FORMULA 1

Αφεντικό στη Μόντσα ο Αλόνσο

Αφεντικό στη Μόντσα ο Αλόνσο

Σπουδαίο ντεμπούτο με τη Ferrari για τον Φερνάντο Αλόνσο στη Μόντσα, με την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Δεύτερος ο Τζένσον Μπάτον, τρίτος ο Φελίπε Μάσα. Εγκατέλειψε ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Αλόνσο πήρε μία από τις πιο σημαντικές νίκες της καριέρας του στη Μόντσα, μπροστά στο φανατιικό κοινό της Ferrari. Η ιταλική ομάδα ήθελε να διατηρηθεί σε τροχιά τίτλου και να ζεστάνει το κοινό της για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Αλόνσο φρόντισε γι' αυτό, παίρνοντας την καρό σημαία μέσα στο σπίτι της ομάδας του, κάτι που είχε κάνει τελευταία φορά ο Σουμάχερ το 2006. Σημαντική, όμως, ήταν και η τρίτη θέση του Φελίπε Μάσα, που έδωσε πολύτιμους πόντους στην ομάδα του για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Η μάχη της Μόντσα πήρε... φωτιά με το "καλημέρα". Ο 14ος αγώνας της χρονιάς ήταν από τους πιο συναρπαστικούς που έχουμε παρακολουθήσει.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και οι πιλότοι έφυγαν. Άλλοι επιθετικά και άλλοι πιο συγκρατημένα. Ο Χάμιλτον έφυγε από την εξωτερική πέρασε διαδοχικά τους Γουέμπερ, Μάσα, Μάσα και στο τέλος της πρώτης στροφής ήταν εκείνος που ήταν στην πρώτη θέση, αφήνοντας τον Αλόνσο δεύτερο.

Στη συνέχεια, μια επαφή του Βρετανού με τον Μάσα, έστειλε τον Χάμιλτον στο ακάθαρτο και εν συνεχεία εκτός αγώνα.

Έτσι η πρώτη δεκάδα που είχε σχηματιστεί μετά από αυτό το ατυχές συμβάν για τη McLaren ήταν η εξής: Μπάτον, Αλόνσο, Μάσα, Ρόσμπεργκ, Κούμπιτσα, Χούλκενμπεργκ, Φέτελ, Σουμάχερ, Γουέμπερ και Μπουεμί.

Από αυτό το σημείο τα βλέμματα ήταν στραμμένα πάνω στη μονομαχία των Μπάτον - Αλόνσο. Ο Ισπανός πίεζε συνεχώς τον Βρετανό, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή ώστε να το πετύχει.

Αυτό συνέβη όταν ξεκίνησαν οι πιλότοι να μπαίνουν στα pit, για την αλλαγή ελαστικών. Στον 37ο γύρο ο Μπάτον μπήκε στα pit, ο Αλόνσο περίμενε λίγο ώστε να καλύψει τη χαμένη διαφορά. Λίγο αργότερα μπήκε και εκείνος στα pit, ενώ κατά την έξοδό του βρέθηκε οριακά μπροστά από τον Μπάτον.

Η πρώτη θέση για τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή εξασφαλίστηκε όταν ο Μάσα, κατά την έξοδό του από τα pit βρέθηκε τρίτος.

Η Red Bull ΔΕΝ είχε φτερά

Από την εκκίνηση τα πράγματα για την Red Bull δεν πήγαν καλά. Ο Γουέμπερ έχασε αρκετές θέσεις, αφού από την τέταρτη θέση που εκίνησε, βρέθηκε να είναι ένατος, ενώ ο Φέτελ έχασε μια θέση από τον Χούλκενμπεργκ.

Στη συνέχεια ο Αυστραλός προσπάθησε να καλύψει τον πολύτιμο χρόνο που είχε χάσει και με επιθετικό στιλ οδήγησης κατάφερε να πλασαριστεί στην έκτη θέση.

Ο Φέτελ, ρίσκαρε και πέτυχε. Στον προτελευταίο γύρο ο Φέτελ μπήκε στα pit για να βάλει τη σκληρή γόμα και βγαίνοντας είδε τους Ρόσμπεργκ, Γουέμπερ και Χούλκενμπεργκ να είναι πίσω του. Έτσι, ο "baby Schumi" τερμάτισε τέταρτος, διατηρώντας την ομάδα του στην κορυφή της κατάταξης του πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 350 βαθμούς.

Η McLaren με τη σειρά της, παρόλο την εγκατάλειψη του Χάμιλτον, η δεύτερη θέση του Μπάτον κράτησε τα "ασημένια βέλη" σε απόσταση αναπνοής από τους "ταύρους" με 347 βαθμούς.

Δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές εδώ .

Η Ferrari είναι τρίτη με 290 βαθμούς και με το 1-3 αποχαιρετά την Ευρώπη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού έχει μειώσει τη διαφορά της αισθητά, φτάνοντας τους 290 βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας είναι στις 26/9 στην πίστα της Σιγκαπούρης. Ακολυθούν τα Grand Prix σε Ιαπωνία 10/10, Κορέα 24/10, Βραζιλία 7/11 και Άμπου Ντάμπι 14/11.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Αλόνσο, Ferrari, 1:16:24.572

2. Μπάτον, McLaren, +2.938

3. Μάσα, Ferrari, +4.223

4. Φέτελ, Red Bull, +28.193

5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +29.942

6. Γουέμπερ, Red Bull, +31.276

7. Χούλκενμπεργκ, Williams, +32.812

8. Κούμπιτσα, Renault, +34.028

9. Σουμάχερ, Mercedes, +44.948

10. Μπαρικέλο, Williams, +1:04.200

11. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:05.000

12. Λιούτσι, Force India, +1:06.100

13. Πετρόφ, Renault, +1:18.900

14. Ντε λα Ρόσα, Sauber, + 1 γύρος

15. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, + 1 γύρος

16. Σούτιλ, Force India, + 1 γύρος

17. Γκλοκ, Virgin, + 2 γύρους

18. Κοβαλάινεν, Lotus, + 2 γύρους

19. Ντι Γκράσι, Virgin, + 2 γύρους

20. Γιαμαμότο, HRT, + 2 γύρους

Δείτε το live του αγώνα εδώ:

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ