Ποια είναι η τελική ταχύτητα που αναπτύσσουν οι νέες μοτοσικλέτες της Ελληνικής Αστυνομίας
Ο δικύλινδρος (V2) κινητήρας της Suzuki V-Strom 650, που απέκτησε η ελληνική αστυνομία, εξελίσσεται διαρκώς τις δύο τελευταίες δεκαετίες για να της χαρίσει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 190 km/h.
H ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε τη νέα της συμφωνία για την παραλαβή 44 μοτοσικλετών Suzuki V-Strom 650, που θα διατεθούν για τις ανάγκες των υπηρεσιών Άμεσης Δράσης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη.
Σημαντικό ρόλο στην επιλογή της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας δεν έπαιξε μόνο ο πολύπλευρος on-off χαρακτήρας της, αλλά και η ισχύς του δικύλινδρου -σε διάταξη V- κινητήρα της, ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς από την πρώτη γενιά της ιαπωνικής μοτοσικλέτας.
H ιστορία του μοντέλου έχει τις ρίζες της στο 2004, που εμφανίστηκε το πρώτο DL650 V-Strom με κινητήρα V2 και μπροστινό τροχό 19’’ για να συμπληρώσει τη μεγαλύτερη αδερφή της, V-Strom 1000.
Η πρώτη εκείνη γενιά απέδιδε 66 ίππους, και το 2012 έδωσε τη θέση της στη δεύτερη που εμπλούτισε τον -ίδιο- κινητήρα της με το σύστημα ψεκασμού Suzuki Dual Throttle Valve για αμεσότερη αλλά και πιο ομαλή απόδοση, καθώς και οικονομία.
Η επόμενη αλλαγή στον κινητήρα του έγινε το 2017, που το μοτέρ της ιαπωνικής adventure προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές ρύπων Euro4 και παράλληλα ανέβηκε στους 71 ίππους, ενώ στις αρχές της δεκαετίας μια νέα του αναβάθμιση το ευθυγράμμισε με τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5.
Με την αναβάθμιση αυτή, η Suzuki V-Strom 650 φτάνει σε τελική ταχύτητα 190 km/h, προσφέροντας παράλληλα όλο και πιο βελτιωμένες ρεπρίζ (επιταχύνσεις εν κινήσει) και προοδευτικότητα στην απόκριση του γκαζιού για πιο ελαστική λειτουργία. Σε αυτό συμβάλλει και ο έλεγχος του βάρους, που είναι στη σημερινή γενιά της V-Strom 650 στα 216 κιλά.
Το ιαπωνικό μοτέρ της V-Strom 650 είναι δικύλινδρο, με περιεχόμενη γωνία του V στις 90 μοίρες, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος, με χωρητικότητα 645 κ.εκ. και με ηλεκτρονικό ψεκασμό του καυσίμου. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων.