HONDA

Οδηγήσαμε το ιαπωνικό streetfighter Honda CB 1000 Hornet -Η απρόσμενη τιμή του στην Ελλάδα

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Η Honda κάνει την ολομέτωπη αντεπίθεσή της στις γυμνές τετρακύλινδρες μοτοσικλέτες με τη νέα CB1000 Hornet των 151,7 ίππων (με τον φοβερό κινητήρα του Fireblade) και την πιο δυναμική της έκδοση SP. Δείτε τις λεπτομέρειες και τις σχεδόν απίστευτες τιμές τους.

Οι Ιάπωνες έφεραν ξανά στην Ευρώπη τη “σφήκα” με τη CB750 Hornet το 2023 για την ολική τους επαναφορά στον αυξανόμενο ανταγωνισμό των naked μοτοσικλετών, την τελευταία διετία. Μια επαναφορά που ανέσυρε ένα ένδοξο όνομα, που έχει τις ρίζες του στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στο πρώτο CB600F Hornet που φιλοξενούσε τον τετρακύλινδρο κινητήρα της CBR.

Ακολούθησε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 η CB900F Hornet, καθιερώνοντας την ιαπωνική μοτοσικλέτα στις naked με σκοπό την σπορ οδηγική ψυχαγωγία και μέθεξη – σε προσιτή τιμή. Και στη δεκαετία του 2020 πλέον η νέα γενιά κρατά τις ίδιες αρχές απαράλλαχτες, καθώς η “χιλιάρα” κλείνει τη γκάμα μετά τα CB 750 Hornet και CB 500 Hornet.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Με τον κινητήρα της CBR1000RR Fireblade, με το quickshifter (στην έκδοση SP) και με γνωστό θεϊκό ζύγισμα των Honda, η “ναυαρχίδα” των Streetfighters της ιαπωνικής εταιρείας είναι ένα δυνατό “κοκτέιλ” ισχυρών τετρακύλινδρων επιδόσεων και σπορ συμπεριφοράς, βγάζοντας τους 151,7 ίππους της (ή 157,2 hp στην έκδοση SP) με τρόπο που την καθιστά απόλυτα φιλική από το αργό ρυθμό της καθημερινότητας μέχρι τη σπορ οδήγηση σε κάποιο στριφτερό ορεινό δρόμο.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Παράλληλα, με τα 104 Nm της ροπής του τετρακύλινδρου κινητήρα του και τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου, η CB1000 Hornet των 211 κιλών (212 kg στην SP) ξεδιπλώνει την πανίσχυρή της δύναμη προοδευτικά και ελεγχόμενα μέχρι τις περίπου 7.500 στροφές, όπου πλέον αρχίζει το “πάρτι” της εξαλλοσύνης της ισχύος. Το peak της ιπποδύναμης δίνεται από τη Honda στις 11.000 σ.α.λ.

Honda CB1000 Hornet SP HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Καλοστημένα, το νέο πλαίσιο και η ανάρτηση της Showa αποκρίνονται στην τόση ισχύ με τρόπο που νιώθεις τη μοτοσικλέτα εύκολη στο χειρισμό και στην κατανόησή της, ώστε προοδευτικά να χτίσεις την ταχύτητά σου.

Ειδικά, δε, με το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Ohlins και τα φρένα Brembo Stylema στην έκδοση SP, το όριο του CB1000 Hornet μπορεί να φτάσει σε δυσθεώρητο επίπεδο – όπως και η οδηγική εμπειρία. Η SP κερδίζει 1,5 από τους επιπλέον ίππους της -και χάνει 2,5 kgχάρη στο τελικό της εξάτμισης της SP project.

Honda CB1000 Hornet SP HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του γκαζιού προσφέρει τρία default προγράμματα οδήγησης (riding modes) με προκαθορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων και 2 επιλογές USER με δυνατότητα παραμετροποίησης από τον αναβάτη.

Συγκεκριμένα, η απόδοση ισχύος και το φρένο του κινητήρα ρυθμίζονται σε 3 επίπεδα το καθένα, ενώ τα Traction Control και Wheelie Control σε 4 επίπεδα. Επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται η λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης – Emergency Stop Signal (ESS) της Honda.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Το επιθετικό streetfighter στυλ του Hornet, που είναι όσο δυναμικό πρέπει χωρίς κραυγαλέες υπερβολές, αναδεικνύεται από τη στενή μέση και το φαρδύ εμπρός τμήμα με διπλούς προβολείς LED υψηλής απόδοσης, καθώς και με το χαρακτηριστικό ρεζερβουάρ καυσίμου εμπρός από τη μινιμαλιστική σέλα της Hornet.

Το νέο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου “διαμάντι” αποτελεί μέρος της όλης σχεδίασης μαζί με το υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα (trellis), και υποστηρίζονται από ένα μαύρο πιρούνι SFF-BP 41 mm της Showa και πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa για ρυθμιζόμενη, υψηλής ποιότητας οδική συμπεριφορά.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Ακτινικά τοποθετημένες, οι τετραπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται μπροστά με πλευστούς δίσκους 310 mm, ενώ οι χυτές ζάντες που παραπέμπουν στην CBR1000RR-R εξοπλίζονται με ελαστικά 120/70-ZR17 και 180/55-ZR17 εμπρός/πίσω.

Στο κέντρο του τιμονιού η έγχρωμη οθόνη TFT 5,0 ιντσών με τεχνολογία ‘optical bonding’ είναι απόλυτα ευκρινής ακόμα και στην έντονη ηλιοφάνεια, ενώ προσφέρει διαισθητική λειτουργία και συνδεσιμότητα smartphone μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Οι τιμές της νέας CB1000 Hornet και της έκδοσης SP αποδεικνύουν τις μεγάλες εμπορικές φιλοδοξίες για την ραγδαία ανάπτυξη που θέλει να πετύχει η Honda στην Ευρώπη απέναντι στον όλο και πιο πολυπληθή ανταγωνισμό – δηλαδή το μερίδιο 30% της αγοράς της ηπείρου μας έως το 2030.

Honda CB1000 Hornet HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Με αιχμές του δόρατος τα μηχανικά μέρη, το στήσιμο, τον εξοπλισμό και φυσικά την ποιότητα της Honda, η τιμή των 11.850 ευρώ για τη βασική έκδοση είναι πρωτόγνωρη, ενώ η SP κοστίζει μόνο 2.000 ευρώ περισσότερα – διαφορά που είναι εντυπωσιακή αν σκεφτούμε ότι έχει στάνταρ το quickshifter, τα αμορτισέρ της Ohlins και τα φρένα της Brembo. Η SP προσφέρεται μόνο στο μαύρο χρώμα Mat Ballistic Black Metallic με χρυσαφί λεπτομέρειες (Desert Gold), ενώ η βασική CB1000 Hornet σε λευκό, γκρι ή κόκκινο.

Honda CB1000 Hornet & Honda CB1000 Hornet SP HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Honda CB1000 Hornet

  • Κινητήρας: Υγρόψυκτος 4-χρονος εν σειρά DOHC τετρακύλινδρος
  • Κυβισμός: 1000 cc
  • Διάμετρος & Διαδρομή: 76mm x 55.1mm
  • Σχέση συμπίεσης: 11.7:1
  • Μέγιστη ισχύς: 151,7 PS / 111.6kW στις 11.000 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή: 104 Nm τις 9.000 σ.α.λ.
  • Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 17.0 L
  • Εκπομπές CO2 (WMTC): 136 g/km
  • Κατανάλωση καυσίμου (WMTC): 5.9 L/100km / 16.9km/L (WMTC mode)
  • Τύπος συμπλέκτη: Υγρός, πολύδισκος, υποβοήθησης/ολίσθησης (Assisted slipper)
  • Τύπος κιβωτίου: 6τάχυτο
  • Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
  • Πλαίσιο: Ατσάλινο, διπλής δοκού
  • Διαστάσεις: (ΜxΠxΥ): 2.140 x 790 x 1.085 mm
  • Μεταξόνιο: 1.455 mm
  • Γωνία Κάστερ: 25°
  • Ίχνος Τροχού: 98 mm
  • Ύψος Σέλας: 809 mm
  • Απόσταση από το έδαφος: 135 mm
  • Βάρος (πλήρες υγρών): 211 kg
  • Ακτίνα στροφής: 2,8 m
  • Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa 41 mm
  • Ανάρτηση πίσω: Μονού σωλήνα με μοχλικό Prolink με ρύθμιση προ-φόρτισης επτά σταδίων, αλουμινένιο, κοίλο ψαλίδι
  • Ελαστικό εμπρός: 120/70-ZR17M/C
  • Ελαστικό πίσω: 180/55-ZR17M/C
  • Φρένα εμπρός: Δύο δίσκοι 310mm x 4mm με τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin / ABS 2κάναλο
  • Φρένα πίσω: Δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα
  • Όργανα: Έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5” με προσαρμοζόμενη διάταξη και συνδεσιμότητα Honda RoadSync
  • Τιμή: 11.850 ευρώ
Honda CB1000 Hornet SP HONDA / Χ. & Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Honda CB1000 Hornet SP

  • Κινητήρας: Υγρόψυκτος 4-χρονος εν σειρά DOHC τετρακύλινδρος
  • Κυβισμός: 1000 cc
  • Διάμετρος & Διαδρομή: 76mm x 55.1mm
  • Σχέση συμπίεσης: 11.7:1
  • Μέγιστη ισχύς : 157,2Ps / 115.6 kW στις 11.000 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή: 107 Nm στις 9.000 σ.α.λ.
  • Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 17 L
  • Εκπομπές CO2 (WMTC): 136g/km
  • Κατανάλωση καυσίμου (WMTC): 5.9 L/100km / 16.9km/L (WMTC mode)
  • Τύπος συμπλέκτη: Υγρός, πολύδισκος, υποβοήθησης/ολίσθησης (Assisted slipper)
  • Τύπος κιβωτίου: 6τάχυτο
  • Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
  • Πλαίσιο: Ατσάλινο, Διπλής Δοκού
  • Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.140 x 790 x 1.085 mm
  • Μεταξόνιο: 1.455 mm
  • Γωνία Κάστερ: 25°
  • Ίχνος Τροχού: 98 mm
  • Ύψος Σέλας: 809 mm
  • Απόσταση από το έδαφος: 135 mm
  • Βάρος (πλήρες υγρών): 212 kg
  • Ακτίνα στροφής: 2,8m
  • Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa 41 mm
  • Ανάρτηση πίσω: Αμορτισέρ Ohlins TTX36, αλουμινένιο, κοίλο ψαλίδι
  • Ελαστικό εμπρός: 120/70-ZR17M/C
  • Ελαστικό πίσω: 180/55-ZR17M/C
  • Φρένα εμπρός: Δύο δίσκοι 310mm x 4mm με τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo Stylema / ABS 2κάναλο
  • Φρένα πίσω: Δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα
  • Όργανα: Έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5” με προσαρμοζόμενη διάταξη, συνδεσιμότητα Honda RoadSync
  • Τιμή: 13.850 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ