Άλλη μια pole για Hamilton
O Lewis Hamilton πήρε την pole position στον Καναδά με χρόνο 1:14.393, σε ένα σιρκουί που του ξυπνά ευχάριστες μνήμες καθώς εκεί το 2007 πανηγύρισε την παρθενική νίκη της καριέρας του στην F1.
Αρκετές οι εκπλήξεις με τους Sebastian Vettel - Felipe Massa να βγαίνουν νοκ άουτ από το Q1! Mετά το κάζο του Monaco, o δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θέλει να επιστρέψει στις νίκες στο σιρκουί Gilles Villeneuve, όπου στο παρελθόν έχει σημειώσει τρεις νίκες.
Για τους λάτρεις των αριθμών και της στατιστικής, αυτή είναι η τέταρτη pole position του Hamilton στον Καναδά, η έκτη pole σε επτά διαδικασίες φέτος και η 44η συνολικά στην καριέρα του.
Δεύτερος ήταν ο ομόσταβλός του, Nico Rosberg που ήταν κατά τρία δέκατα πιο αργός από τον Βρετανό. Ακολούθησε ο Kimi Raikkonen με την Ferrari η οποία διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα, ενώ από την τέταρτη θέση θα ξεκινήσει ο Valtteri Bottas με τη Williams.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ
Tις καλύτερες κατατακτήριες έως τώρα στη σεζόν είχαν οι πιλότοι της Lotus, με τον Romain Grosjean να πλασάρεται στην πέμπτη θέση και τον Pastor Maldonado να είναι έκτος.
Ο Nico Hulkenberg με τη Force India σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο και βρέθηκε μπροστά από τις Red Bull των Daniil Kvyat - Daniel Ricciardo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Sergio Perez με τη δεύτερη Force India.
Οι μεγάλες εκπλήξεις της διαδικασίας ήταν ο πρόωρος αποκλεισμός του Sebastian Vettel (16ος) και του Felipe Massa (17ος) που αποκλείστηκαν από το Q1. Και οι δύο αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα μονοθέσιά τους. Στην περίπτωση του Vettel το πρόβλημα ήταν στα ηλεκτρονικά, ενώ για τον Massa το θέμα είχε να κάνει με τον κινητήρα της Mercedes που παρουσίασε απώλεια δύναμης.
Πολλά τα προβλήματα για ακόμα μια φορά, στο στρατόπεδο της McLaren. Για δεύτερη φορά φέτος ο Jenson Button αναγκάστηκε να χάσει διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών. Η πρώτη ήταν στο Μπαχρέιν, η δεύτερη στον Καναδά, καθώς στο FP3 διαπιστώθηκε βλάβη στο σύστημα ERS της κινητήρας μονάδας της Honda και αποφασίστηκε η αντικατάσταση του μοτέρ. Αυτό σημαίνει ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009 θα υποχρεωθεί να ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα από το pitlane.
Προβλήματα όμως και για τον Fernando Alonso καθώς το πρωί του Σαββάτου οι μηχανικοί της ομάδας προχώρησαν στην αλλαγή του κινητήρα της Honda. Και να φανταστεί κανείς ότι η Honda είχε χρησιμοποιήσει άλλα δύο tokens για την αναβάθμιση του κινητήρα της με το βάρος να πέφτει στον τομέα της αξιοπιστίας.
Ο Ισπανός, πάντως, πήρε κανονικά μέρος στη διαδικασία και ήταν 14ος. Και για τους δύο πιλότους είναι η τέταρτη αλλαγή κινητήρα μέχρι τώρα σε επτά αγώνες. Θυμίζουμε ότι φέτος μειώθηκαν από πέντε σε τέσσερις οι διαθέσιμες μονάδες ισχύος (κινητήρας και ηλεκτροκινητήρες) για κάθε οδηγό, και η παράβαση του ορίου τιμωρείται με ποινές θέσεων εκκίνησης ή διέλευσης από τα pits ή στάσης στα pits, που από φέτος ορίζονται με βάση τα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος που αντικαθίστανται, μετά τη χρήση και της τέταρτης.
Σημειώστε, τέλος, ότι ο Max Verstappen o οποίος κατετάγη 12ος έχει συνολική ποινή αφαίρεσης 15 θέσεων στο γκριντ. Οι 10 θέσεις λόγω του ότι χρησιμοποιεί ήδη τον πέμπτο κινητήρα μέσα στη σεζόν, ενώ το όριο είναι οι τέσσερις για κάθε πιλότο. Οι άλλες πέντε θέσεις είναι για τη σύγκρουσή του με τον Grosjean στο Monaco. Kαι επειδή δεν πρόκειται να ξεχρεώσει όλη την ποινή μόνο με τις θέσεις που θα του αφαιρεθούν στο γκριντ, θα έχει και κάποια χρονική ποινή που θα του επιβαρύνει τον τελικό χρόνο στον αγώνα.
Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver
FIRST DRIVE: Toyota Auris 2015
ΔΟΚΙΜAZOYME: Suzuki Swift 1.3 DDiS Diesel
BMW X1: Με κίνηση στους εμπρός τροχούς!