X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αισιοδοξία στην ΤΟΥΟΤΑ

New Image

Παρά το μοναδικό βαθμό συγκομιδής οι άνθρωποι της ΤΟΥΟΤΑ είναι αισιόδοξοι όσον αφορά τους επόμενους αγώνες

Ο Γερμανός πιλότος λόγω της θέσης εκκίνησης που είχε ξεκίνησε με βαρύ φορτίο καυσίμων. Ο αγώνας πήγε καλά αν και δεν υπήρχε ρυθμός λόγω των συνεχόμενων αυτοκινήτων ασφαλείας που έκαναν την εμφάνιση τους στη πίστα. Κατάφερε να φτάσει έως τη τρίτη θέση αλλά τελικά περιορίστηκε στην 8η θέση και τη συγκομιδή ενός βαθμού.
O Ράλφ Σουμάχερ δήλωσε μετά τον αγώνα:"Ήταν ένα ακόμα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μένα, αλλά αναμφισβήτητα είναι ωραίο να παίρνεις ένα βαθμό έχοντας ξεκινήσει από τη 18η θέση. Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν το περίμενε, αλλά επρόκειτο για ένα χαοτικό αγώνα. Λόγω θέσης εκκίνησης, γεμίσαμε με πολλά καύσιμα για το πρώτο τμήμα του αγώνα.

Το αυτοκίνητο πήγαινε αρκετά καλά και καταφέραμε να κερδίσουμε έδαφος, αλλά υποφέραμε από έλλειψη ταχύτητας στην ευθεία, επομένως ήταν δύσκολο να προσπεράσουμε στο σικέιν. Προς το τέλος, με προσπέρασε ο Sato ο οποίος φορούσε τα ελαστικά πρώτης επιλογής, ενώ εγώ φορούσα τα ελαστικά δεύτερης επιλογής. Αυτά ήταν τα χειρότερα ελαστικά σήμερα, αλλά οι κανόνες μας αναγκάζουν να τρέχουμε με αυτά. Σίγουρα έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά τουλάχιστον πήραμε ένα βαθμό σήμερα"

O ομόσταυλος του Ράλφ, Γιάρνο Τρούλι ξεκίνησε από τη δέκατη θέση τον αγώνα και διατηρήθηκε εκεί για ένα μεγάλο διάστημα του αγώνα. Μετά χτυπήθηκε από πίσω από τη BMW του Robert Kubica λίγο πριν αυτή διαλυθεί. Ο Trulli υπέστη ζημιά στο δεξί πίσω ελαστικό και αναγκάστηκε να πάει στα pits. Μετά τη κανονική συνέχεια του αγώνα κατάφερε να φτάσει μέχρι την 6η θέση αλλά ένα τετακέ στον 58ο γύρο του στέρησε το όποιο βαθμολογικό κέρδος είχε.

Ο Γιάρνο Τρούλι από τη μεριά του: "Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για μένα. Ξεκίνησα καλά, αλλά υπέφερα από έλλειψη πρόσφυσης, κυρίως προς το τέλος του πρώτου μέρους του αγώνα. Αφού πήγαμε στα pits για νέα ελαστικά ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε βγει για πρώτη φορά στην πίστα, ο Robert Kubica με χτύπησε από πίσω και στη συνέχεια ανετράπη. Δεν είχα μετακινηθεί από τη γραμμή μου αλλά όταν είδα το τουμπάρισμα του αυτοκινήτου ανησύχησα.

Όταν βλέπεις ένα συνάδερφο να παθαίνει ένα τόσο σοβαρό ατύχημα και εσύ έχεις χτυπηθεί από πίσω, δεν είναι ωραίο συναίσθημα. Εκείνη τη στιγμή πολλά πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου αλλά εν τω μεταξύ έμαθα ότι είναι καλά, ελπίζω λοιπόν ότι θα επανέλθει σύντομα. Εγώ είχα ένα κλαταρισμένο ελαστικό, γι’ αυτό και αναγκάστηκα να ξαναπάω στα pits, αλλά δεν γνώριζα επακριβώς πού βρισκόμουν στον αγώνα. Τελικά, όταν πήγα στα pits για τελευταία φορά εξεπλάγην και επανερχόμενος στην τελευταία πλέον θέση πίεσα τόσο πολύ για να φτάσω του άλλους με αποτέλεσμα να πέσω πάνω στον τοίχο. Αλλά μετά από μία τέτοια μέρα, ο αγώνας δεν έχει σημασία"

Επόμενος σταθμός για την ομάδα της ΤΟΥΟΤΑ είναι η Indianapolis για το Αμερικανικό Grand Prix του επόμενου Σαββατοκύριακου. Η ομάδα αποχαιρετησε τον Tsutomu Tomita, ο οποίος παρακολούθησε τον τελευταίο του αγώνα σαν Επικεφαλής Ομάδας, πριν αναλάβει τη θέση του Προέδρου του Fuji Speedway.

O πρώην πια επικεφαλής της ομάδας Tsutomu Tomita δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα: "Ήταν αναμφισβήτητα το πιο άγριο grand prix της χρονιάς, με τα ατυχήματα και τα αυτοκίνητα ασφαλείας να επισκιάζουν την αγωνιστική δράση. Χρησιμοποιήσαμε τις στρατηγικές μας για την περίπτωση, αλλά καταλήξαμε με πολύ διαφορετικά σενάρια για τα δύο μας μονοθέσια. Αν λάβουμε υπόψη ότι ξεκίνησε 18ος, ο Ralf έκανε πολύ καλή δουλειά. Είχε βαρύ φορτίο καυσίμου, αλλά περιέσωσε τα ελαστικά για το πρώτο μέρος του αγώνα. Κατάφερε να κερδίσει πολύ έδαφος με τα αυτοκίνητα ασφαλείας, αν και το τελευταίο του κόστισε μερικές θέσεις. Όπως και οι υπόλοιποι, φορούσε τα ελαστικά δεύτερης επιλογής στο τέλος του αγώνα και δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό. Ο Jarno υπέφερε από πρόσφυση στο πρώτο μέρος και στη συνέχεια είχε ένα κλατάρισμα μετά το περιστατικό με τον Kubica. Στο τέλος τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν αίσια γι’ αυτόν. Εμφανώς, δεν είχαμε τις καλύτερες επιδόσεις αυτό το Σαββατοκύριακο και μας περιμένει πολλή δουλειά. Αλλά επιλύσαμε το πρόβλημα της ανάρτησης που προέκυψε την Παρασκευή και είμαι ευτυχής που δεν αντιμετωπίσαμε μηχανικά θέματα σήμερα. Ο βαθμός είναι ένα καλό αποχαιρετιστήριο δώρο για μένα και εύχομαι στην ομάδα ό,τι καλύτερο και καλή επιτυχία για το μέλλον. Θα τα ξαναπούμε στο Fuji Speedway"












TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ