X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο: "Με φοβίζει να σταματήσω τους αγώνες, στόχος η νίκη και στο Ντακάρ"

ASTON MARTIN F1

Μετά την προσπάθειά του να ανέβει και πάλι στην κορυφή της Formula 1 με την Aston Martin, ο Φερνάντο Αλόνσο θα συνεχίσει να αγωνίζεται σε άλλες μορφές του motorsport και παραδέχθηκε ότι ονειρεύεται να κατακτήσει μια νίκη και στο Ράλι Ντακάρ.

Στα 41 χρόνια του, ο Ισπανός ξεκινά το 2023 το διετές του συμβόλαιο με την Aston Martin F1, ευελπιστόντας με τις μεγάλες επενδύσεις της ομάδας στο εργοστάσιο του Σίλβερστοουν και με τις κοινές τους υψηλές προσδοκίες να ξαναγίνει πρωταγωνιστής της Formula 1. Και, ενδεχομένως, να διεκδικήσει το τρίτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Στο απότερο μέλλον, όταν τελειώσει η καριέρα του στη F1, ο Ισπανός ξεκαθαρίζει ότι θέλει να συνεχίσει να βρίσκεται στο κόκπιτ - σε άλλες μορφές αγώνων. Έχει ήδη κερδίσει τις 24 Ώρες του ΛεΜάν, το GP του Μονακό και φυσικά δύο πρωταθλήματα της F1, και στις επιτυχίες αυτές θα ήθελε να προσθέσει τις νίκες στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης, αλλά και στο Ράλι Ντακάρ.

Έχει ήδη προσπαθήσει και στους δύο αγώνες, κατά τη διάρκεια της διετούς απουσίας του από τη F1 (το 2019-'20), αλλά είναι τόσο διαφορετικά αυτά τα δύο είδη αγώνων -στα οβάλ των Indycars και στα σκληροτράχηλα τερέν των Cross Country αγώνων- που απαιτούν ιδιαίτερη εμπειρία πριν κατακτηθούν, ακόμα και από έναν από τους πλέον ταλαντούχους οδηγούς του κόσμου των τελευταίων δεκαετιών.

"Δεν έχω β' πλάνο. Ήμουν οδηγός αγώνων σε πολη μου τη ζωή και είμαι καλός μόνο σε αυτό, δεν έχω μάθει τίποτα άλλο» δήλωσε ο Αλόνσο στο γερμανικό "Auto Motor und Sport". Και συνέχισε: "Η ζωή μου ήταν πάντα αφιερωμένη στο μότορσπορ. Κι αυτό που κάνω καλύτερα σε αυτό το σπορ είναι να οδηγώ.

Αν κάποια μέρα αποχωρήσω από τη Formula 1, θα τρέχω σε άλλους αγώνες. Η νίκη στο Ντακάρ παραμένει μια μεγάλη πρόκληση, διότι κανείς δεν έχει πετύχει έναν τέτοιο συνδυασμό (νικών σε διαφορετικά είδη αγώνων) στο παρελθόν. Αλλά το να κάθομαι στο σπίτι και να μην κάνω τίποτα, αυτό είναι που με φοβίζει", συμπλήρωσε.

Ο Ισπανός πιλότος, Φερνάντο Αλόνσο ASTON MARTIN F1

Σε ερώτηση αν πρόκειται να ακολουθήσει το δρόμο άλλων οδηγών και να γίνει τηλεοπτικός σχολιαστής, απάντησε: "Δεν θέλω να κλείσω καμία πόρτα, αλλά αυτό δεν είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων μου αυτή τη στιγμή. Η δουλειά μας περιλαμβάνει επίσης πολλά ταξίδια. Μπορείς να αντέξεις κάτι τέτοιο μόνο αν κάνεις μια δουλειά που αγαπάς. Αν χρειαζόταν να ταξιδεύω για να κάνω κάτι που δεν απολαμβάνω και τόσο, οι μπαταρίες μου θα στέρευαν πολύ γρήγορα".

Πριν από όλα αυτά, βεβαίως, ο 41χρονος από το Οβιέδο ξεκινά το 2023 ένα καινούριο -άλλο ένα- κεφάλαιο της καριέρας του στη Formula 1: το κεφάλαιο της Aston Martin. Αρχής γενομένης από τις 13 Φεβρουαρίου 2023, που θα παρουσιαστεί τόσο ο ίδιος όσο και το νέο μονοθέσιο AMR23 της ομάδας σε εκδήλωση στο εργοστάσιο του Σίλβερστοουν.

Ο Αλόνσο οδήγησε την AMR22 της φετινής σεζόν στις δοκιμές μετά το GP του Άμπου Ντάμπι, και δήλωσε ευχάριστα έκπληκτος τόσο από την ομάδα, όσο και από την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου, που έφτασε, προς το τέλος της σεζόν του 2022, σε απόδοση αντίστοιχη και ενίοτε ανώτερη της Alpine που οδηγούσε ο Ισπανός.

Συγκεκριμένα, μίλησε με κολακευτικά λόγια για τον τρόπο με τον οποίο η Aston Martin F1 λειτουργεί, σχεδιάζει και ρυθμίζει τα μονοθέσιά της. Δήλωσε επίσης ενθουσιασμένος από τον κινητήρα της Mercedes, που για πρώτη φορά θα οδηγεί του χρόνου, αλλά είπε και ότι η ανταγωνιστικότητα της AMR22 δεν είχε και τόση σημασία, μιας και η AMR23 της νέας χρονιάς θα είναι σχεδιασμένη εν λευκώ σε κάθε της τομέα.

Όταν ανακοίνωσε την απόφασή του να υπογράψει στην Aston Martin, τον Ιούλιο του 2022, ο Αλόνσο χαρακτήρισε την ομάδα του Σίλβερστοουν ως την πιο διψασμένη από όλες για να φτάσει στην κορυφή της F1. Η Aston Martin κάνει τη μεγαλύτερη επένδυση από όλες στο εργοστάσιο του Σίλβερστοουν, όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό - προσλαμβάνοντας, νωρίτερα από τον Αλόνσο, τον πολύπειρο Νταν Φάλοους από τη Red Bull Racing για τη θέση του τεχνικού διευθυντή.

TAGS FORMULA 1 F1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ