Αφεντικό ο Λεμπ
Ο Σεμπαστιέν Λέμπ ,με Citroen C4, κρατάει με άνεση την πρωτοπορία του στο Ράλι Αργεντινής
Ο Πήτερ Σόλμπεργκ πήγε στην δεύτερη μέρα με μειονέκτημα οκτώ δευτερολέπτων σε σχέση με τον Αυστραλό, αλλά στην πρώτη εδική του Σαββάτου (29/3) είχαμε αλλαγή σκυτάλης μεταξύ των δύο Subaru, καθώς ο ''Hollywood'' κέρδισε την ειδική, τη στιγμή που ο Ατκινσον αντιμετώπισε πρόβλημα.
"Δεν μπορούμε να πάμε πολύ πιο γρήγορα" , τόνισε ο Ατκινσον στο τέλος της ενδέκατης ειδικής. "Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα το οποίο μας καθυστέρησε. Για την ώρα δεν μπορεί να επιλυθεί".
Παρόλα αυτά, ο Αυστραλός οδηγός ανέκαμψε στη συνέχεια και μείωσε στα 4.1 εκατοστά του δευτερολέπτου από τον team mate του, κερδίζοντας την τελευταία ειδική του πρωινού και 13η του ράλι.
Μπροστά, ο Λοέμπ δεν έχει σηκώσει το πόδι από το γκάζι, παρά τη μεγάλη διαφορά που έχει από τα Subaru. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen Total κέρδισε τις 2 από τις 4 πρωινές ειδικές, για να παραμείνει πάνω από 1:30" μπροστά.
Πιο πίσω, τα προβλήματα για τα Ford συνεχίζονται. Τελευταίο θύμα ο Τζίτζι Γκάλι της Stobart, ο οποίος έφτασε στον τελευταίο έλεγχο με καπνό στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του και κάνει προσπάθειες να το γυρίσει πίσω στην περιοχή του service.
Ο Ιταλός εξακολουθεί να βρίσκεται στην 4η θέση, αλλά ο Ντάνι Σόρντο (Citroen Total) είναι πλέον μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω του.
Προβλήματα είχε και ο Φεντερίκο Βιγιάγκρα της Munchi`s. Ο Αργεντίνος έχασε την έκτη θέση από τον Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford), καθώς ένα χαλασμένο ελατήριο τον ανάγκασε να δέσει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού (!), με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο.
Στην όγδοη θέση παραμένει ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (BP-Ford), αλλά η ατυχία για τον φινλανδό συνεχίστηκε, καθώς ένα πρόβλημα στη μίζα τον καθυστέρησε αρκετά στην εκκίνηση της 11ης ειδικής.
"Δεν μπορούμε να πάμε πολύ πιο γρήγορα" , τόνισε ο Ατκινσον στο τέλος της ενδέκατης ειδικής. "Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα το οποίο μας καθυστέρησε. Για την ώρα δεν μπορεί να επιλυθεί".
Παρόλα αυτά, ο Αυστραλός οδηγός ανέκαμψε στη συνέχεια και μείωσε στα 4.1 εκατοστά του δευτερολέπτου από τον team mate του, κερδίζοντας την τελευταία ειδική του πρωινού και 13η του ράλι.
Μπροστά, ο Λοέμπ δεν έχει σηκώσει το πόδι από το γκάζι, παρά τη μεγάλη διαφορά που έχει από τα Subaru. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen Total κέρδισε τις 2 από τις 4 πρωινές ειδικές, για να παραμείνει πάνω από 1:30" μπροστά.
Πιο πίσω, τα προβλήματα για τα Ford συνεχίζονται. Τελευταίο θύμα ο Τζίτζι Γκάλι της Stobart, ο οποίος έφτασε στον τελευταίο έλεγχο με καπνό στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του και κάνει προσπάθειες να το γυρίσει πίσω στην περιοχή του service.
Ο Ιταλός εξακολουθεί να βρίσκεται στην 4η θέση, αλλά ο Ντάνι Σόρντο (Citroen Total) είναι πλέον μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω του.
Προβλήματα είχε και ο Φεντερίκο Βιγιάγκρα της Munchi`s. Ο Αργεντίνος έχασε την έκτη θέση από τον Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford), καθώς ένα χαλασμένο ελατήριο τον ανάγκασε να δέσει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού (!), με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο.
Στην όγδοη θέση παραμένει ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (BP-Ford), αλλά η ατυχία για τον φινλανδό συνεχίστηκε, καθώς ένα πρόβλημα στη μίζα τον καθυστέρησε αρκετά στην εκκίνηση της 11ης ειδικής.