X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αήττητος ο Φερστάπεν την πρώτη μέρα

MONTREAL, QC - JUNE 08: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer on track during practice for the Canadian Formula One Grand Prix at Circuit Gilles Villeneuve on June 8, 2018 in Montreal, Canada. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1VWRGJJTH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

O Μαξ Φερστάπεν συνέχισε την κυριαρχία του και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Καναδά, 7ου φετινού αγώνα της Formula 1.

Αυτή τη φορά πλησιέστερο στην RBR με τον νέο κινητήρα της Renault ήταν το μονοθέσιο της Ferrari - και μάλιστα με τον Κίμι Ράικονεν, ο οποίος δεν έχει τη νέα γενιά του ιταλικού κινητήρα που χρησιμοποιεί στο Μόντρεαλ ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με την υπέρ-μαλακή γόμα (hypersoft) περί τα μέσα του 90λεπτου, πριν οι ομάδες γυρίσουν την προσοχή τους στην προσομοίωση αγώνα. Με τα ίδια ελαστικά ο Ράικονεν έφτασε 13 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Ολλανδό, και ήταν ταχύτερος κατά σχεδόν 3 δέκατα από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός, πάντως, παρέμεινε για ασυνήθιστα πολλή ώρα στο γκαράζ της RBR μετά από τους πρώτους του γύρους, πιθανότατα με πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα του μονοθεσίου του.

Η Mercedes δεν έδωσε σαφή ένδειξη της ταχύτητάς της, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον πέτυχε τον τέταρτο χρόνο ούτε καν με τα Ultrasoft, αλλά με τη σκληρότερΗ Supersoft γόμα, προκειμένου να περισώσει τα λίγα σετ από Hypersofts που διαθέτει. Για τον ίδιο λόγο, ο Βάλτερι Μπότας πέτυχε τον 6ο χρόνο, με τη Ultrasoft. Παράλληλα, ο Φέτελ δεν έκανε το πρόγραμμα που σκόπευε εξαιτίας προβλήματος της Ferrari SF71H, και πέτυχε τον τέταρτο χρόνο με τα hypersoft.

Αντίστοιχα, ο Φερνάντο Αλόνσο της McLaren δεν έκανε γρήγορο γύρο με τα hypersofts και πέτυχε τον 10ο χρόνο με τα ultra, μένοντας ελάχιστα πίσω από τις Haas και Force India στην ουρά της δεκάδας. Από εκεί έλειπε ο Κάρλος Σάινθ, που προσέκρουσε στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 7 με τη Renault του, καθώς και ο Στόφελ Βαντόρν που είχε ένα παρεμφερές συμβάν, από το οποίο η McLaren-Renault του αποκόμισε μια σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση.

GP ΚΑΝΑΔΑ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ