Αγνώριστη...
Σταδιακές αλλαγές μέχρι το 2007 ανακοίνωσε η FIA, οι οποίες θα αφορούν περισσότερο τη μείωση των αεροδυναμικών βοηθημάτων
Η πρώτη ορατή αλλαγή στα μονοθέσια θα πραγματοποιηθεί το 2008, όταν και θα απαγορευτεί σχεδόν οποιοδήποτε αεροδυναμικό βοήθημα εξέχει από το αμάξωμα.
Το 2009 θα δούμε για 1η φορά πτέρυγες οι οποίες θα είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε κάνουν τα προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ευκολότερα (μάλλον γυρνάμε στις κομένες αεροτομές που είχαμε αναπτύξει παλαιότερα).
Το ίδιο έτος θα χρησιμοποιηθούν και συσκευές οι οποίες θα ανακυκλώνουν την ενέργεια που δημιουργείται από το φρενάρισμα, οι οποίες θα είναι υποχρεωτικές για όλους.
Το 2011 ίσως δούμε και την επιστροφή του υπερσυμπιεστή στην F1, μία λύση που είχε εφαρμοστεί στις αρχές τις 10ετίας του 80 και απαγορεύτηκε στα τέλη της καθώς οι ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων είχαν εισέλθει σε τεράστια επίπεδα.
Σύμφωνα με τη FIA αρκετά από αυτά τα μέτρα θα εξεταστούν προσεκτικά τόσο σε συνεργασία με τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα όσο και με άλλους ειδικούς από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το 2009 θα δούμε για 1η φορά πτέρυγες οι οποίες θα είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε κάνουν τα προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ευκολότερα (μάλλον γυρνάμε στις κομένες αεροτομές που είχαμε αναπτύξει παλαιότερα).
Το ίδιο έτος θα χρησιμοποιηθούν και συσκευές οι οποίες θα ανακυκλώνουν την ενέργεια που δημιουργείται από το φρενάρισμα, οι οποίες θα είναι υποχρεωτικές για όλους.
Το 2011 ίσως δούμε και την επιστροφή του υπερσυμπιεστή στην F1, μία λύση που είχε εφαρμοστεί στις αρχές τις 10ετίας του 80 και απαγορεύτηκε στα τέλη της καθώς οι ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων είχαν εισέλθει σε τεράστια επίπεδα.
Σύμφωνα με τη FIA αρκετά από αυτά τα μέτρα θα εξεταστούν προσεκτικά τόσο σε συνεργασία με τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα όσο και με άλλους ειδικούς από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.