X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Suzuki V-Strom 1050: Μια μοτοσυκλέτα 'κομμένη και ραμμένη' στην ελληνική πραγματικότητα

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο Suzuki V-Strom 1050.

Προικισμένο με την εμφάνιση του θρυλικού DR Big και με το πλήρες «πακέτο» των ηλεκτρονικών τεχνολογιών Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) έρχεται φέτος το νέο χιλιάρι V-Strom, ειδικά στην πλουσιότερη έκδοση ΧΤ.

Η IMU 6 αξόνων, το traction control και το cornering ABS υπήρχαν ήδη από την έκδοση του 2018, αλλά τώρα προστέθηκε το ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire κι έτσι αναβαθμίστηκαν τα παραπάνω συστήματα και προστέθηκαν και νέα, όπως τα τρία modes του Suzuki Drive Mode Selector, το Cruise control, τα Hill hold control και Slope dependent control system για την υποβοήθηση σε ανηφόρα και κατηφόρα αντίστοιχα, το Low rpm Assist και άλλα. Όπως μαρτυρά και το όνομά του, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 1.037 κ.εκ., καθώς η δικύλινδρη μονάδα τώρα αποδίδει 106 ίππους. Το πλαίσιο δεν έχει αλλαγές, ενώ για την εμπρός ανάρτηση χρησιμοποιείται αντεστραμμένο πιρούνι της Kayaba.

Οι νέες μοτοσυκλέτες SUZUKI καλύπτονται με τέσσερα χρόνια εγγύηση και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Περισσότερες πληροφορίες:

Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. – 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης τηλ: 210 3499940

www.suzuki.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ