Αλόνσο: "Ελπίζω να πιέσουμε λίγο περισσότερο τον Μαξ την επόμενη φορά"
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε πως είχε την εντολή της Aston Martin να μην πιέσει περισσότερο στο τέλος του GP Καναδά, προφανώς λόγω του προβλήματος στα φρένα, κι αυτό του δίνει ελπίδες ότι στην Αυστρία σε δύο εβδομάδες θα είναι σε θέση να πλησιάσει περισσότερο την πανίσχυρη Red Bull.
Ο Αλόνσο ανέβηκε για 6η φορά στο βάθρο σε οκτώ αγώνες του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, στο GP Καναδά, μετά από μια οριακή μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον και τη Mercedes για τη δεύτερη θέση του βάθρου - που τον βρήκε νικητή.
Έχοντας χάσει τη δεύτερη θέση από τον Λιούις στην εκκίνηση, ο Ισπανός την ανέκτησε προσπερνώντας τον Βρετανό στον 22ο γύρο του αγώνα και οικοδόμησε μια σχετική διαφορά. Όμως, ένα πρόβλημα στα φρένα τον ανάγκασε να μειώσει το ρυθμό του, επιτρέποντας στον Χάμιλτον να τον πλησιάσει ξανά στα 1,3''.
Eντέλει o Αλόνσο κατάφερε να κρατηθεί στη δεύτερη θέση, λέγοντας πως είχε περισσότερη ταχύτητα από όση ήταν σε θέση να εμφανίσει η Aston Martin AMR23: "Ελπίζαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο τη Red Bull, αλλά χάσαμε μια θέση στην εκκίνηση από τον Λιούις" τόνισε ο 42χρονος.
"Έπειτα, μπήκαμε σε μια μάχη με τη Mercedes και ο Λιούις πίεζε σε όλο τον αγώνα, οπότε δεν είχα ούτε έναν γύρο στον οποίο να μπορούσα να χαλαρώσω λίγο. Ήταν μια εκπληκτική μάχη. Στην αρχή είχα λίγη περισσότερη ταχύτητα. Στο τέλος, ο Λιούις είχε λίγη περισσότερη ταχύτητα. Ήταν δύσκολο. Ένας πολύ απαιτητικός αγώνας, με 70 γύρους σε ρυθμό κατατακτήριων σήμερα", πρόσθεσε.
Όσο για την απειλή στη Red Bull, ο Ισπανός κατέληξε: "Αισθάνθηκα ότι το αυτοκίνητο ήταν εντάξει. Αλλά απλώς ακολουθούσα τις οδηγίες. Οπότε αυτό ελπίζω πως σημαίνει ότι έχουμε λίγη παραπάνω ταχύτητα, κι έτσι την επόμενη φορά θέλουμε να ασκήσουμε λίγη παραπάνω πίεση στον Μαξ".
Από τη δική του πλευρά, ο Χάμιλτον -που τερμάτισε πίσω από τον Φερστάπεν στον προηγούμενο αγώνα της Ισπανίας, με τη βαρέως ανασχεδιασμένη Mercedes W14- εξήγησε: "Δυστυχώς δεν είχαμε την ταχύτητα σήμερα. Γνωρίζαμε ότι αυτή η πίστα δεν είναι από τις πιο δυνατές για εμάς, καθώς πασχίζουμε ειδικά στις αργές στροφές.
Εκεί ήταν που έχανα τον περισσότερο χρόνο από τον Φερνάντο και τον Μαξ, στις εξόδους από τη στροφή 2 και από κάθε άλλη, βασικά. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε για να προσθέσουμε άντωση στην ουρά του αυτοκινήτου, και λίγη παραπάνω απόδοση, αλλά πιστεύω ότι θα το πετύχουμε εν καιρώ", πρόσθεσε ο επτάκις πρωταθλητής της F1.
"Ο Μαξ ήταν λίγο χαμένος στον ορίζοντα, κατά τα άλλα. Η Aston έκανε ένα βήμα εμπρός αυτό το τριήμερο με την προσθήκη των αναβαθμίσεων. Εμείς δουλεύουμε για να φέρουμε λίγες παραπάνω και να πάμε μπροστά. Για να έχουμε τη σταθερότητα που είχαμε με το βάθρο και εδώ στο Μόντρεαλ", κατέληξε ο οδηγός της Mercedes.