MOTOGP

Ακόμα γράφουν χιλιόμετρα...

Ακόμα γράφουν χιλιόμετρα...
ρόσι

Χρονικά περιθώρια για διακοπές και ξεκούραση δεν υπάρχει στον κόσμο του Moto GP ειδικά μετά τις νέες αλλαγές που αλλάξουν πολλά στο νέο πρωτάθλημα

Η μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων από 990 κυβικά σε 800 αναγκάζει ομάδες και αναβάτες να μείνουν στις πίστες και μετά το τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος αφού οι διορθώσεις και οι μετρήσεις που πρέπει να γίνουν είναι πολλές.

Οι δοκιμές γίνονται στη Βαλένθια με τους Βαλεντίνο Ρόσι, Νίκι Χέιντεν και Ντάνιελ Πεντρόσα να τραβάνε τα βλέμματα. Ο "γιατρός" ήταν ο γρηγορότερος στην ισπανική πίστα, κάνοντας ταχύτερο γύρο με 1.33.100, δηλαδή δύο δευτερόλεπτα πάνω από την pole που πήρε λίγες μέρες πριν στην ίδια πίστα.

Ο Ρόσι είναι ο μόνος αναβάτης της Camel Yamaha που έκανε δοκιμές, αφού ο Έντουαρντς πήρε το δρόμο προς τη πατρίδα του και άφησε την μοτοσικλέτα, ολοκληρωτικά, στη διάθεση του ιταλού, αφού το πρωτότυπο είναι μόνο ένα, όπως και στη Honda. Η διαφορά είναι πως στην Ιαπωνική ομάδα έμειναν και οι δύο αναβάτες κάνοντας 87 (Χέιντεν) - 73 (Πεντρόσα) γύρους.

Ντεμπούτο έκανε και η Ducati με τον Κέισι Στόνερ να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα κόκκινα με χρόνο 1.33.41. Στην πίστα με τα 800άρια βρέθηκε επίσης η Rizla Suzuki με τους Τζον Χόπκινς και Κρις Βερμιούλεν όπως επίσης και ο Άλεξ Μπάρος με την Ducati Pramac.

Τέλος, ο Φάουστο Γκρεσίνι της Fortuna Honda έκανε πρόσφατα ανακοίνωση πως η ομάδα θα συνεργάζεται πλέον με την κατασκευάστρια ελαστικών Bridgestone μετά την επταετή συνεργασία της με την Michelin.







TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ