X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Ακόμα γράφουν χιλιόμετρα...

ρόσι

Χρονικά περιθώρια για διακοπές και ξεκούραση δεν υπάρχει στον κόσμο του Moto GP ειδικά μετά τις νέες αλλαγές που αλλάξουν πολλά στο νέο πρωτάθλημα

Η μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων από 990 κυβικά σε 800 αναγκάζει ομάδες και αναβάτες να μείνουν στις πίστες και μετά το τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος αφού οι διορθώσεις και οι μετρήσεις που πρέπει να γίνουν είναι πολλές.

Οι δοκιμές γίνονται στη Βαλένθια με τους Βαλεντίνο Ρόσι, Νίκι Χέιντεν και Ντάνιελ Πεντρόσα να τραβάνε τα βλέμματα. Ο "γιατρός" ήταν ο γρηγορότερος στην ισπανική πίστα, κάνοντας ταχύτερο γύρο με 1.33.100, δηλαδή δύο δευτερόλεπτα πάνω από την pole που πήρε λίγες μέρες πριν στην ίδια πίστα.

Ο Ρόσι είναι ο μόνος αναβάτης της Camel Yamaha που έκανε δοκιμές, αφού ο Έντουαρντς πήρε το δρόμο προς τη πατρίδα του και άφησε την μοτοσικλέτα, ολοκληρωτικά, στη διάθεση του ιταλού, αφού το πρωτότυπο είναι μόνο ένα, όπως και στη Honda. Η διαφορά είναι πως στην Ιαπωνική ομάδα έμειναν και οι δύο αναβάτες κάνοντας 87 (Χέιντεν) - 73 (Πεντρόσα) γύρους.

Ντεμπούτο έκανε και η Ducati με τον Κέισι Στόνερ να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα κόκκινα με χρόνο 1.33.41. Στην πίστα με τα 800άρια βρέθηκε επίσης η Rizla Suzuki με τους Τζον Χόπκινς και Κρις Βερμιούλεν όπως επίσης και ο Άλεξ Μπάρος με την Ducati Pramac.

Τέλος, ο Φάουστο Γκρεσίνι της Fortuna Honda έκανε πρόσφατα ανακοίνωση πως η ομάδα θα συνεργάζεται πλέον με την κατασκευάστρια ελαστικών Bridgestone μετά την επταετή συνεργασία της με την Michelin.







TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ