1-2 η Ford
Τη δεύτερη φετινή νίκη του πανηγύρισε ο Μίκο Χίρβονεν στην Τουρκία. Αύξησε τη διαφορά του από τον Σεμπαστιέν Λοέμπ στη βαθμολογία.
Η επικράτηση του Χίρβονεν έναντι του τρίτου Σεμπαστιέν Λοέμπ τον διατήρησε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των οδηγών και οι δύο φετινοί διεκδικητές του τίτλου θα ανανεώσουν την κόντρα τους μετά την καλοκαιρινή διακοπή.
Η τακτική των οδηγών της Ford να καθυστερήσουν την Παρασκευή, ώστε να επιτρέψουν στον Λέμπ να περάσει πρώτος αποδείχθηκε σωστή. Ο Γάλλος υποχρώθηκε να ξεκινήσει πρώτος το Σάββατο, "καθάριζε" τον δρόμο για τους υπόλοιπους και έχασε πολύ χρόνο.
Το τρίτο σκέλος του αγώνα της Ανατολίας ξεκίνησε με τον Χίρβονεν μπροστά. Ο 27χρονος οδηγός παραδέχθηκε ότι ήταν πολύ τυχερός γιατί τα μπροστινά ελαστικά του Focus ήταν τελειωμένα. Κατάφερε να κρατηθεί μπροστά βοηθούμενος και από ένα λάθος του Λάτβαλα στην τελευταία ειδική του αγώνα.
Στη βαθμολογία προηγείται ο Χίρβονεν με 59 βαθμούς έναντι 56 του Λοέμπ. Καλό αγώνα έκανε ο Ντάνι Σόρδο με Citroen που τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τον Χένινγκ Σόλμπεργκ με Stobart Ford.
Παρά την εξαιρετική εμφάνιση στο Ακρόπολις, η Subaru μάζεψε μόλις τρεις βαθμούς, με τον Πέτερ Σόλμπεργκ να τερματίζει έκτος, μπροστά από τους νεαρούς Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) και Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Citroen).
Το Top10
1.Χίρβονεν Ford 4ωρ.42:07.1
2.Λάτβαλα Ford + 7.9
3.Λέμπ Citroen + 25.7
4.Σόρδο Citroen + 2:25.6
5.Χ.ΣόλμπεργκFord + 2:33.7
6.Π.Σόλμπεργκ Subaru + 2:48.2
7.Γουίλσον Ford + 4:24.2
8.Ράουτενμπαχ Citroen + 7:46.7
9.Βιγιάγκρα Ford + 9:34.1
10.Κλαρκ Ford + 14:48.8
Η τακτική των οδηγών της Ford να καθυστερήσουν την Παρασκευή, ώστε να επιτρέψουν στον Λέμπ να περάσει πρώτος αποδείχθηκε σωστή. Ο Γάλλος υποχρώθηκε να ξεκινήσει πρώτος το Σάββατο, "καθάριζε" τον δρόμο για τους υπόλοιπους και έχασε πολύ χρόνο.
Το τρίτο σκέλος του αγώνα της Ανατολίας ξεκίνησε με τον Χίρβονεν μπροστά. Ο 27χρονος οδηγός παραδέχθηκε ότι ήταν πολύ τυχερός γιατί τα μπροστινά ελαστικά του Focus ήταν τελειωμένα. Κατάφερε να κρατηθεί μπροστά βοηθούμενος και από ένα λάθος του Λάτβαλα στην τελευταία ειδική του αγώνα.
Στη βαθμολογία προηγείται ο Χίρβονεν με 59 βαθμούς έναντι 56 του Λοέμπ. Καλό αγώνα έκανε ο Ντάνι Σόρδο με Citroen που τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τον Χένινγκ Σόλμπεργκ με Stobart Ford.
Παρά την εξαιρετική εμφάνιση στο Ακρόπολις, η Subaru μάζεψε μόλις τρεις βαθμούς, με τον Πέτερ Σόλμπεργκ να τερματίζει έκτος, μπροστά από τους νεαρούς Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) και Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Citroen).
Το Top10
1.Χίρβονεν Ford 4ωρ.42:07.1
2.Λάτβαλα Ford + 7.9
3.Λέμπ Citroen + 25.7
4.Σόρδο Citroen + 2:25.6
5.Χ.ΣόλμπεργκFord + 2:33.7
6.Π.Σόλμπεργκ Subaru + 2:48.2
7.Γουίλσον Ford + 4:24.2
8.Ράουτενμπαχ Citroen + 7:46.7
9.Βιγιάγκρα Ford + 9:34.1
10.Κλαρκ Ford + 14:48.8