X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο: "Δεν υφίσταται μάχη για τον πρωταθλητή, θα είναι για τέταρτη φορά ο Φερστάπεν"

MONTREAL, QUEBEC - JUNE 18: Second placed Fernando Alonso of Spain and Aston Martin F1 Team and Race winner Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing talk during a press conference following the F1 Grand Prix of Canada at Circuit Gilles Villeneuve on June 18, 2023 in Montreal, Quebec. (Photo by Clive Mason/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Παρά την αγωνιστική άνοδο των McLaren, Ferrari και Mercedes στα τελευταία GP, και παρότι απέχουμε ακόμα πολύ από το μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ο Φερνάντο Αλόνσο έχρισε ήδη πρωταθλητή του 2024 τον Μαξ Φερστάπεν. Τι είπε ο Ισπανός για τους κανονισμούς του 2026 και για τις δικές του ελπίδες μέχρι τότε.

Ο Μαξ Φερστάπεν οδεύει προς το τέταρτο διαδοχικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 έχοντας κερδίσει ήδη 6 από τους 9 μέχρι στιγμής αγώνες της σεζόν. Απομένουν άλλα 15 GP, αλλά ο Φερνάντο Αλόνσο πιστεύει ότι καμία ομάδα δεν μπορεί να κλείσει φέτος ουσιαστικά και οριστικά την υστέρηση απόδοσης του μονοθεσίου της από τη Red Bull RB20.

Θα υπάρξουν περισσότεροι νικητές στους φετινούς αγώνες”, δήλωσε ο Ισπανός αναγνωρίζοντας την αγωνιστική άνοδο των McLaren, Ferrari, Mercedes, η McLaren είναι δυνατή και η Ferrari δείχνει να έχει το καλύτερο αυτοκίνητο σε πολλούς αγώνες. Αλλά όχι, δεν υφίσταται πλέον [μάχη] για τον πρωταθλητή, θα είναι για τέταρτη φορά ο Φερστάπεν”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Ο 42χρονος οδηγός της Aston Martin F1, που ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό του με την ομάδα του Σίλβερστοουν μέχρι και το τέλος του 2026, συνέχισε πλέκοντας το εγκώμιο του σχεδιαστή της Red Bull Racing, Άντριαν Νιούι, σε ανάλογη ερώτηση που δέχθηκε στο περιθώριο του επερχόμενου GP Ισπανίας (21-23 Ιουνίου).

Στα χρόνια που ήμουν στη Ferrari η Red Bull κυριαρχούσε με τον [Σεμπάστιαν] Φέτελ και τον [Μαρκ] Ουέμπερ. Μπορούσαν να κερδίζουν αγώνες και οι δύο. Και στην εποχή αυτή, η αλήθεια είναι ότι ο Φερστάπεν είναι ο κυρίαρχος των πάντων και ο Νιούι είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνος για αυτό, ναι.

Τον συμπαθώ πολύ. Είναι τρομακτικός αντίπαλος, που βοήθησε όλες τις ομάδες στις οποίες βρέθηκε να βελτιωθούν. Το να αναζητούν μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Τώρα που βρίσκεται στην αγορά, είναι φυσικό να θέλουμε όλοι μια ευκαιρία. Είναι ευπρόσδεκτος να έρθει σε εμάς. Αλλά φαίνεται πως πάει στη Ferrari, οπότε πρέπει να δούμε τι θα αποφασίσει”, συνέχισε ο Αλόνσο. Θυμίζουμε ότι η RBR ανακοίνωσε ότι η συνεργασία της με τον Νιούι θα λήξει στον Μάρτιο του 2025.

Ο Φερνάντο Αλόνσο μετά τις δοκιμές κατάταξης του GP Κίνας 2024 ASTON MARTIN F1 MEDIA


Με την κατακόρυφη πτώση της απόδοσης της Aston Martin φέτος, ο Αλόνσο δεν ήταν σε θέση να υποσχεθεί στους συμπατριώτες του το προσεχές τριήμερο μια θέση καλύτερη “από την 8η μέχρι 12, υποθέτω. Αυτές είναι οι φυσιολογικές μας θέσεις φέτος. Αλλά το να φτάνεις στον αγώνα της χώρας σου και να λες ότι ελπίζεις να τερματίσεις 10ος δεν είναι τόσο καλό, για τον ενθουσιασμό. Οπότε είναι λογικό να ονειρεύεσαι λίγο, σωστά;”, είπε ο Ισπανός.

Αλόνσο: Οι νέοι κανονισμοί και οι νέες ελπίδες
Στο μεταξύ ο 42χρονος, ο πιο έμπειρος οδηγός της ιστορίας της Formula 1, μίλησε και για άλλο ένα νέο πλαίσιο τεχνικών κανονισμών που θα βιώσει στην 25ετή του πορεία στο σπορ, το 2026. Και άφησε να εννοηθεί ότι ελπίζει, όπως ήλπιζε και με την Alpine στο πλαίσιο των κανονισμών που ξεκίνησε το 2022, να τον φέρει πιο κοντά στις μάχες της κορυφής.

Προγραμμάτιζα να κάνω τις σεζόν εκείνες (2021-’22) και να δω πώς πάνε τα πράγματα με τους κανονισμούς του 2022” είπε ο Αλόνσο στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ισπανική εφημερίδα Diario AS. Αισθανόμουν πολύ καλά το 2021 και 2022, οπότε ανανέωσα για το 2023. Αυτό εξελίχθηκε εξαιρετικά καλά, και τώρα είμαι εδώ το 2024, ακόμα με μεγάλο κίνητρο, και με την περιέργεια να δω πώς θα είναι τα αυτοκίνητα το 2026.

Δεν είχα εξαρχής αυτό το πλάνο όταν γύρισα στη Formula 1, διότι δεν ένιωθα να είμαι στο 100% και να αισθάνομαι απόλυτα άνετα, οπότε η Alpine θα ήταν η τελευταία μου ομάδα”, συνέχισε ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής του 2005-’06.

Ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin AMR24 στη γραμμή εκκίνησης του GP Σαουδικής Αραβίας 2024 ZAK MAUGER / ASTON MARTIN F1 MEDIA


Και τέλος, σχολιάζοντας τους νέους κανονισμούς του 2026 -που ανακοινώθηκαν πριν από λίγες μέρες-, ο Αλόνσο κατέληξε: “Αυτό που θα ήθελα, θα ήταν περισσότερη σχεδιαστική ελευθερία, καθώς όλα τα αυτοκίνητα σήμερα μοιάζουν μεταξύ τους. Δεν υπάρχει παρά μικρό περιθώριο εφευρετικότητας, οπότε αν ξεκινήσεις μια περίοδο κανονισμών με τον λάθος τρόπο, σε παρασέρνει μέχρι το τέλος.

Όμως, όταν ήμουν παιδί, τα αυτοκίνητα της F1 διέφεραν πολύ. Το ένα είχε ψηλό ρύγχος, το άλλο χαμηλό ρύγχος, ένα άλλο είχε έξι τροχούς. Τώρα αυτή η δημιουργικότητα έχει χαθεί, και θα ήθελα να έβλεπα περισσότερη.

Πάντως, δεν πιστεύω ότι αυτή είναι μια τόσο ρηξικέλευθη αλλαγή. Έτσι θα την πουλήσουν, διότι η Formula 1 πουλάει την ιδέα ότι κάθε 4-5 χρόνια εφευρίσκει εκ νέου τον εαυτό της. Αλλά στην ουσία, η F1 είναι διαρκώς πολύ όμοια.

Όμως οι νέοι κανονισμοί προσελκύουν άλλα εργοστάσια σαν την Audi, υπήρξε επίσης ενδιαφέρον κι από άλλους κατασκευαστές κινητήρων, οπότε βλέπω ότι συνέβησαν για λόγους εμπορικών συμφερόντων. Αλλά δεν πιστεύω ότι στους αγώνες, στα τριήμερα ή στην ανταγωνιστικότητα των αυτοκινήτων, θα γίνει κάτι επαναστατικό”, κατέληξε ο Φερνάντο Αλόνσο.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 F1 2026 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ