Νέο Honda ADV350: Πότε έρχεται στην Ελλάδα το μικρό αδερφάκι του X-ADV
Το νέο Honda ADV350 φέρνει το adventure στυλ του X-ADV στην κατηγορία των scooter μεσαίου κυβισμού.
Το νέο ADV350 έρχεται να μεγαλώσει τη γκάμα της Honda και να προσφέρει το adventure στυλ του X-ADV σε περισσότερους αναβάτες και σε χαμηλότερη τιμή. Πλέον, το X-ADV που ήρθε το 2016 για να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός scooter μεγάλου διαμετρήματος και μιας μοτοσυκλέτας adventure, αποκτά τον μικρό του "αδερφό" στην κατηγορία scooter μεσαίου κυβισμού.
Το ADV350 (χωρίς το 'Χ' αν το προσέξατε) διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm, πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου και κινείται με κινητήρα 330 κυβικών που αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm.
Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 29,4 km/l (WMTC mode), με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11,7 λίτρων να παρέχει δυνατότητα αυτονομίας έως και 340 km.
Επιπλέον χαρακτηριστικά του ADV350 είναι το σύστημα HSTC που διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού, η ζελατίνα που ρυθμίζεται σε 4 θέσεις ως προς το ύψος, ο χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα και η θύρα φόρτισης USB Type-C που βρίσκεται στο ντουλαπάκι.
Ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda Smartphone Voice Control, ενώ η λειτουργία έξυπνου κλειδιού (Smart Key) αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα. Στον τομέα των φρένων, ένας μονός δίσκος 256mm συνδυάζεται με έναν πίσω δίσκο 240mm.
Το Honda ADV350 αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2021 και θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:
- Spangle Silver Metallic
- Mat Carbonium Gray Metallic
- Mat Carnelian Red Metallic
Διαθέσιμη θα είναι και μία σειρά γνήσιων αξεσουάρ για το Honda ADV350, όπως:
- Smart top box 50L
- Πίσω σχάρα (άμεσης τοποθέτησης)
- Εσωτερικές βαλίτσες
- Θερμαινόμενα γκριπ
- Λουκέτο τύπου U
- Κουκούλα
Honda ADV350 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υγρόψυκτος 4-χρονος, 4 βάλβιδος SOHC μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 5 |
Χωρητικότητα |
330cc |
Διάμετρος & Διαδρομή |
77mm x 70.8mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.5:1 |
Μέγιστη ισχύς |
29,2 PS (21,5 kW) @ 7.500 rpm
|
Μέγιστη ροπή |
31,5 Nm @ 5.250 rpm
|
Επίπεδο θορύβου (dB) |
Lurban 75.5dB / Lwot 80.2dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
1,8 L |
Σύστημα τροφοδοσίας |
|
Ψεκασμός |
ΗλεκτρονικόςPGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
11,7L |
Εκπομπές CO2 (WMTC)
|
79g/km
|
Κατανάλωση καυσίμου |
29,4km/L / (3,4L/100km) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V-9.1Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη |
Αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης, ξηρού τύπου |
Τύπος κιβωτίου |
CVT |
Τελική Μετάδοση |
V-Belt |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
CHASSIS |
|
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ) |
2200mm x 895mm x 1295mm |
Μεταξόνιο |
1.520mm |
Γωνία Κάστερ |
26,5° |
Ίχνος |
90mm |
Ύψος Σέλας |
795mm |
Απόσταση από το έδαφος |
145mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
186kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Ανεστραμμένο πιρούνι 37mm – διαδρομή 125mm |
Πίσω |
Δύο αμορτισέρ - διαδρομή 130mm |
Τροχοί |
|
Εμπρός |
15” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Πίσω |
14” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων |
Ελαστικά Εμπρός |
120/70-15MC 56P |
Ελαστικά Πίσω |
140/70-14MC 62P |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος ABS |
2-κάναλο ABS |
Εμπρός |
Ένας δίσκος 256mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin |
Πίσω |
Ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου της Nissin |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
FullLCD, ρολόι, δύο χιλιομετρητές, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, ένδειξη Honda SMARTKey. |
Σύστημα προστασίας |
Immobiliser |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
Συνδεσιμότητα |
Ναι |
USB |
Ναι |
Cruise Control |
Όχι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
HSTC (Honda Selectable Torque Control) και ESS (Emergency Stop Signals) |
|
|
|
|
Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρτικές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.