Η McLaren επέλεξε να ρυθμίσει τις MCL38 των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με χαμηλή άντωση, θυσιάζοντας ένα καλύτερο αποτέλεσμα στις χθεσινές βροχερές κατάταξης του GP Βελγίου προκειμένου να καρπωθεί σημαντικά οφέλη στον σημερινό αγώνα του Σπα (28/07, 16:00) - αρκεί αυτός να μείνει στεγνός.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στις βροχερές δοκιμές κατάταξης του GP Βελγίου, όμως ο Ολλανδός θα πέσει στην 11η θέση της αυριανής εκκίνησης λόγω της ποινής 10 θέσεων για την αλλαγή κινητήρα. Έτσι, την πολ ποζίσιον καρπώθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ, που έβγαλε έναν εντελώς απρόσμενο "λαγό από το καπέλο" μόλις στον τελευταίο του γύρο στο Q3!
Το ατύχημα του Λανς Στρολ με την Aston Martin AMR24 και έπειτα η έντονη βροχόπτωση διέκοψαν δύο φορές την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Βελγίου, 14ου φετινού γύρου της Formula 1, με αποτέλεσμα να μείνουν μέχρι τέλους οι χρόνοι της αρχής με τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά.
Ο Λάντο Νόρις ηγήθηκε του 1-2 της McLaren στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Βελγίου, καθώς ήταν δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Όσκαρ Πιάστρι - ενώ ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 ακολούθησε στα 2 χιλιοστά τον Αυστραλό.
Η Formula 1 ανακοίνωσε και επίσημα ότι η Red Bull Racing άλλαξε τον θερμικό κινητήρα της RB20 του Μαξ Φερστάπεν στο Σπα, και δεδομένου ότι τοποθέτησε τον πέμπτο του Ολλανδού για φέτος αυτομάτως του επεβλήθη ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση της Κυριακής.
Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 κυριάρχησε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Βελγίου, εμπρός από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και τον Άλεξ Άλμπον της Williams με τη μαλακή γόμα - ενώ νωρίτερα ήταν επικεφαλής ακόμα και με τα σκληρά ελαστικά.
Μετά το πολύ αργό σιρκουί της Βουδαπέστης, η Formula 1 βρίσκεται αυτό το τριήμερο (26-28 Ιουλίου) σε μια εντελώς αντιδιαμετρική πίστα - στο πολύ γρήγορο Σπα, σε εκείνη που προκαλεί το μεγαλύτερο δέος όλων, για τον 14ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική του αγώνα και το πρόγραμμα του τριημέρου.
Εβδομήντα χρόνια ιστορίας στη διεθνή αθλητική σκηνή παρουσιάζονται σε μια μίνι σειρά ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί στο κανάλι Formula 1 του ΑΝΤ1+ το Σάββατο 27 και την Κυριακή 28 Ιουλίου.
Ένα ακόμα ατύχημα του Σέρτζιο Πέρεζ, στις δοκιμές κατάταξης του GP της Βουδαπέστης, πρόσθεσε σχεδόν 1 εκατομμύριο ευρώ στο φετινό του λογαριασμό. Δείτε πόσο έχουν κοστίσει φέτος στη RBR τα ατυχήματα του Μεξικανού.
Μετά τη συμφωνία της με τον Όλιβερ Μπέρμαν, η Haas F1 έκλεισε το δίδυμο οδηγών της για το 2025 ανακοινώνοντας και επίσημα την (πολυετή) συμφωνία της με τον Εστεμπάν Οκόν.
Η Red Bull Racing φέρεται να έχει καταλήξει στην απόφαση να αλλάξει τον κινητήρα V6 της RB20 του Μαξ Φερστάπεν στον αγώνα του Σπα το προσεχές τριήμερο (26-28/07), που σημαίνει ότι ο Ολλανδός θα παραταχθεί στην εκκίνηση της Κυριακής δέκα θέσεις πιο πίσω από αυτή που θα κερδίσει στις δοκιμές κατάταξης.
Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.
Ο νέος νικητής της Formula 1, με το θρίαμβό του στο GP Ουγγαρίας, είναι ένα φαινομενικό ταλέντο που κατακτούσε το πρωτάθλημα των μικρότερων κατηγοριών στην πρώτη σεζόν σε καθεμία από αυτές, και εντέλει έγινε νικητής της F1 μόλις στο 35ο του GP. Και, όπως δηλώνει ο ίδιος, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος.
Μετά το σάλο που προκάλεσαν τα σχόλια του τηλε-σχολιαστή Νίκο Ρόσμπεργκ ότι ο Μαξ Φερστάπεν συμμετείχε σε διαδικτυακούς αγώνες αυτοκινήτου μέχρι τις 3 τα ξημερώματα της Κυριακής, ξενυχτώτας πριν το GP Ουγγαρίας, ο Ολλανδός συμφώνησε με τη Red Bull Racing να μην επαναλάβει μια ανάλογη αγρυπνία.
Ο νέος εκτελεστικός διευθυντής της Alpine F1, Φλάβιο Μπριατόρε, φέρεται να επιμένει για τις μονάδες ισχύος της Mercedes HPP, από τη στιγμή που η Renault κλίνει προς την απόφαση -αν δεν την έχει λάβει ήδη- να πάψει να είναι κατασκευαστής κινητήρων στη Formula 1.
Ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, θα αναλάβει από την 1η Αυγούστου 2024 το πρόγραμμα της εισόδου της Audi στη Formula 1 - όπως ανακοίνωσε η εταιρεία του Ίνγκολσταντ. Παρελθόν από την ομάδα ο Αντρέας Σιντλ.
Μετά τον “εφιάλτη” των οδηγών στο περσινό GP του Κατάρ, η FIA ετοιμάζεται να δοκιμάσει στο Ζάντβοορτ μετά τις καλοκαιρινές διακοπές το πρώτο σύστημα κλιματισμού για τους οδηγούς της Formula 1.
Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Σείριος θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα.
Μετά τον διπλό αγώνα στο ExCelcircuit του Λονδίνου στο φινάλε του θεσμού, η DS Automobiles και ο συνεργάτης της Penske Autosport θα ολοκληρώσουν τη 10η σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E στην 3η θέση της κατάταξης των ομάδων.
Δεν είναι τόσο το αποτέλεσμα -το θριαμβευτικό 1-2 των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις- της McLaren αυτό που μένει από το GP της Βουδαπέστης, αλλά η επιβεβαίωση ότι πλέον η ομάδα του Ουόκινγκ έχει το ανώτερο μονοθέσιο της F1, για πρώτη φορά μετά από μιάμιση δεκαετία. Όμως, έπνιξε αυτόν τον τόσο σημαντικό θρίαμβό της μέσα σε ένα έντονο "μούδιασμα" για τον τρόπο που χειρίστηκε τις ισορροπίες των δύο οδηγών της.
Τηλεκριτικοί όπως ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποδίδουν τα νεύρα του Μαξ Φερστάπεν στο GP Ουγγαρίας στο ξενύχτι του Ολλανδού στη motorhome του το βράδυ του Σαββάτου, όπου καθισμένος στον προσομοιωτή του συμμετείχε σε διαδικτυακούς αγώνες αυτοκινήτων μέχρι τις 3 το πρωί. Η Red Bull το επιβεβιώνει, αλλά δεν το θεωρεί πρόβλημα.
Είκοσι μέρες μετά τη νίκη του στην Πολωνία, ο Κάλε Ροβάνπερα έκανε "περίπατο" και στο Ράλι Λετονίας εμπρός από τους Σεμπαστιάν Οζιέ και Οτ Τάνακ - Ατυχής αγώνας για τους Έβανς και Νεβίλ, που μαζί με τον Τάνακ χωρίζονται από 12 βαθμούς στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την έκβαση που είχε για εκείνον το GP Ουγγαρίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι “μπορούνε να πάνε να γ***” όσοι του ασκούν κριτική για το ατύχημα του με τον Λιούις Χάμιλτον και για τη συμπεριφορά του απέναντι στην ομάδα του στη ραδιοεπικοινωνία.
Όσο εναλλάσσονται οι νικητές της Formula 1 ο Μαξ Φερστάπεν εξακολουθεί να απολαμβάνει ένα σημαντικό προβάδισμα στην κορυφή της βαθμολογίας της Formula 1 - όμως, με το 1-2 που πέτυχε σήμερα η McLaren έκανε άλλο ένα βήμα πιο κοντά στη Red Bull Racing στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Το φαινομενικό ταλέντο του Όσκαρ Πιάστρι τον έφτασε στην πρώτη του νίκη στην καριέρα του στη F1, στο GP Ουγγαρίας, αφού πρώτα η McLaren του στέρησε την πρωτοπορία στο δεύτερο πιτ-στοπ και έκτοτε ζητούσε επανειλλημένα από τον Λάντο Νόρις να την παραχωρήσει πίσω στον Αυστραλό. Τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, μετά από σύγκρουση με τον Μαξ Φερστάπεν που έμεινε στην 5η θέση.
Για ακόμη μια συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις ετοιμάζονται οι Μάνος και Κώστας Στεφανής, οι οποίοι θα αγωνιστούν στον 10ο γύρο του WRC από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, με Ford Fiesta Rally3.
Το παιδί-θαύμα της Formula 1, ο Αυστραλός Όσκαρ Πιάστρι, έφτασε στα 22 χιλιοστά από την πολ ποζίσιον του GP Ουγγαρίας, και παρότι είπε ότι θα πρέπει με τον Λάντο Νόρις να είναι “έξυπνοι” για να κρατήσουν το 1-2 για τη McLaren στον αγώνα, δήλωσε ότι θα δώσει τη μάχη του με τον Άγγλο για την πρώτη του νίκη στο σπορ.
Ο Μαξ Φερστάπεν χτύπησε με δύναμη το τιμόνι της Red Bull RB20 μετά την αποτυχία του να κερδίσει τις McLaren και τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι στη μάχη της πολ ποζίσιον του GP Ουγγαρίας - και έπειτα φάνηκε απογοητευμένος δηλώνοντας πως “πρέπει να μείνουμε ρεαλιστές” ενόψει του αυριανού αγώνα (21/07, 16:00).
Ο Λάντο Νόρις και ο Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren MCL38 είχαν την πιο ηχηρή απάντηση για το ντόρο της μεγάλης αναβάθμισης της Red Bull RB20, καθώς με τους δύο πρώτους χρόνους στο Q3 των δοκιμών κατάταξης της Βουδαπέστης άφησαν στην τρίτη θέση τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Λάντο Νόρις παρέμεινε επικεφαλής στις ελεύθερες δοκιμές του Χανγκαρόρινγκ, καθώς σημείωσε και σήμερα (20/07) τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 44 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren MCL38.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε αυτό που φάνηκε και εξωτερικά κατά το ατύχημά του στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας: ότι περίμενε ότι η ζημιά της Ferrari SF-24 θα ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren σημαντικά ταχύτερος των Μαξ Φερστάπεν της Red Bull και τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στην προσομοίωση κατατακτήριων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ είχε έξοδο με πολύ μεγάλη ταχύτητα αλλά με ανέλπιστα μικρές επιπτώσεις για τη δική του SF-24.
Η Red Bull Racing παρουσίασε το μεγαλύτερο φετινό της πακέτο αναβάθμισης της RB20 στη Βουδαπέστη, ενόψει του τριημέρου του GP Ουγγαρίας, και ο Μαξ Φερστάπεν υποστηρίζει πως “αν αυτή η αναβάθμιση δεν μας κάνει ταχύτερους στο γύρο, τότε δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί η υπόλοιπη σεζόν”.
Στην πίστα της Βουδαπέστης, που ταιριάζει ιδιαίτερα στις προδιαγραφές της Ferrari SF-24, η Scuderia ξεκίνησε το 13ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 με τον Κάρλος Σάινθ ταχύτερο κατά δυόμισι δέκατα από την εκτενώς ανασχεδιασμένη Red Bull RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Διαχρονικά υπέρμαχος της εξάλειψης των διακρίσεων, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι η απόφαση του Ραλφ Σουμάχερ να αποκαλύψει ότι είναι ομοφυλόφιλος “απελευθερώνει και άλλους για να κάνουν το ίδιο” - και με αυτή την αφορμή μίλησε εκ νέου για την πρόοδο της F1 σε αυτόν τον τομέα.
Μετά τη νίκη της στο Μονακό, η Scuderia παρουσίασε στο GP της Βαρκελώνης πριν από έναν μήνα το εκτενώς ανασχεδιασμένο δάπεδο της SF-24, αλλά -παρότι ήταν πιο αεροδυναμικά αποδοτικό- αυτό ξύπνησε ξανά τα προβλήματα αναπηδήσεων.
Ο Κάρλος Σάινθ πανηγύρισε με ένα θριαμβευτικό ποστάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την κατάκτηση του Euro 2024 από την εθνική Ισπανίας στον τελικό της περασμένης Κυριακής (14/07) με την Αγγλία - και φτάνοντας στην πίστα της Βουδαπέστης επεφύλασσε και μια σχετική πλάκα στον Άγγλο οδηγό της McLaren, Λάντο Νόρις.
Η Haas F1 ανακοίνωσε επίσημα ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον Κέβιν Μάγκνουσεν για το 2025, ενώ φέρεται να έχει καταλήξει στην απόφαση να αντικαταστήσει τον Δανό με τον Γάλλο Εστεμπάν Οκόν που θα μείνει ελεύθερος στο τέλος της χρονιάς από την Alpine F1.
Σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό από το πολύ γρήγορο σιρκουί του κρύου και βροχερού Σίλβερστοουν, η F1 έχει αυτό το τριήμερο (19-21 Ιουλίου) να αντιμετωπίσει την πολύ αργή, τεχνική πίστα της Βουδαπέστης σε συνθήκες καύσωνα. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική και το πρόγραμμα του 13ου φετινού GP.
Τα δύο ηγετικά στελέχη των τεχνικών ομάδων της Red Bull Racing και της Scuderia Ferrari, Άντριαν Νιούι και Ενρίκο Καρντίλε αντίστοιχα, φέρεται να ήρθαν σε διαφωνία με τις ομάδες του Μίλτον Κινς και του Μαρανέλο πριν αποφασίσουν να παραιτηθούν.