AUTO MOTO 2022

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, την κορυφαία ετήσια σύναξη της μοτοσικλέτας, η πλειοψηφία των κατασκευαστών παρουσίασαν τη δίτροχη γενιά του 2022 - και από αυτή επιλέξαμε 12+1 από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες για την ελληνική αγορά.

Η μεγάλη άνθηση στις πωλήσεις των μονοσικλετών του τελευταίου έτους, εν μέσω πανδημίας, συνεχίζεται και ενόψει της νέας χρονιάς - αν και με λιγότερο φρενήρη ρυθμό παρουσιάσεων. Οι περισσότερες μοτοσικλέτες της γενιάς του 2022 αποτελούν βελτιωμένες εκδόσεις των περσινών, ωστόσο το νέο έτος φέρνει και μια σειρά από εν λευκώ καινούριες. Διαλέξαμε, παρακάτω, τις σημαντικότερες από αυτές.

Aprilia Tuareg 660

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

To Adventure που συμπληρώνει την τριάδα της σειράς 660 (δίπλα στις RS και Tuono) είναι μια από τις πιο πολυαναμενόμενες μοτοσικλέτες της χρονιάς, λόγω της δημοφιλίας της κατηγορίας. Το ιταλικό off-roader καρπώνεται την επιτυχία του δικύλινδρου μοτέρ, που εδώ είναι ρυθμισμένο να αποδίδει 80 ίππους, αλλά υψηλότερη ροπή 70 Nm και από τις πολύ χαμηλές στροφές. Οι γνήσιες «περιπετειώδεις» ικανότητες του Tuareg 660 εκφράζονται με τα 24 εκατ. της απόστασης από το έδαφος, το ρεζερβουάρ 18 λίτρων, τον τροχό 21'' εμπρός (18'' πίσω), το ζύγισμα των 187 κιλών, και από τις μεγάλες διαδρομές 240 χιλ. της ανάρτησης.

Benelli TRK 800

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Το TRK 800, το δικύλινδρο Adventure της Benelli, έρχεται στο δεύτερο μισό του 2022 και είναι μια μοτοσικλέτα με τη δυναμική να ανεβάσει επίπεδο μια ολόκληρη εταιρεία. Πέραν του ιταλικού στιλ του σχεδιασμού του, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τον ζωηρό κινητήρα των 754 κ.εκ. και 76,2 ίππων, ανάρτηση στημένη για το διττό χαρακτήρα εντός/εκτός δρόμου, LED φώτα και έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών. Και δίνει έμφαση στον ταξιδιωτικό χαρακτήρα, όπου αποδεικνύει το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων.

CFMOTO 800MT

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Η 800MT έρχεται στην Ελλάδα και ήδη η φήμη της προηγείται της έλευσής της, που θα συμβεί τον προσεχή Ιανουάριο. Δεν προηγείται μόνο επειδή οι τουριστικές Adventure γνωρίζουν μεγάλη απήχηση, ούτε μόνο λόγω της συνεργασίας της εταιρείας με την ΚΤΜ, αλλά και επειδή ξεκινά από την εξαιρετική τιμή των 8.940 Ευρώ για την έκδοση Sport και €9.390 για την έκδοση Touring, που έχει μέχρι και Quickshifter. Κινείται από δικύλινδρο εν σειρά μοτέρ 799 κ.εκ. και 95 ίππων, με ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού (ride-by-wire) και cruise control, ενώ ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT 7 ιντσών -τη μεγαλύτερη της μεσαίας κατηγορίας, κατά τη Benelli- με πολλαπλές επιλογές συνδεσιμότητας του smartphoe/

Ducati Desert X

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Το καθαρόαιμο χωμάτινο Desert X περνά από τη φάση του πρωτοτύπου στην έκδοση παραγωγής, την οποία η εταιρεία του Borgo Panigale θα αποκαλύψει επίσημα στο Ντουμπάι στις 9 Δεκεμβρίου. Λεπτό σε σιλουέτα και γνήσιο off-roader, με μεγάλο εμπρός τροχό 21 ιντσών και γνήσιο εκτός δρόμου σχεδιασμό, αναμένεται να έχει τον κινητήρα Testastretta των 937 κ.εκ. με ισχύ που θα κυμαίνεται στους 100 ίππους. Κατά συνέπεια, πιθανότατα θα προσεγγίζει περισσότερο τα πιο καθαρόαιμα enduro παρά τα τουριστικά Adventure μεγάλων αποστάσεων.

Honda ΝΤ1100

2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100 2022 HONDA NT1100

Ο ταξιδευτής της Honda με στοιχεία από Adventure, τοΝΤ110, βάζει με μεγάλη δυναμική την ιαπωνική εταιρεία στην κατηγορία Sport Touring. Η καινούρια μοτοσικλέτα που παρουσίασε στην EICMA φέρει τον κινητήρα 1.100 κ.εκ. του Africa Twin, με 100 hp και 104 Nm ροπής, τον οποίο συνδυάζει είτε με συμβατικό μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο DCT που έχει και η ιαπωνική Adventure - και μαζί με τρία προφίλ οδήγησης (Tour, Urban, Rain) μεταξύ της πληθώρας των ηλεκτρονικών συστημάτων, που χειρίζεται ο αναβάτης από την TFT οθόνη 6,5''.

Husqvarna Norden 901

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Το νεο-ρετρό Norden 901 είναι μια από τις πλέον πολυαναμενόμενες μοτοσικλέτες των τελευταίων ετών, δεδομένης της δημοφιλίας των Adventure της συγκεκριμένης κατηγορίας και των δεσμών της με την ΚΤΜ. Ο δικύλινδρος Euro5 κινητήρας των 889 κ.εκ. αποδίδει 105 ίππους, τους οποίους χειρίζονται μια πλειάδα από ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται ανάλογα από τα Riding Modes με τις ονομασίες Street, Offroad, Traction και Explorer, που παραμετροποιείται από τον αναβάτη. Η Norden 901 αναμένεται σύντομα στην Ελλάδα.

KTM 1290 Super Duke GT

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022
SAVAGEDIVISION.ART

Η ΚΤΜ απείχε από την έκθεση EICMA, παρόλα αυτά προχώρησε σε ένα σημαντικό φρεσκάρισμα της πλειοψηφίας των μοντέλων της για το 2022, και σε αυτές περιλαμβάνει και το Sport-Touring της Super Duke GT. Αυτόα πέκτησε τώρα κινητήρα Euro5 (πρόκειται για τον V2 του 1.3 λίτρου που αποδίδει 175 ίππους), ρεζερβουάρ 23 λίτρων, νέα οθόνη TFT 7 ιντσών με το καινούρια σύστημα πλοήγησης Turn-by-turn PLUS, και τις τελευταίας εξέλιξης ημι-ενεργητικές αναρτήσεις WP APEX. Πρόκειται να έρθει στη χώρα μας τον προσεχή Ιανουάριο.

Moto Guzzi V100 Mandello

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022
2021©FABIOPOLIMENI

Το ιταλικό sport touring φέρει την ονομασία της πόλης της Moto Guzzi, Mandello del Lario, τον αριθμό 100 για το κλείσιμο ενός αιώνα ζωής της εταιτείας και το V για τον V2 κινητήρα με κλασσικά εγκάρσια τοποθέτηση. Ο τελευταίος έχει χωρητικότητα 1.042 κ.εκ. και αποδίδει 113 ίππους και η κίνηση μεταδίδεται με άξονα. Η V100 Mandello έχει επίσης ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια στις πλευρές του, ενώ η προηγμένη της τεχνολογία συμπληρώνεται από όλη τη σουίτα ηλεκτρονικών και τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins.

MV Agusta Lucky Explorer Project 9.5 και 5.5

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Η μεγάλη είσοδος της ιταλικής εταιρείας στα Adventure έρχεται με το Lucky Explorer 5.5 και 9.5, μια ονομασία που παραπέμπει στο παρελθόν της Cagiva στο Ράλι Ντακάρ. Η μικρότερη από τις δύο μοτοσικλέτες εξελίχθηκε σε συνεργασία με την κινέζικη QJ, αλλά ο σχεδιασμός της ανήκει αποκλειστικά στην MV Agusta - η οποία έχει επίσης παρέμβει στο δικύλινδρο κινητήρα των 554 κ.εκ. και 47 ίππων. Η μεγαλύτερη Lucky Explorer Project 9.5 είναι τρικύλινδρη, με 950 κ.εκ. και 120 ίππους, ενώ ο εμπρός τροχός της της είναι 21 ιντσών και διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης, για καλύτερη off-road χρήση. Συμπληρώνεται από την πλήρη ηλεκτρονική σουίτα της MV Agusta.

Suzuki GSX-S1000 GT

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Το ιαπωνικό Sport Tourer είναι η τουριστική παραλλαγή του GSX-S1000, με τον κλασσικό τετρακύλινδρο Euro5 κινητήρα των 150 ίππων και το ίδιο πλαίσιο και αναρτήσεις. Ο Touring χαρακτήρας του διαμορφώνεται από τα μεγάλα φέρινγ προστασίας από τον αέρα, την ψηλή ζελατίνα, τις φαρδύτερες σέλες, αλλά και την έγχρωμη TFT οθόνη με πληθώρα ενδείξεων, πρόσβαση στο διαδίκτυο και στις ρυθμίσεις όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων και πλήρη συνδεσιμότητα με το smartphone. Στην Ελλάδα αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες.

Triumph Tiger Sport 660

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Με τιμή 9.290 Ευρώ και εξαιρετικά ευνοϊκό κόστος χρήσης έρχεται στην Ελλάδα η νέα Adventure Sport εκδοχή της Tiger 660, σε μια κατηγορία κυβισμού και σχεδιαστικής φιλοσοφίας που γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία χρόνια - βάσει των καθημερινών και μαζί ταξιδιωτικών της αρετών. Το τρικύλινδρο μοτέρ της Tiger Sport 660 αποδίδει 80 ίππους, την πρόσφυση έχουν αναλάβει αναρτήσεις της Showa, ενώ ο ταξιδιωτικός του χαρακτήρας ενισχύεται με ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ρεζερβουάρ 17 λίτρων. Η TFT οθόνη των οργάνων παρέχει το σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph Connectivity, την πλοήγηση και τη ρύθμιση των ηλεκτρονικών.

Voge 300 GY Rally

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Με εξαιρετική σχέση αξίας τιμής, δεδομένου ότι στην Ιταλία η τιμή του είναι 4.500 Ευρώ, το 300 GY Rally είναι η νέα πρόταση της Voge στα μεσαίου κυβισμού Adventure και αναμένεται στη χώρα μας την Άνοιξη. Μεταξύ άλλων, διαθέτει LED προβολέα και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι off-road δυνατότητές του προκύπτουν απο τους ακτινωτούς τροχούς (21 ιντσών μπροστά), τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, το ψηλό φτερό και τα προστατευτικά του κινητήρα που εδράζει στο ατσάλινο πλαίσιο. Ο τελευταίος είναι Euro5, μονοκύλινδρος, με 292 κ.εκ. και 29 ίππους.

Yamaha MT-10

Οι 12+1 πιο hot μοτοσικλέτες που περιμένουμε το 2022

Το ιαπωνικό hyper-naked που προκύπτει από τα μηχανικά μέρη της R1 γίνεται στη γενιά του 2022 ακόμα πιο ισχυρό και ωμό. Με μια σειρά παρεμβάσεων ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας -Euro5, πλέον- των 998 κ.εκ. αποδίδει καλύτερα στις μέσες στροφές, για ακόμα περισσότερη ισχύ στη σπορ οδήγηση, και συνδυάζεται με εξάτμιση τιτανίου. Είναι ανασχεδιασμένο και λίγο πιο συμπαγές σε διαστάσεις, με νέο ρύγχος και LED φωτιστικά σώματα, καθώς και με λεπτότερο LED πίσω και αναβαθμισμένη αεροδυναμική μελέτη. Τα φρένα της Brembo είναι ίδια με την R1, όπως και η πλειοψηφία των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης (που βασίζονται στη μονάδα IMU έξι αξόνων) και η οθόνη TFT 4,2'' από την οποία αυτά ρυθμίζονται. Το νέο ΜΤ-10 αναμένεται στην Ευρώπη τον προσεχή Φεβρουάριο.

TAGS AUTO MOTO 2022 MOTO 2022 ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ