X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Άλλος άνθρωπος ο Λορένθο

λορενθο

Αυτός που... εμφανίστηκε μετά το πρώτο μεγάλο ατύχημα στη Σαγκάη δεν είναι αυτός που αρέσει στον 21χρονο αναβάτη της Fiat Yamaha

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο εβδομαδιαίο ιταλικό περιοδικό Motosprint o αναβάτης από τη Μαγιόρκα επισήμανε:
« Οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Δυστυχώς, μου συνέβησαν αρκετά συνεχόμενα ατυχήματα. Έτσι πλέον φοβάμαι τη μοτοσικλέτα. Τώρα πια δεν είμαι ο ίδιος αναβάτης όπως όταν ξεκινούσε η σεζόν».

Η καριέρα του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στο MotoGP ξεκίνησε με τρεις pole positions στους ισάριθμους πρώτους αγώνες τα σεζόν, μία νίκη στο Εστορίλ και δύο βάθρα.

Από τη Σαγκάη όταν γιόρτασε τα γενέθλια του ξεκίνησαν τα ατυχήματα. Και συνεχίστηκαν. Στη Βαρκελώνη υπέστη διάσειση και δεν κατάφερε να λάβει μέρος στον αγώνα. Άραγε ο κύκλος έκλεισε στη Λαγκούνα Σέκα όταν και πάλι τέθηκε εκτός πίστας;

Η αλήθεια θα φανεί στο Μπρνο, προς το παρόν ο Λορένθο παραδέχεται ότι βρίσκεται σε κρίση και δουλεύει (μάλλον με ψυχολόγο) προκειμένου να απαλλαγεί από τους φόβους του.

« Η καλύτερη λύση είναι να περάσω όσο χρόνο μπορώ πάνω στη μοτοσικλέτα, να οδηγήσω όσο καλύτερα μπορώ, ώστε να ανακτήσω την αυτοπεποίθηση μου. Είναι επικίνδυνο σπορ, αλλά όταν ένας αναβάτης πιστεύει στον εαυτό του και στη μοτοσικλέτα του, μπορεί να διαχειριστεί τη σχέση με το κίνδυνο».

Το λάθος ομολογεί ότι ήταν αποκλειστικά δικό του. Ήθελε να πηγαίνει όσο πιο γρήγορα μπορούσε (ενδεχομένως φοβούμενος και τη σύγκριση με τον Βαλεντίνο Ρόσι), με αποτέλεσμα να πάρει πολλά ρίσκα και οι έξοδοι από την πίστα να διαδέχονται η μία την άλλη.










TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ