X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο και McLaren πιο κοντά, πλέον, για το 2015

SINGAPORE 19/09/2014 © FOTO STUDIO COLOMBO X FERRARI © FOTO STUDIO COLOMBO

Η ανακοίνωση της αποχώρησης του Φέτελ από τη Red Bull επισπεύδει τις διαπραγματεύσεις του Ισπανού με τη McLaren-Honda για το 2015 - καθώς μια θέση στη Mercedes δεν συγκεντρώνει παρά ελάχιστες πιθανότητες.

Μετά την αιφνίδια ανακοίνωση της αποχώρησης του Σεμπάστιαν Φέτελ από τη Red Bull στο τέλος του 2014 και τη φημολογούμενη συμφωνία του με τη Ferrari για τη θέση του Φερνάντο Αλόνσο, ο Αλόνσο διευκρίνισε ότι έχει ένα συγκεκριμένο πλάνο στο μυαλό του εδώ και 2-3 μήνες - ενώ λίγο νωρίτερα ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Ερίκ Μπουγέ, είπε ότι η νέα εποχή της αγγλικής ομάδας με τη συνεργασία της Honda την κάνει πιο ελκυστική επιλογή σε σχέση με τη Red Bull για τον Ισπανό.

Από έγκυρες πηγές αναφέρεται ότι ο Αλόνσο και η Ferrari το απόγευμα της Πέμπτης (2/10) διέκοψαν από κοινού το συμβόλαιό τους, που κανονικά έληγε στο τέλος του 2016. Πιστεύεται ότι ακόμα ο Ισπανός δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο ή προσύμφωνο με τη McLaren-Honda, και αυτό έχει οδηγήσει πολλούς στο συμπέρασμα ότι ένα από τα πιθανά σενάρια είναι το 2015 ο Ισπανός να απουσιάσει για ένα χρόνο από τη Formula 1.

Όμως κάτι τέτοιο δείχνει εξαιρετικά αμφίβολο, πρώτον διότι ο Αλόνσο πιστεύει ότι αποδίδει καλύτερα από ποτέ στην καριέρα του και θέλει να το αξιοποιήσει, και δεύτερον διότι μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης στη Σουζούκα είπε: « Έχω ένα ξεκάθαρο πλάνο στο μυαλό μου, έχω κατασταλάξει εδώ και 2-3 μήνες. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει οριστικά».

« Είμαι στην πολύ πλεονεκτική θέση να μπορώ να επιλέξω που θέλω να πάω, και λίγο ως πολύ μπορώ να επιλέξω και πότε θέλω να πάω. Κατάφερα να κερδίσω το σεβασμό για πολλά χρόνια, ειδικά τα τελευταία στη Ferrari, οπότε ορισμένες από τις κινήσεις που γίνονται τώρα είναι αποτέλεσμα των δικών μου αποφάσεων. Οπότε, ας περιμένουμε λίγο και μόλις ξεκαθαρίσω τις τελευταίες αμφιβολίες μου, θα σας πω που θα πάω. Πάντως όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο», κατέληξε ο Ισπανός.

Θεωρητικά, η μόνη άλλη ομάδα που θα ενδιέφερε τον Αλόνσο είναι η Mercedes. Όμως, ο Νίκι Λάουντα δήλωσε σήμερα (4/10) ότι η γερμανική εταιρεία όχι μόνο θα τηρήσει το συμβόλαιό της με τον Λιούις Χάμιλτον (και φυσικά με τον Νίκο Ρόσμπεργκ, που μόλις υπέγραψε πολυετή ανανέωση) για το 2015, αλλά και ότι βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για την περαιτέρω επέκταση της συμφωνίας με τον Άγγλο.

Πάντως, μια ισχνή αμφιβολία παραμένει, με βάση την πρόσφατη δήλωση του αγωνιστικού διευθυντή της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ, ότι « κατά 99% θα διατηρήσουμε το ίδιο δίδυμο οδηγών και το 2015», αλλά και τις φήμες ότι ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί και αυτός να μπει στο παιχνίδι των τριών πρωταθλητών για τις τρεις ηγετικές θέσεις στις Ferrari, McLaren, Mercedes.

Μπουγέ: «Θα κερδίσει ξανά η McLaren»

Πέραν αυτών, πάντως, ο Ερίκ Μπουγέ σε ερώτηση αν η McLaren είναι πιο ελκυστική επιλογή από την RBR για τον Αλόνσο, απάντησε: « Νομίζω πως είμαστε, για πολλούς λόγους. Σε κάθε διαπραγμάτευση πρέπει να βρίσκεσαι σε κυρίαρχη θέση και για αυτό πρέπει να είσαι μια ελκυστική ομάδα. Για έναν οδηγό, αυτό σημαίνει να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο».

« Όλοι ξέρουν ότι για να είσαι εν δυνάμει πρωταθλητής πρέπει να έχεις εργοστασιακή υποστήριξη, και εμείς θα έχουμε μία από τις τρεις εργοστασιακές ομάδες της F1 του χρόνου [με τη Honda] και αυτό μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα του παιχνιδιού. Η McLaren θα επιστρέψει στις νίκες με το νέο της συνεργάτη στον τομέα των κινητήρων. Θα γίνουμε πολύ ελκυστική ομάδα, και παρότι δεν έχουμε αρκετά ταχύ μονοθέσιο προχωράμε γοργά για να το αλλάξουμε αυτό».

Για τον Αλόνσο, ο Μπουγέ συνέχισε: « Όλοι ξέρουν ότι είναι μάλλον δυσαρεστημένος στη Ferrari, αλλά έχει συμβόλαιο με τη Ferrari κι έτσι πρέπει να λύσουν τα θέματά τους. Θα τον σκεφτόμασταν - δεν λέω ότι θα τον επιλέγαμε. Δεν έχουμε αποφασίσει και δεν έχουμε υπογράψει ακόμα τίποτα».

Red Bull: «Δεν εξετάσαμε τον Αλόνσο»

Στο μεταξύ, ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε πως ο Αλόνσο δεν ήταν ποτέ στη λίστα των οδηγών που εξέταζε η πρωταθλήτρια για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ το 2015 και ότι η φιλοσοφία της RBR είναι να επενδύει σε ταλέντα που βγαίνουν από την Ακαδημία οδηγών της - όπως άλλωστε ήταν και ο Φέτελ. Επιπλέον, το κασέ του Ντάνιιλ Κβίατ είναι πολύ μικρότερο από του Αλόνσο, ο οποίος είχε με τη Ferrari συμβόλαιο της τάξης των 25 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

« Δεν το σκεφτήκαμε [για τον Αλόνσο], όχι ιδιαίτερα» είπε ο Χόρνερ και συνέχισε: « Ο Φερνάντο είναι υπέροχος οδηγός, αλλά η φιλοσοφία και η πολιτική μας είναι να επενδύουμε εσωτερικά σε οδηγούς, να επενδύουμε στη νεότητα και να δίνουμε στους νέους μια ευκαιρία. Το ίδιο κάναμε και με τον Σεμπάστιαν. Υπήρχαν ερωτηματικά όταν τον υπογράψαμε, όπως υπήρχαν όταν υπογράψαμε και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, αλλά αποδείξαμε ότι αποδίδει. Ο Ντάνιιλ είναι ένα συναρπαστικό νέο ταλέντο».

Η αποχώρηση του Φέτελ «μας αφήνει μετέωρους; Όχι. Έχουμε έναν φανταστικό οδηγό, τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Όταν πήραμε τον Σεμπ ήταν ένας νεαρός οδηγός, και αποδείξαμε ότι η επένδυση σε νέους οδηγούς αποδίδει. Πιστεύω ότι αυτό είναι το ξεκίνημα ενός νέου κύκλου, και όλα συμβαίνουν σε κύκλους».

« Ο Άντριαν (σ.σ.: Νιούι, τεχνικός διευθυντής) εμπλέκεται ακόμα σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία του μονοθεσίου της νέας χρονιάς και στο μέλλον της ομάδας. Αναπόφευκτα, αυτό θα συνέβαινε κάποια στιγμή. Συνέβη σήμερα, και είναι πια ο καιρός να κοιτάξουμε μπροστά», κατέληξε ο Βρετανός.

Χόρνερ: «Ο Φέτελ το σκεφτόταν καιρό»

Τέλος, μιλώντας για το τέλος εποχής με την αποχώρηση του Σεμπάστιαν Φέτελ από την RBR, o Χόρνερ δήλωσε: « Τον ξέρω καλά και το έβλεπα ότι είχε κάτι στο μυαλό του τελευταία. Δεν παίρνεις αψήφιστα τέτοια απόφαση, αλλά χθες έκατσε μαζί μας και μας ενημέρωσε. Έτσι, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να του ευχηθώ το καλύτερο για το μέλλον. Θα είναι μέσα στην καρδιά μας, στη Red Bull, αλλά από την 1 Ιανουαρίου θα είναι αντίπαλός μας».

« Προφανώς η Ferrari του έκανε μια πολύ ελκυστική προσφορά. Αν η καρδιά κάποιου δεν είναι εδώ, δεν έχει σημασία αν έχεις την υπογραφή του σε ένα κομμάτι χαρτί. Πρέπει για όλες τις πλευρές να είναι σωστά τα πράγματα. Έφτασε στο στάδιο της καριέρας του που ζητά μια νέα πρόκληση και, όπως σε κάθε σχέση, αν η καρδιά σου δεν είναι εδώ είναι καιρός να προχωρήσεις».

« Η πόρτα που άνοιξε στη Ferrari με ό,τι συμβαίνει εκεί, τον έκανε να αποφασίσει ότι η στιγμή είναι σωστή για να προχωρήσει. Αυτή είναι η επιλογή του, και είναι πολύ καιρό εδώ για να ξέρει καλά τον εαυτό του. Δεν έχει μάνατζερ και δεν έχει ανθρώπους να τον κυκλώνουν. Πήρε την απόφασή του και το σεβόμαστε».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ