Νέα Honda XL750 Transalp
Η θρυλική on-off της Honda επιστρέφει μετά από 10 χρόνια απουσίας με νέο πλαίσιο και κινητήρα, αλλά και αισθητικές αναφορές στο ένδοξο παρελθόν.
Η Honda αποκάλυψε την ολοκαίνουρια XL750 Transalp, επαναφέροντας στο μοτοσυκλετικό προσκήνιο ένα εμβληματικό μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1986 και αποτελούσε τη μεσαία on-off πρόταση της Honda μέχρι το 2012.
Βέβαια, από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Έτσι, αντί για δικύλινδρο V κινητήρα, η νέα Transalp διαθέτει το νέο παράλληλο δικύλινδρο μοτέρ των 755 κυβικών και 92 ίππων και 75 Nm ροπής που γνωρίσαμε στο νέο Hornet.
Η ψιλή και στενή φιγούρα προσδίδει στον περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, με τη συνολική εμφάνιση να χαρακτηρίζεται απλή και κομψή, με αναφορές στο ένδοξο παρελθόν της Transalp. Θα υπάρχουν διαθέσιμες τρεις χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς της όμορφης, διαχρονικής τριχρωμίας (Tricolour) που αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη XL600V:
- Matte Iridium Gray Metallic
- Mat Ballistic Black Metallic
- Ross White Tricolour
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ είναι ελαφρύ χάρη στη βελτιστοποίηση του πάχους και της ακαμψίας των ελασμάτων και των σωληνώσεών που το απαρτίζουν. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 mm SFF-CA και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονό δίσκο πίσω, ενώ τα ελαστικά - 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω – υπόσχονται απόδοση και ευελιξία εντός και εκτός δρόμου.
Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού (Throttle By Wire ή TBW), προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 5 riding modes, εκ των οποίων τα 4 (SPORT, STANDARD, RAIN & GRAVEL) περιέχουν προ-καθορισμένους συνδυασμούς Ισχύος Κινητήρα (Engine Power), Φρένου Κινητήρα (Engine Braking), ABS και του Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού). Το 5ο ‘User’ mode επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τον δικό του επιθυμητό συνδυασμό.
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν Λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης και περιλαμβάνουν επίσης την τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) που προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.
Στην ευρεία γκάμα αξεσουάρ θα βρει κανείς quickshifter, μαλακές και σκληρές βαλίτσες, εξοπλισμό rally/touring και αισθητικές βελτιώσεις.
Honda XL750 Transalp / Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος κινητήρα |
Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Unicam |
Χωρητικότητα κινητήρα |
755cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
87mm x 63.5mm |
Σχέση συμπίεσης |
11.0:1 |
Μέγιστη ισχύς |
91.8 PS (67.5kW) |
Μέγιστη ροπή |
75Nm στις 7.250 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου (dB) |
Lwot - 81.5, Lurban - 77.5 |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
3.9L |
Εκκίνηση |
Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
|
Τροφοδοσία |
ΗλεκτρονικόςψεκασμόςPGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
16.9L |
Εκπομπές CO2 WMTC |
103g/km |
Κατανάλωση καυσίμου |
23km/l |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12v 8.6Ah |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper) |
Κιβώτιο |
6-τάχυτο Χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) |
2.325mm x 838mm x 1.450mm |
Μεταξόνιο |
1560mm |
Γωνία κάστερ |
27° |
Ίχνος τροχού |
111mm |
Ύψος σέλας |
850mm |
Απόσταση από το έδαφος |
210mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
208kg |
Ακτίνα κύκλου στροφής |
2.6m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Showa 43mm SFF-CA – διαδρομή 200mm |
Πίσω |
Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 190mm |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα Εμπρός |
21” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
Ζάντα Πίσω |
18” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
Ελαστικό Εμπρός |
90/90-R21 M/C 54H |
Ελαστικό Πίσω |
150/70-R18 M/C 70H |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος ABS |
2κάναλο |
Εμπρός |
Διπλοί δίσκοι 310mm x 4.5mm κυματοειδείς με 2πίστονες δαγκάνες |
Πίσω |
Μονός κυματοειδής δίσκος 256mmx 6.0mm στον οποίο επενεργεί μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|
Όργανα |
TFT |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
USB |
TypeC (κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη) |
Πρίζα 12V |
Προαιρετική |
Αυτόματη ακύρωση φλας |
Ναι |
Quickshifter |
Προαιρετικό |
Σύστημα ακινητοποίησης |
HISS |