X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Άλλη μία δοκιμασία για τον Alonso

Autodromo Nazionale di Monza, Italy. Friday 01 September 2017. World Copyright: Sam Bloxham/LAT Images ref: Digital Image _W6I3017 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Ο Ισπανός αναγκάστηκε να αλλάξει υβριδική μηχανή της Honda και έλαβε 35 θέσεις ποινής στο grid του ιαπωνικού Grand Prix.

Η τελική ευθεία της συνεργασίας της McLaren με τη Honda φαίνεται δεν θα διαφοροποιηθεί από τα προηγούμενα δυόμιση χρόνια. Στην έδρα της ιαπωνικής εταιρείας, τη Σουζούκα, η βρετανική ομάδα αναγκάστηκε να αλλάξει για μία ακόμα φορά την υβριδική μηχανή του Fernando Alonso. Πράγμα που "χαρίζει" στον δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητή 35 θέσεις ποινής στο grid του αγώνα της Κυριακής!

Μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής οι μηχανικοί της ιστορικής ομάδας εντόπισαν διαρροή στα υδραυλικά της υβριδικής μηχανής στην MCL32 του Ισπανού και έτσι προχώρησαν στις αλλαγές.

Έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως ενώ μέσα στη σεζόν κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τέσσερις υβριδικές μηχανές, στην περίπτωση του Alonso σχεδόν έχουν χάσει το μέτρημα! Έβαλε το δέκατο (!) τούρμπο, τη δέκατη MGU-H (μικρός θερμικός ηλεκτροκινητήρας), την όγδοη ICE (κινητήρας εσωτερικής καύσης), την όγδοη MGU-K (μεγάλος ηλεκτροκινητήρας), την έβδομη μπαταρία και την έκτη μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης.

Υπενθυμίζουμε πως σε παρόμοιες αλλαγές προχώρησε και ο Carlos Sainz που στον τελευταίο του αγώνα ως οδηγός της Scuderia Toro Rosso καθώς μεταπηδά από τη Δευτέρα στη Renault, κουβαλάει 20 θέσεις ποινής για το grid.

Photo Credits: mclarenmediacentre.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ