Με σύγχρονη εικόνα και Euro5 μοτέρ η Peugeot το 2021
Αισθητική ανανέωση και προδιαγραφές ρύπων σύμφωνα με τα νέα περιβαλλοντικά πρότυπα για τα σκούτερ της Peugeot.
Το 2021 θα βρει την Peugeot Motocycles ανανεωμένη, ως προς τα δίκυκλα και τα τρίκυκλα σκούτερ. Η ανανεωμένη γκάμα των μοντέλων της για το 2021, θα περιλαμβάνει οχήματα που πληρούν νέα περιβαλλοντικά πρότυπα, με τη μετάβαση στις προδιαγραφές Euro5 αναφορικά με τις εκπομπές καυσαερίων.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η πλήρης γκάμα της Peugeot Motocycles θα συμμορφώνεται με το νέο πρότυπο για όλους τους κινητήρες της – 50κ.εκ., 125εκ. και άνω - χωρίς απώλεια στην απόδοσή τους. Μαζί με την τήρηση των νέων προτύπων κατά της ρύπανσης, οι κινητήρες θα προσφέρουν επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του ψεκασμού καυσίμου, όπως και αυτόματο τσοκ, πιο σταθερό φρενάρισμα και άμεση απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού.
Παράλληλα, νέα χρώματα προστίθενται στη γκάμα από τον Ιανουάριο του 2021, ενισχύοντας τη σύνδεση του DNA στο σχεδιασμό με τα αυτοκίνητα της Peugeot. Αυτό το DNA είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, όπως και με την τρίτη γενιά του Peugeot Metropolis, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένου στη Γαλλία, το οποίο κυκλοφόρησε τον φετινό Σεπτέμβριο. Μια σειρά εικονικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της μάρκας με το λιοντάρι θα εμφανίζονται σταδιακά σε διάφορα μοντέλα της γκάμας.
Σε αυτά περιλαμβάνονται τα φώτα ημέρας που βρίσκονται και στις δύο πλευρές των μπροστινών φώτων σαν τους κυνόδοντες του λιονταριού. τα φώτα LED «με τις τρεις νυχιές», η μάσκα με σπορ αεραγωγούς. και οι διάσημες αναλογικές ενδείξεις για το στροφόμετρο.
Το Peugeot Kisbee, πρώτο σε πωλήσεις στη Γαλλία και την Ευρώπη στην κατηγορία των 50κ.εκ., και το τρίτο μεγαλύτερο σε πωλήσεις σκούτερ στην Ευρώπη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες κυβισμού, θα εμφανιστεί με νέα χρώματα και νέες εκδόσεις Streetline και η GT, με προστατευτικά η πρώτη και λεπτομέρειες φθορισμού η δεύτερη.
Το Peugeot Pulsion 125, θα έχει κι αυτό νέα χρώματα, όπως και μια πιο σπορ έκδοση “GT”, εξοπλισμένη με έναν χαμηλό, ελαφρώς φυμέ ανεμοθώρακα.
Χρωματικές αλλαγές και για το Peugeot Django, αλλά και για το Peugeot Tweet, το οποίο πέραν των εκδόσεων 50κ.εκ. και 125κ.εκ., τώρα διατίθεται με κινητήρα 170κ.εκ.
Φρεσκάρισμα και για το Peugeot Speedfight 4, το οποίο θα διατίθεται μόνο σε 50κ.εκ., ενώ το νέο Peugeot Metropolis, το εμβληματικό τρίτροχο που ήδη πωλείται από τον Σεπτέμβριο, κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία, ισχυρό, ποιοτικό και πλήρως συνδεδεμένο.