Μετά από την ανελέητη κριτική που δέχθηκε φέτος, ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε να εννοηθεί ότι τα πολύ φτωχά του αποτελέσματα στα GP της Formula 1 από το Μάιο οφείλονται στα προβλήματα ισορροπίας που αρχίζει να αντιμετωπίζει και ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν τελευταία.
Οι Ferrari και Red Bull ζητούν από τη FIA -και τον τεχνικό διευθυντή μονοθεσίων Νικόλα Τομπάζη- διευκρινίσεις σχετικά με την ελαστικότητα που εμφανίζει η εμπρός πτέρυγα τόσο της McLaren MCL38 όσο και της Mercedes W15, διαπιστώνοντας στα τηλεοπτικά πλάνα του Ιταλικού GP τον τρόπο με τον οποίο αυτές κάμπτονταν υπό υψηλό αεροδυναμικό φορτίο.
Ελευθεροχώρι, Άνω Παύλιανη, Δάφνη, Λουτράκι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες περιοχές των ειδικών διαδρομών θα συνθέσουν για ακόμα μια χρονιά το σκηνικό του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και ταυτόχρονα την εικόνα της Ελλάδας σε κάθε γωνιά της γης.
Ο Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas F1 δέχθηκε δύο βαθμούς ποινής μετά το GP Ιταλίας για μια επαφή που είχε με τον Πιέρ Γκασλί της Alpine στον αγώνα της Μόντσα, με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 12 βαθμούς και κατά συνέπεια -βάσει κανονισμών- να αποκλειστεί από τον επόμενο αγώνα, στις 13-15 Σεπτεμβρίου στο Αζερμπαϊτζάν.
Μέχρι το 2022 η Scuderia βρισκόταν συχνά στο “μάτι του κυκλώνα” για διαδοχικές λανθασμένες στρατηγικές αποφάσεις, που ήταν εύκολο να κατακρίνονται εν των υστέρων, οι οποίες της στερούσαν ακόμα και νίκες στα GP. Όμως, όπως φάνηκε τα δύο τελευταία GP, της Ολλανδίας και της Ιταλίας, τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι οι οδηγοί της ομάδας Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ έχουν μπει σε έναν “φαύλο κύκλο” με το φετινό μονοθέσιο RB20, και ότι τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν να εμφανίζονται από πέρσι κιόλας - από το GP των ΗΠΑ στο Τέξας.
Λίγες ώρες πριν από την έναρξη των επίσημων αναγνωρίσεων του Ράλλυ Ακρόπολις, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής πραγματοποίησαν μια ημέρα δοκιμών με το Ford Fiesta Rally3.
Μετά την 6η θέση του στο GP Ιταλίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι η Red Bull RB20 έχει πια μεταμορφωθεί σε ένα “τέρας” και ότι πλέον “δεν είναι ρεαλιστικοί” για εκείνον και την ομάδα οι φετινοί τίτλοι οδηγών και κατασκευαστών της Formula 1.
Μετά το θρίαμβό του στο GP Ιταλίας, μέσα στο “ναό” της ταχύτητας και των τιφόζι της Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν πίστευε ότι η δεύτερή του νίκη στη Μόντσα θα του έφερνε τα ισχυρά συναισθήματα της πρώτης του εκεί, πριν από πέντε χρόνια.
Με μία από τις πιο περίτεχνες εμφανίσεις και οδηγικές επιδείξεις της καριέρας του στη Formula 1, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε πραγματικότητα το απόλυτο όνειρο των τιφόζι -τη νίκη της Scuderia μέσα στη Μόντσα -κερδίζοντας με ένα στρατηγικό κόλπο-γκρόσο τις McLaren των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις. Οι Σάινθ, Χάμιλτον και Φερστάπεν έκλεισαν την εξάδα.
Σε άλλη μία επιβλητική εμφάνιση της McLaren, ο Λάντο Νόρις κατέκτησε κυριαρχικά την πολ ποζίσιον του GP Ιταλίας εμπρός από τον ομόλογό του Όσκαρ Πιάστρι. Ακολούθησαν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και οι Ferrari των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ. Μόλις στην 7η θέση ο Μαξ Φερστάπεν με αρκετά προβλήματα - και ξαφνικά η μάχη του τίτλου ετοιμάζεται να "πάρει φωτιά".
Η Scuderia, όπως είπε ο Σαρλ Λεκλέρ, διαπίστωσε ότι τα ευρύ πακέτο 9 αναβαθμίσεων του μονοθεσίου της απέδωσε στις ελεύθερες δοκιμές του Ιταλικού GP - αλλά πρέπει να βρει περισσότερη ισορροπία ειδικά στη διαχείριση των ελαστικών, σε μια μάχη με τις άλλες τρεις κορυφαίες ομάδες που δείχνει εντυπωσιακά οριακή.
Ο Λιούις Χάμιλτον ηγήθηκε του 1-2 της Mercedes με τον Τζορτζ Ράσελ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, 16ου φετινού γύρου της Formula 1, όμως οι Ferrari και McLaren βρέθηκαν σε απόσταση μικρότερη από ενάμισι δέκατο. Νέα προβλήματα για τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Τότο Βολφ δείχνει να πιστεύει ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, που σήμερα (31/8) επιβεβαιώθηκε ότι θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, είναι ένας εν δυνάμει παγκόσμιος πρωταθλητής. Ίσως και με ταλέντο του βεληνεκούς του Μαξ Φερστάπεν.
Ο 18χρονος Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα ταλέντα του μότορσπορ, θα είναι ο οδηγός που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025 - όπως ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα, μετά από μήνες φημολογίας, η ομάδα του Μπράκλεϊ.
Πιστεύαμε ότι η Formula 1 είχε αφήσει στο μακρινό της παρελθόν τον αμοραλισμό των διευθυντών των ομάδων σχετικά με την ωμότητα στην διαχείριση των οδηγών τους, αλλά ο Τζέιμς Βάουλς της Williams ήρθε φέτος να μας διαψεύσει.
Μόλις τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τις Mercedes και McLaren στην κορυφή των χρόνων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας. Στο ένα δέκατο πιο πίσω η Ferrari με τον Κάρλος Σάινθ, εκτός δεκάδας με μια άτυχη στιγμή ο Μαξ Φερστάπεν, διακοπή λόγω ατυχήματος του Κέβιν Μάγκνουσεν.
Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε ότι η Red Bull Racing προοδεύει στην προσπάθεια να λύσει τα προβλήματα της RB20, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού GP με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari και τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Ατυχές ήταν το ξεκίνημα του Αντρέα Κίμι Αντονέλι -πιθανού διαδόχου του Λιούις Χάμιλτον το 2025 στη Mercedes- στη F1, καθώς στο δεύτερό του γρήγορο γύρο στις ελεύθερες δοκιμές της Μόντσα κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής Αλμπορέτο (Παραμπόλικα). Δεν τραυματίστηκε ο Ιταλός.
Η CYCLON επιστρέφει σε έναν αγώνα όπου έχει γράψει ιστορία, στο θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις, στηρίζοντας ως χορηγός έναν από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς του Junior WRC.
Στο “Ναό της ταχύτητας”, στην πατρίδα της Ferrari και εμπρός στη λαοθάλασσα των τιφόζι, η Formula 1 κάνει την 16η και τελευταία ευρωπαϊκή φετινή της στάση, για το GP της Ιταλίας. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική του αγώνα και το πρόγραμμα του τριημέρου.
Ο Μπέρντ Μεϊλάντερ, οδηγός του οχήματος ασφαλείας της Formula 1, κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής Αλμπορέτο (πρώην Παραμπόλικα) στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το GP Ιταλίας του προσεχούς τριημέρου (30/8-1/9). Η Aston Martin διερευνά πώς συνέβη αυτό το περίεργο ατύχημα.
Μετά το απρόσμενο βάθρο στην πίστα του Ζάντβορτ, η οποία δεν ταίριαζε καθόλου στην SF-24, η Scuderia ξεκινά τώρα το τριήμερο στην πατρίδα της -το GP Ιταλίας αυτού του τριημέρου (30/8-1/9)- με ρεαλιστικές ελπίδες να γυρίσει στις νίκες μετά το Μονακό το Μάιο.
Μετά από αμέτρητες κυριαρχικές νίκες του Μαξ Φερστάπεν, τώρα του Λάντο Νόρις στο Ζάντβορτ αλλά και του ίδιου του Λιούις Χάμιλτον την περασμένη δεκαετία με τη Mercedes F1, ο Βρετανός είπε ότι προτιμά να κατακτά τις νίκες στη Formula 1 με ισχυρό ανταγωνισμό.
Στις νέες ιδέες που εξετάζει η Liberty Media για τη Formula 1 εξακολουθεί να περιλαμβάνεται η αύξηση των αγώνων Sprint, αλλά και ένας αγώνας μεταξύ των ρούκις των ομάδων αμέσως μετά το φινάλε της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι.
Ήδη η BMW εξελίσσει το νέο της “εισαγωγικό” μοντέλο για αγωνιστική χρήση από ιδιώτες και ιδιωτικές ομάδες της σεζόν 2026 και όλα δείχνουν πως το αποτέλεσμα θα είναι συναρπαστικό.
Μετά τον “περίπατό” της στο Ζάντβορτ, η McLaren ταξιδεύει στη Μόντσα για το Ιταλικό GP με ορισμένες ακόμα αναβαθμίσεις της MCL38 - αυτή τη φορά για ένα σιρκουί χαμηλής άντωσης, όπου πέρσι "ναυάγησε". Νόρις: "Έπρεπε να είχαμε άλλες 2-3 νίκες φέτος, κάναμε μια επανεκκίνηση το καλοκαίρι".
Η Williams ανακοίνωσε και επίσημα το τέλος της συνεργασίας της με τον Αμερικανό Λάγκαν Σάρτζεαντ, μετά από ενάμισι χρόνο. Ποιος είναι ο 21χρονος Φράνκο Κολαπίντο που θα πάρει τη θέση του από το Ιταλικό GP για τους τελευταίους 9 αγώνες της φετινής σεζόν της Formula 1.
"Χείμαρρος" εναντίον της Red Bull ήταν ο Γιος Φερστάπεν, πατέρας του τρις πρωταθλητή της F1 Μαξ, μιλώντας για "πισωγύρισμα" του μονοθεσίου RB20 και λέγοντας πως "θα εκπλαγώ αν ο Χόρνερ φέρει ξανά την ομάδα στον ίσιο δρόμο".
Οι προδιαγραφές των σιρκουί της Μόντσα και της Σιγκαπούρης -τον προσεχή Σεπτέμβριο- ταιριάζουν στη Ferrari, και ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει ότι η SF-24 μπορεί να είναι το κορυφαίο μονοθέσιο εκεί. Φρεντ Βασέρ: "Αν προσπαθεί να μας φορτώσει με πίεση, να ξέρει ότι δεν διαβάζω το Twitter του".
Η διαφορά σχεδόν 22,8 δευτερολέπτων του Λάντο Νόρις από τον Μαξ Φερστάπεν στο GP Ολλανδίας γκρέμισε τη Red Bull RB20 από το θρόνο της F1. Ποια αδυναμία της RB20 εκμεταλλεύτηκε η McLaren, και σε ποιο βαθμό η κυριαρχία της MCL38 οφείλεται στη χάραξη του Ζάντβορτ;
Μετά από την απώλεια της νίκης στο GP Ολλανδίας από την κυρίαρχη McLaren MCL38 και τον Λάντο Νόρις, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι αυτό ήταν μεν "ένα καμπανάκι κινδύνου" αλλά και ότι η RBR προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση -Νόρις: "Ανόητο να σκέφτομαι τον τίτλο αυτή τη στιγμή".
Το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου το αγωνιστικό σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα κλείσει με την ΕΚΟ Super Special Stage, που θα διεξαχθεί στο ύψος του "Σ.Ε.Α. Σείριος" στη Μαλακάσα. Δείτε όσα πρέπει να ξέρετε για την απρόσκοπτη προσέλευση και την ασφαλή παρακολούθησή της.
Ο κασκαντέρ Χόνζα Καμπάτ υπέστη πολλαπλά κατάγματα και έμεινε αναίσθητος για τέσσερις ώρες όταν πήγε στραβά ένα άλμα του με μοτοσικλέτα, κατά τη διάρκεια επιδείξεων του freestyle motocross (FMX) το Σάββατο λίγο πριν τις κατατακτήριες του Ολλανδικού GP της Formula 1.
Μετά το “μικρό θαύμα” στην Ολλανδία, όπου κατέκτησε με τον Σαρλ Λεκλέρ απρόσμενα την τρίτη θέση στο βάθρο κερδίζοντας τη μία από τις δύο McLaren, η Scuderia ταξιδεύει στην πατρίδα της με την αισιοδοξία ότι οι αναβαθμίσεις που προγραμματίζει για το GP Ιταλίας (30/8-1/9) θα τη βοηθήσουν να γίνει και πάλι πρωταγωνίστρια της Formula 1.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε ιδιαίτερα έκπληκτος από την 3η θέση που κατέκτησε στο GP Ολλανδίας, σε ένα “πολύ δύσκολο τριήμερο” για τη Scuderia στο οποίο “ποτέ δεν πίστευα ότι θα στεκόμουν στο βάθρο”, όπως είπε.
Ο Λάντο Νόρις είπε ότι στο σημερινό GP Ολλανδίας η McLaren MCL38 από νωρίς του έδινε την αίσθηση ότι είχε την ταχύτητα για να κερδίσει τη Red Bull RB20 του Μαξ Φερστάπεν, παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός έχασε την πρωτοπορία του αγώνα στην εκκίνηση.