O Μαρκ Μαρκέζ έκανε την ιδανική πρεμιέρα στο MotoGP, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Μπουριράμ της Ταϊλάνδης και παράλληλα έγινε ο πρώτος αναβάτης που κερδίζει στο ντεμπούτο του με την Ducati σε Grand Prix μετά τον Κέϊσι Στόουνερ το 2007.
Ο έξι φορές πρωταθλητής του MotoGP ήταν εκείνος που συγκέντρωσε τους 25 βαθμούς, οδηγώντας την εργοστασιακή Ducati Lenovo σε έναν αγώνα όπου τα αποτελέσματα δεν λένε όλη την ιστορία. Ο αδελφός του Μαρκ, Άλεξ Μαρκέζ με την Gresini Ducati τερμάτισε στη δεύτερη θέση ενώ ο τρίτος ήταν ο Πέκο Μπανάια με την άλλή εργοστασιακή GP25.
Ο αγώνας:
Ο Μαρκ Μαρκέζ είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων στο ξεκίνημα, σε μια επανάληψη του Sprint του Σαββάτου και τους κρατούσε το προβάδισμα στους πρώτους γύρους. Ο Άλεξ Μαρκέζ (BK8 Gresini Racing MotoGP) ήταν δεύτερος, ενώ ο Πέκο Μπανάια (Ducati Lenovo Team) κατέλαβε την P3. Άλλη μια καλή εκκίνηση από τον Άι Ογκούρα (Trackhouse MotoGP Team) τον έφερε για λίγο μέσα στις θέσεις του βάθρου στον 1ο γύρο, αλλά σύντομα έχασε έδαφος.
Η επιδρομή του Πέδρο Ακόστα (Red Bull KTM Factory Racing) στις πρώτες θέσεις έλαβε σύντομα ένα απότομο τέλος με μια πτώση στη στροφή 1 στον 4ο γύρο. Ο αγώνας φαινόταν να παίρνει ένα γνώριμο τόνο στο σπριντ. Στον 7ο γύρο, βγαίνοντας από τη στροφή 3, ο πρωτοπόρος Μαρκέζ φαινομενικά επιβράδυνε χωρίς εμφανή λόγο. Μπήκε πίσω από τον αδελφό του, ο οποίος ανέλαβε την ηγεσία του Grand Prix. Είτε επρόκειτο για ανησυχίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών, είτε για εξοικονόμηση ελαστικών/καυσίμου είτε για κάποιον άλλο παράγοντα, είχαμε πλέον ένα τεταμένο Grand Prix στην πρώτη θέση μεταξύ των δύο αντίπαλων αδελφών.
Διατηρώντας το status quo για τους επόμενους μερικούς γύρους στην πρώτη θέση, ο Μαρκ παρέμεινε κολλημένος στον αδελφό του. Στον 18ο γύρο, ο Μπανάια ήταν επίσης μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω, αλλά μετά από μερικούς ακόμη γύρους, άρχισε να υποχωρεί, αλλά βρισκόταν στην ασφαλή τρίτη θέση μπροστά από το #21 του Φράνκο Μορμπιντέλι. Αφού αρχικά φάνηκε ότι δεν είχε τον ρυθμό για να ακολουθήσει τα πρωτοπόρα αδέρφια, το #63 πλησίασε ξανά.
Ωστόσο, ήταν πολύ αργά για να διεκδικήσει κάτι περισσότερο, καθώς στον 23ο γύρο, στη στροφή 12, ο Μαρκ επιτέθηκε στον Άλεξ και ανέκτησε την πρωτοπορία. Όλα τα βλέμματα ήταν τώρα στραμμένα στο αν το #73 είχε κάποιον άσο στο μανίκι του, αλλά δεν είχε.
Ο έξι φορές πρωταθλητής του MotoGP τα είχε όλα υπό έλεγχο. 93 Σαββατοκύριακα Grand Prix μετά την τελευταία του πρωτιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο Μαρκ Μαρκέζ διπλασίασε στο Destination of Speed και πήρε την πρώτη του νίκη σε Grand Prix με τα κόκκινα της Ducati. Με το 112ο βάθρο, ισοφάρισε τον πρώην συναθλητή του στη Honda Ντάνι Πεντρόσα στην κατάταξη των βάθρων.