Τρεις Honda μοτοσυκλέτες για τρεις τελείως διαφορετικούς ανθρώπους
Πολλαπλά ικανές μοτοσυκλέτες, για πολλαπλές ανάγκες και επιθυμίες.
Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από ένα μόνο κεφάλαιο ενός μόνο βιβλίου του Τόμας Πίντσον, στα υψίπεδα της σύγχρονης παγκόσμιας λογοτεχνίας, για να συνειδητοποιήσει κανείς ότι η ζωή ενός σύγχρονου αστού αποτελείται από χιλιάδες θραύσματα.
Θραύσματα επιθυμιών -που οι συντριπτικά περισσότερες θα μείνουν για πάντα ανικανοποίητες- για άπειρες ψυχαγωγίες, που η τεχνολογία τις έχει κάνει πιο προσιτές από ποτέ. Τις έχει απλώσει, αναρίθμητες, με τόση ευκολία μπροστά στα πόδια του, που ο σύγχρονος άνθρωπος δεν έχει παρά να διαλέξει -ένα έργο καθόλου εύκολο- ποιες από αυτές τον βάζει σε πειρασμό ανά πάσα στιγμή.
Η μοτοσυκλέτα -όπως και το αυτοκίνητο- βρίσκεται ακριβώς στον κυκλώνα αυτού του ασύλληπτου και ασυγκράτητου θρυμματισμού. Βρισκόμαστε στην εποχή του μεταμοντερνισμού (και) της αυτοκίνησης: που σημαίνει πως μια μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι πια ικανή για τα πολλαπλά, εντελώς ανόμοια, καπρίτσια του αναβάτη της, κάθε στιγμή.
Η πρόκληση, λοιπόν, να επιλέξει κανείς τρεις μοτοσυκλέτες για τρεις διαφορετικούς ανθρώπους, δεν είναι απολύτως ακριβής. Πρέπει να επιλέξει τρεις μοτοσυκλέτες, για τρεις ανθρώπους, εκ των οποίων καθένας έχει και απροσδιόριστα πολλές ανάγκες μετακίνησης και επιθυμίες ψυχαγωγίας.
Χρειάζεται μια εταιρεία με βάθος στο marketing για να διαπιστώσει όλες αυτές τις συγκρουόμενες και εναλλασσόμενες ανάγκες και επιθυμίες, και με σχεδιαστική τόλμη και τεχνολογική αιχμή για να τις ενσωματώσει σε ένα δίτροχο. Και η Honda είναι αναμφίβολα μία από τις κορυφαίες, αν όχι ή κορυφαία, και στους δύο αυτούς τομείς.
Ας πάρουμε την περίπτωση μιας πολυσχιδούς προσωπικότητας. Η ανάγκη του είναι για μία μοτοσυκλέτα με άρτιο ζύγισμα, ευελιξία και αυτόματο κιβώτιο για την καθημερινή χρήση. Όμως, η επιθυμία του, το βαθύ και ασίγαστο πάθος του είναι να ταξιδεύει. Και, μαζί, να μπορεί να βγαίνει εκτός δρόμου για λίγο διασκεδαστικό παιχνίδι της ουράς στο χώμα ή για ένα ωραίο πέρασμα από ένα δύσβατο δάσος ή από ένα ρηχό ποτάμι. Αυτή η πολυσχιδής προσωπικότητα, είναι μια κλασσική περίπτωση για την Honda Africa Twin Adventure Sports.
Ο επανασχεδιασμός της Africa Twin Adventure έχει εστιάσει την άνεση και την ασφάλεια του αναβάτη. Βλέπει πέρα από τον Ορίζοντα και είναι έτοιμη να περιηγηθεί στον κόσμο με προηγμένη τεχνολογία και χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας.
Η θρυλική μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Honda αναβαθμίζεται σε επίπεδο επιδόσεων και τεχνολογικών χαρακτηριστικών. Ελαφρύτερη κατά 5 κιλά, χάρη στα μέτρα μείωσης βάρους σε κινητήρα, πλαίσιο και ψαλίδι, είναι πλήρως εξοπλισμένη για μακρινά ταξίδια.
Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων με αυτονομία πάνω από 500 χλμ., φαρδύτερο εμπρός φέρινγκ, ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε πέντε επίπεδα, tubeless ελαστικά, θερμαινόμενα γκριπ (στάνταρ εξοπλισμός) και πρίζα ACC υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα και άνεση. Μεταξύ των τεχνολογικών καινοτομιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία του αναβάτη είναι τα νέα cornering lights τριών σταδίων – φωτίζουν καλύτερα το εσωτερικό των στροφών όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση - και η προαιρετική ηλεκτρονική ανάρτηση Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) της Showa.
Σε συνάρτηση με τα τέσσερα προκαθορισμένα προφίλ οδήγησης (pre-set riding modes) και τα δύο User modes, η ανάρτηση Showa EERA έχει τρεις προκαθορισμένες ρυθμίσεις για προ-φόρτιση (πίσω) και αξιοποιεί την IMU έξι αξόνων και την τεχνολογία βαλβίδων Balance-free στο εμπρός πιρούνι με σκοπό τη βέλτιστη πληροφόρηση ανεξαρτήτως εδάφους.
Στο DCT της νέας Africa Twin, η λειτουργία ανίχνευσης των κλίσεων κατά τις στροφές (‘cornering detect’) γίνεται μέσω της IMU, επιτρέποντας ακόμα πιο φυσικές αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο ‘D’ ή ‘S’ mode.
Αν το τροποποιήσουμε λίγο, ένας δεύτερος άνθρωπος μπορεί να έχει τις ίδιες ανάγκες για την πόλη -να μετακινείται γρήγορα και ευέλικτα- αλλά με την επιθυμία μόνο για μικρότερα ταξίδια ή ηπιότερο offroad. Αρκεί, όμως, να καλύπτεται η ανάγκη του για περισσότερη οικονομία καυσίμου. Το Honda CB500X, τότε, είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για εκείνον.
Η νέα CB500X είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Συνδυάζει κοφτερές γραμμές, επιθετική όψη και την άνεση που χαρίζει η ψηλότερη ζελατίνα. Με νέο κωνικό τιμόνι που στρίβει ακόμα περισσότερο, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και εμπρός τροχός 19 ιντσών, το CB500X γίνεται ισχυρότερο, πιο σκληροτράχηλο. Διαθέτει επίσης νέα οθόνη LCD, με ενδείξεις Gear Position και Shift Up, Φλας LED.
Η μεσαία adventurer μοτοσυκλέτα της Honda ωριμάζει και αποκτά νέο, πιο έντονο στυλ off-road. Από μοτοσυκλέτα για καθημερινές διαδρομές στην πόλη μέχρι τις περιπέτειες του Σαββατοκύριακου – η 2019 CB500X είναι έτοιμη για όλα. Το στυλ της για το 2019 γίνεται πιο αιχμηρό – με πιο έντονο το adventure στοιχείο και επιρροές από την Africa Twin, στο οποίο προστίθεται η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, το μονό αμορτισέρ υψηλών προδιαγραφών, η βελτιωμένη εργονομία και ο εμπρός τροχός 19 ιντσών.
Και ενώ ο κινητήρας της CB500X διατηρεί τα 35kW που απαιτούνται για κατόχους άδειας A2, αποδίδει τώρα 4% περισσότερη ισχύ και ροπή μεταξύ 3-7.000rpm, χάρη στις αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το χρονισμό των βαλβίδων. Το νέο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις βγάζει ένα βελτιωμένο, μπάσο ήχο, ενώ ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη assist/slipper. Διαθέτει επίσης νέα όργανα LCD που περιλαμβάνουν μία νέα λειτουργία Shift Up και Gear Position ενώ οι ενδείξεις είναι τώρα LED, σε αρμονία με τον υπόλοιπο φωτισμό.
Ας το επικεντρώσουμε λίγο περισσότερο στην πόλη: ένας τρίτος άνθρωπος ενδιαφέρεται κυρίως για την μετακίνησή του σε αυτήν, με άνεση, οικονομία, αλλά και αρκετό χώρο για να μεταφέρει πράγματα. Όμως, δεν θέλει να χάσει και τη δυνατότητα μιας σύντομης εκδρομής του διημέρου. Σε αυτή την περίπτωση, το Honda Forza 300 είναι εκείνο που του ταιριάζει, ως ένα maxi scooter στα μεσαία κυβικά με GT χαρακτηριστικά.
Mε νέα κομψή σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής, μοναδικό στυλ και μικρότερες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, διατηρεί τον σπορ και παράλληλα τον τουριστικό του χαρακτήρα.
Το εξ ολοκλήρου νέο, ξανασχεδιασμένο Honda Forza 300, με πλούσιο εξοπλισμό και πολλές νέες τεχνολογίες, βάζει την πολυτέλεια στην καθημερινή μετακίνηση.
Εξοπλισμένο με ABS, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, εξελιγμένο traction control Honda Selectable Torque Control (HSTC), χώρο για δύο κράνη, Smart Key, διατίθεται και σε έκδοση με Smart Top Box.
Το Forza 300 είναι το σκούτερ που φέρνει την πρακτικότητα και την πολυτέλεια κοντά όσο ποτέ. Με νέα κομψή σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και μοναδικό στυλ, η καθημερινή μετακίνηση γίνεται μια όμορφη και αναπάντεχα εθιστική εμπειρία. Η άνεση όμως πρέπει να συνδυάζεται και με επιδόσεις. Ο κινητήρας των 279 κ.εκ. αποδίδει 25hp και χαρακτηρίζεται από τη δυνατή και σίγουρη επιτάχυνση. Η δυνατή απόδοση του κινητήρα επιτρέπει ευελιξία, αλλά και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, γεγονός που θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμο σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Ένα στιβαρό πακέτο αναρτήσεων και φρένων προσφέρει αυτοπεποίθηση και ασφάλεια σε κάθε περίπτωση.
Το Forza 300 είναι εφοδιασμένο με σύστημα ABS, το οποίο εξασφαλίζει ιδανικό φρενάρισμα σε κάθε ποιότητας άσφαλτο. Η σέλα είναι φαρδιά και μεγάλη, όπως αρμόζει σε ένα πολυτελές σκούτερ πόλης. Προσφέρει μεγάλη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη, αλλά συμβάλει και στην πολύ ξεκούραστη θέση οδήγησης. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για την αποθήκευση δύο κρανών και άλλων μικροαντικειμένων. Το σκούτερ διατίθεται και σε έκδοση που περιλαμβάνει Smart Top Box, για το οποίο δεν απαιτείται μηχανικό κλειδί για να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει. Το Forza 300 είναι το νέο μέσο για να απολαύσεις την κάθε ημέρα και νύχτα στην πόλη σου με στυλ.
Η Honda Africa Twin Adventure Sports, το CB500X και το Forza 300 είναι τρεις μοτοσυκλέτες που βρίσκονται σε απόλυτο συντονισμό με την εποχή τους, και με τις εναλλασσόμενες, πολύπλοκες ανάγκες ενός και μόνο σύγχρονου ανθρώπου. Τρεις ενδεικτικές μοτοσυκλέτες της ευρύτητας της γκάμας της Honda, μιας εμβληματικής και διαχρονικά καινοτόμου φίρμας για τους λάτρεις των μοτοσυκλετών.