Άλλη μία δοκιμασία για τον Alonso
Ο Ισπανός αναγκάστηκε να αλλάξει υβριδική μηχανή της Honda και έλαβε 35 θέσεις ποινής στο grid του ιαπωνικού Grand Prix.
Η τελική ευθεία της συνεργασίας της McLaren με τη Honda φαίνεται δεν θα διαφοροποιηθεί από τα προηγούμενα δυόμιση χρόνια. Στην έδρα της ιαπωνικής εταιρείας, τη Σουζούκα, η βρετανική ομάδα αναγκάστηκε να αλλάξει για μία ακόμα φορά την υβριδική μηχανή του Fernando Alonso. Πράγμα που "χαρίζει" στον δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητή 35 θέσεις ποινής στο grid του αγώνα της Κυριακής!
Μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής οι μηχανικοί της ιστορικής ομάδας εντόπισαν διαρροή στα υδραυλικά της υβριδικής μηχανής στην MCL32 του Ισπανού και έτσι προχώρησαν στις αλλαγές.
Έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως ενώ μέσα στη σεζόν κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τέσσερις υβριδικές μηχανές, στην περίπτωση του Alonso σχεδόν έχουν χάσει το μέτρημα! Έβαλε το δέκατο (!) τούρμπο, τη δέκατη MGU-H (μικρός θερμικός ηλεκτροκινητήρας), την όγδοη ICE (κινητήρας εσωτερικής καύσης), την όγδοη MGU-K (μεγάλος ηλεκτροκινητήρας), την έβδομη μπαταρία και την έκτη μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης.
Υπενθυμίζουμε πως σε παρόμοιες αλλαγές προχώρησε και ο Carlos Sainz που στον τελευταίο του αγώνα ως οδηγός της Scuderia Toro Rosso καθώς μεταπηδά από τη Δευτέρα στη Renault, κουβαλάει 20 θέσεις ποινής για το grid.
Photo Credits: mclarenmediacentre.com