ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

Πρεμιέρα για τις νέες enduro της Triumph, TF 250-E και TF 450-E

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Οι Triumph TF 250-E και TF 450-E βάζουν την εταιρεία του Χίνκλεϊ στην κατηγορία των enduro από το 2026. Δείτε τις τεχνικές τους προδιαγραφές.

Οι νέοι -και εξελιγμένοι από την αγωνιστική ομάδα της Triumph- κινητήρες των 250 και 450 κ.εκ., το ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο (σε σχέση με το ατσάλινο που συνηθίζεται στην κατηγορία) και ο σχεδιασμός με επίκεντρο την εργονομία του αναβάτη είναι οι τρεις βασικοί πυλώνες των TF 250-E και TF 450-E, σύμφωνα με την εταιρεία.

Το βρετανικό enduro εξελίχθηκε από την Triumph σε συνεργασία με τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Ιβαν Θερβάντες και τον τετράκις πρωταθλητή Enduro Πολ Έντμοντσον. Οι δύο εκδόσεις του μοιράζονται ένα ελαφρύ, αλουμινένιο “σπονδυλωτό” πλαίσιο, σχεδιασμένο να συνδυάζει ακαμψία με ευελιξία και σταθερότητα σε κάθε είδους έδαφος.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Ο κινητήρας του TF 450-E, μονοκύλινδρος 450cc, υγρόψυκτος, αποδίδει 58,6 PS και 49,3 Nm ροπής. Έχει δωθεί έμφαση στη γραμμικότητα της απόδοσής του και στις μέσες στροφές, ενώ η ισχύς κορυφώνεται στις 10.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας του TF 250-E είναι ο πιο δυνατός στην κατηγορία των 250cc, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η Triumph (παρότι σπανίζουν τα επίσημα στοιχεία των άλλων κατασκευαστών) με απόδοση 41,72 PS και 27,8 Nm ροπής, προσφέροντας άμεση απόκριση στις τεχνικές διαδρομές και στα στενά, απαιτητικά μονοπάτια. Εδώ η ισχύς φτάνει στο peak της στις 12.800 σ.α.λ.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Τα νέα TF 250-E και TF 450-E διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα της ιταλικής εταιρείας Athena, με προσαρμόσιμους χάρτες απόδοσης που επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ επιθετικής ή ελεγχόμενης παροχής ισχύος, ακόμα και εν κινήσει, καθώς και χαρτογραφήσεις του Traction Control. Η προαιρετική μονάδα Wi-Fi και η εφαρμογή Triumph MX Tune Pro επιτρέπουν την περαιτέρω παραμετροποίηση.

Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου 6 ταχυτήτων, που είναι ασυνήθιστο για την κατηγορία -σε σχέση με τα κιβώτια 5 σχέσεων-, ενώ ο συμπλέκτης παρέχεται από την ιαπωνική Exedy και επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση της μανέτας, για να κερδίζει χρόνο.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Το προηγμένο σύστημα εξάτμισης από ανοιξείδωτο ατσάλι του TF 250-E διαθέτει ενσωματωμένο θάλαμο αντήχησης Helmholtz, ενώ το TF 450-E έχει πλευρικό αντηχητήρα στο τελικό της εξάτμισης, μειώνοντας τον θόρυβο χωρίς να περιορίζει την απόδοση.

Το αλουμινένιο πλαίσιο σπονδυλωτής σχεδίασης προσφέρει χαμηλό κέντρο βάρους, ακαμψία και ευελιξία, ενώ για την ανάρτηση έχει επιλεχθεί -και για τις δύο εκδόσεις- το πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα της KYB με πιρούνι 48mm και πίσω ανάρτηση με μοχλικό.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Τα φρένα είναι της Galfer με δίσκους 260mm μπροστά και 220mm πίσω συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Συνδυάζονται με τις αλουμινένιες ζάντες D.I.D DirtStar 7000, σε ανωδιωμένο μαύρο χρώμα, τις οποίες περικλύουν τα ελαστικά Michelin Enduro 2.

Σχετικά με την αυτονομία για τις εκτός δρόμου διαδρομές, οι Triumph TF 250-E και TF 450-E έχουν και οι δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 8,3 λίτρων. Η πρώτη ζυγίζει 114,2 kg και η δεύτερη 116.7 kg.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Όσον αφορά στη σχεδίαση, ξεχωρίζει ο μεγάλος προβολέας LED και τα αγωνιστικά γραφικά Triumph Performance Yellow. Η σέλα Pyramid βρίσκεται σε ύψος 955 mm και διαθέτει αντιολισθητική επένδυση, ενώ στην εργονομία συμβάλει και το ρυθμιζόμενο τιμόνι Pro Taper, με grip της της ODI στις άκρες του και ένα όργανο με όλες τις βασικές ενδείξεις. Ένα εντυπωσιακό στοιχείο του, δε, είναι οι φωτιζόμενοι διακόπτες και τα κουμπιά τόσο των Riding Modes όσο και των Launch Control, Traction Control και Quickshifter.

Triumph TF 250-E & TF 450-E TRIUMPH MEDIA

Σύμφωνα με την Triumph, οι TF 250-E και TF 450-E είναι απόλυτα νόμιμες για το δρόμο αλλά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε καθαρόαιμα αγωνιστικά. Η διάθεσή τους στην Ευρώπη θα ξεκινήσει τις προσεχείς εβδομάδες, ενώ στη χώρα μας αναμένονται στο μέσον του Μαΐου. Στη Βρετανία το TF 250-E ξεκινά από τις 9.795 λίρες (11.722 ευρώ) και το TF 250-E από τις 10.395 λίρες (12.440 ευρώ), και ανάλογες αναμένονται οι τιμές και στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ