1-2 με Αλόνσο η Ferrari στο GP της Γερμανίας
Η Ferrari έκανε σπουδαία επιστροφή στις νίκες με τον Φερνάντο Αλόνσο πρώτο και τον Φελίπε Μάσα να ακολουθεί, ύστερα από απόφαση της Scuderia. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ συμπλήρωσε την τριάδα.
Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν η Ferrari είχε σημειώσει 1-2 με τους Αλόνσο και Μάσα να ανοίγουν τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη για την ιταλική ομάδα. Η απαισιοδοξία είχε αρχίσει να... στέλνει τα μαύρα της σύννεφα πάνω από το Μαρανέλο. Ο σούπερσταρ, Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε την απόλυτη σιγουριά του για το come back της ομάδας του παραμονές του αγώνα στη Γερμανία, με τα λόγια του να γίνονται πραγματικότητα.
Πλέον το πρωτάθλημα σε κατασκευαστές και πιλότους αποκτά νέο ενδιαφέρον, με τους Αλόνσο και Ferrari να μειώνουν τη διαφορά από τους βασικούς τους ανταγωνιστές.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν στην πίστα του Χόκενχαϊμ. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, εκκινώντας από την pole position ήθελε να διατηρήσει θέση του, με σκοπό να πανηγυρίσει την πρωτιά μέσα στη χώρα του.
Όμως, ο Γερμανός δεν έδειξε ικανός να διαχειριστεί την πίεση που του ασκούσε η Ferrari, με τους Αλόνσο και Μάσα να βρίσκονται από πίσω του.
Ο Φέτελ έκρινε το αποτέλεσμα
Ο "baby Schumi" θέλησε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Ισπανό, πέφτοντας πάνω του, αλλά αυτό το γεγονός άφησε αρκετό χώρο στον άλλον πιλότο της Scuderia, Φελίπε Μάσα, να περάσει πρώτος.
Από εκεί και πέρα η Ferrari ήταν η μοναδική κυρίαρχος μέσα στην πίστα, με την εικόνα της εσωτερικής μάχης των δύο πιλότων να κρατά το ενδιαφέρον του κόσμου αμείωτο.
Ο Βραζιλιάνος έδειχνε να αντέχει στην πίεση του teammate του, αφού δεν παρέδωσε τα όπλα ακόμα και όταν ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν μια... ανάσα από το να του πάρει την πρωτοπορία. Αυτό συνέβη στον 49ο γύρο όταν από τον ασύρματο ενημερώθηκε να αφήσει τον Αλόνσο να προσπεράσει. Με αυτήν την απόφαση της ομάδας δεν έδειξε και ιδιαίτερα ικανοποιημένος - κάτι που φάνηκε και από τους ψυχρούς πανηγυρισμούς του.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει στις περιστάσεις του αγώνα και το πλήρωσε με την τρίτη θέση. Ο Μαρκ Γουέμπερ δεν μπόρεσε να φτάσει σε ψηλό ρυθμό και έφτασε στην έκτη θέση, αφήνοντας τη Red Bull με έντονους προβληματισμούς για τη συνέχεια.
Οι... λίγοι Γερμανοί
Σε μια χώρα που έχει παράδοση στη Formula 1, οι Γερμανοί πιλότοι έπρεπε να δώσουν το στίγμα τους . Όμως, οι έξι Γερμανοί πιλότοι απογοήτευσαν αφού όλοι μαζί συγκέντρωσαν μόλις 21 βαθμούς.
Οι Γκλοκ, Σούτιλ και Χούλκενμπεργκ δεν κατάφεραν να πάρουν κανέναν βαθμό. Ο Σουμάχερ πήρε μόλις δύο, ο Ρόσμπεργκ τέσσερις (ολοκληρώνoντας την κακή εικόνα της Mercedes), ενώ ο Φέτελ έβαλε στο... καλάθι του15 βαθμούς.
Not bad για την McLaren
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για την McLaren. Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην τέταρτη θέση, κερδίζοντας δύο θέσεις στην εκκίνηση, ενώ με τη σειρά του ο Τζένσον Μπάτον έκλεισε τον αγώνα στην πέμπτη θέση, μετά το καλό pit stop που είχε. Η βρετανική ομάδα ακολούθησε συνετή στρατηγική και στο τέλος δικαιώθηκε,... βάζοντας στη βαλίτσα της 22 βαθμούς.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1:28:38.86
2. Μάσα, Ferrari, +4.196
3. Φέτελ, Red Bull, +5.121
4. Χάμιλτον, McLaren, +26.896
5. Μπάτον, McLaren, +29.482
6. Γουέμπερ, Red Bull, + 43.606
7. Κούμπιτσα, Renault, 1 γύρος
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1 γύρος
9. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
10. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
11.Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
12.Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
13.Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
14.Ντε λα Ρόσα, Sauber,+ 1 γύρος
15.Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
16.Λιουίτσι, Force India, +2 γύροι
17.Σούτιλ, Force India, +2 γύροι
18.Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
19.Σένα, HRT, + γύροι
Εγκατέλειψαν:
Κοβαλάινεν, Lotus
Ντι Γκράσι, Virgin
Γιαμαμότο, HRT
Τρούλι, Lotus
Μπουεμί, Toro Rosso
Δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία σε κατασκευαστές και πιλότους στον πίνακα του AUTO 24 .