"Ακρόπολις" είναι όλη η Ελλάδα...
Η προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου, για αυτό που έως πέρσι ονομαζόταν Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και φέτος, Ιστορικό Ράλι Ελλάδας, έφερε για ακόμα μια φορά στο προσκήνιο το ψυχορράγημα της Λέσχης.
Η προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου, για αυτό που έως πέρσι ονομαζόταν Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και φέτος, Ιστορικό Ράλι Ελλάδας, έφερε για ακόμα μια φορά στο προσκήνιο το ψυχορράγημα της Λέσχης. Ανερμήνευτα, χωρίς κάποιο εμφανή τουλάχιστον λόγο, εικάζω και εκδικητικά, αρνήθηκε στην διοργανώτρια Ο.Μ.Α.Ε. την ονομασία, το λογότυπο, το site.
Έτσι, μετά από κάτι περισσότερο από μισή ώρα καθυστέρησης, λόγω της αργοπορημένης άφιξης των αρχόντων της περιφέρειας, επανάληψη του σκηνικού της Λαμίας και της συνέντευξης Τύπου του 62ου Δ.Ρ.Α., την εκδήλωση άνοιξε με δήλωσή του ο οικοδεσπότης.
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου Θόδωρος Χαραγκιώνης, μας καλωσόρισε, μας εξέθεσε τη λύπη του για τη Λέσχη, τη χαρά του για την Ο.Μ.Α.Ε. και κατέληξε ότι πρέπει να διαφυλάξουμε με κάθε τρόπο την κληρονομιά, την Ιστορικότητα του Ακρόπολις.
Ακολούθως το λόγο έλαβε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Δημ. Μιχελεκάκης. Η τοποθέτησή του είχε, κυρίως, να κάνει με το θέμα της ονομασίας και την παρουσίαση των ενεργειών που έγιναν από πλευράς ΟΜΑΕ ώστε να μην φθάσουν τα πράγματα εκεί που έφτασαν. Οι θέσεις του γνωστές, για όσους τουλάχιστον παρακολουθούν το θέμα, η μαχητικότητά του επίσης. Κρατώ την κατακλείδα: " Κληρονομικότητα στο μότοσπορ δεν υπάρχει".
Επίσης, ευκαιρίας δοθείσης, ο πρόεδρος προανήγγειλε το πρωτάθλημα ρεγκιουλαριτέ, έναν σχετικά φρέσκο χώρο στο Ελληνικό μότοσπορ που ταλανίζεται από παλιά προβλήματα.
Την σκυτάλη των δηλώσεων πήρε ο δήμαρχος Ναυπλιέων, Δημήτρης Κωστούρος ο οποίος τόνισε ότι είναι χαρά και τιμή να φιλοξενηθεί ο αγώνας στην πόλη τους. Ένας αγώνας που η φυσιογνωμία του ταιριάζει στο Ναύπλιο, όπως είπε. Ολοκλήρωσε με τρεις λέξεις. " Σας περιμένουμε όλους".
Στη συνέχεια ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής Γιώργος Σωτηρόπουλος, σε μια λογική προσπάθεια να ξεφύγει από το πρόβλημα της ονομασίας, δικαίως, δήλωσε: " Ας μην ασχοληθούμε με το όνομα. Ας ασχοληθούμε με την ουσία". Παράλληλα κατέθεσε την πίστη του για το οργανωτικό αποτέλεσμα: " Έχουμε φτιάξει έναν καλό και όμορφο αγώνα".
Σε ό,τι αφορά τον αγώνα της κατηγορίας racing, ο αλυτάρχης Γιάννης Κέπετζηςανέλυσε τη δομή του, τα ωράρια, τη διαδρομή, ανέλυσε το πως σκέφτηκαν και με τι λογική τον σχεδίασαν. Μας πληροφόρησε δε, ότι τόσο οι αγωνιζόμενοι στην sporting όσο και οι συμμετέχοντες στη regularity θα εκκινήσουν πάνω σε κοινή ράμπα από το Ζάππειο.
Ο Γιάννης Καράμπελας, αλυτάρχης στην κατηγορία regularity, εξέφρασε κι αυτός την πίστη του για μια καλή αναμέτρηση, σε διαδρομές που απαιτούν υψηλές ικανότητες πλοήγησης.
Σε μια εποχή που τα προβλήματα περισσεύουν, γίνεται μια σημαντική προσπάθεια να μπουν μερικά θέματα σε μια σειρά. Κάθε αντίδραση σε αυτή την κατεύθυνση είναι κατακριτέα. Το "Ιστορικό" περνάει την κρίση του τέλους της Λέσχης. Δεν είναι απαραίτητο να περάσει και τα προβλήματα της νιότης της Ομοσπονδίας.
Ας το στηρίξουμε. Είναι αρκετά πάνω από όλα τα μαγαζιά.
Για πλήρη ενημέρωση περί προγράμματος, ωραρίων, διαδρομής κλπ. στο site του αγώνα: http://historic.rallyofgreece.gr .
Διαβάστε ακόμη στο Car and Driver:
Ράλι Ακρόπολις: Έγραψε ιστορία ο Sirmacis, 2ος ο Αθανασούλας! (UPD) (VIDEO)