO2 WMTC

103g/km

Κατανάλωση καυσίμου

23km/l

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12v 8.6Ah

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper)

Κιβώτιο

6-τάχυτο Χειροκίνητο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2.325mm x 838mm x 1.450mm

Μεταξόνιο

1560mm

Γωνία κάστερ

27°

Ίχνος τροχού

111mm

Ύψος σέλας

850mm

Απόσταση από το έδαφος

210mm

Βάρος (πλήρες υγρών)

208kg

Ακτίνα κύκλου στροφής

2.6m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Showa 43mm SFF-CA – διαδρομή 200mm

Πίσω

Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 190mm

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντα Εμπρός

21” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή

Ζάντα Πίσω

18” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή

Ελαστικό Εμπρός

90/90-R21 M/C 54H

Ελαστικό Πίσω

150/70-R18 M/C 70H

ΦΡΕΝΑ

Τύπος ABS

2κάναλο

Εμπρός

Διπλοί δίσκοι 310mm x 4.5mm κυματοειδείς με 2πίστονες δαγκάνες

Πίσω

Μονός κυματοειδής δίσκος 256mmx 6.0mm στον οποίο επενεργεί μονοπίστονη δαγκάνα

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όργανα

TFT

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED



USB

TypeC (κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη)

Πρίζα 12V

Προαιρετική

Αυτόματη ακύρωση φλας

Ναι

Quickshifter

Προαιρετικό

Σύστημα ακινητοποίησης

HISS

TAGS HONDA ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ