FORMULA 1

Αλόνσο: “Νιώθω σαν να είμαι 25 χρονών και ελπίζω σε ένα γρήγορο μονοθέσιο το 2026”

Fernando Alonso, Aston Martin F1 Team, Portrait, Las Vegas Strip Circuit, GP24 Zak Mauger / ASTON MARTIN F1 MEDIA

Ο Φερνάντο Αλόνσο παραμένει ακλόνητος και αφοσιωμένος στο στόχο του να κερδίσει ξανά στη F1 το 2026, με την πρώτη Aston Martin-Honda του Άντριαν Νιούι. Τι είπε ο Ισπανός για την ηλικία του, για τη φυσική του κατάσταση, για την πειθαρχία του σε βαθμό μονομανίας - καθώς και για το γεγονός ότι ποτέ στη ζωή του δεν είχε στη Formula 1 ένα κυρίαρχο μονοθέσιο.

Στα 43,5 χρόνια του ο Φερνάντο Αλόνσο ετοιμάζεται για την 22η σεζόν του στη Formula 1. Οι τεράστιες προσθήκες κορυφαίων στελεχών στην Astοn Martin F1 -από τον νέο διευθυντή της ομάδας Άντι Κάουελ μέχρι τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari Ενρίκο Καρντίλε- μπορούν να τον κάνουν πιο αισιόδοξο σε σχέση με το απογοητευτικό 2024.

Κι έπειτα, ο Ισπανός μπορεί πλέον βάσιμα να ελπίζει σε ένα κορυφαίο μονοθέσιο, με την υπογραφή του Άντριαν Νιούι, από το 2026 – καθώς ο πιο επιτυχημένος σχεδιαστής της ιστορίας της F1 δεν θα ξεκινήσει τη δουλειά του στο εργοστάσιο του Σίλβερστοουν πριν από τον φετινό Μάρτιο.

Ο Αλόνσο, το πεπρωμένο με τον Νιούι και η “πυροδότηση” της Aston Martin στις αρχές του 2025

Εξακολουθώ να έχω το κίνητρο και δεν νιώθω ότι κάνω κύκλους διότι κάθε χρόνο ελπίζω να έχω ένα ταχύ αυτοκίνητο”, είπε ο Ισπανός μιλώντας στο podcast ‘Chequered Flag΄.

Δεν με ανησυχεί ότι μεγαλώνω. Ξέρω ότι συμβαίνει, και ότι υπάρχει μία γενιά νέω φιλάθλων που δεν γνωρίζουν και τόσα πολλά για μένα και δεν με έχουν δει ποτέ να κερδίζω έναν αγώνα. Αλλά ελπίζω να τους αλλάξω τη γνώμη με ένα ταχύ αυτοκίνητο το 2026”, πρόσθεσε.

Ο Φερνάντο Αλόνσο στο κόκπιτ της Aston Martin AMR24 στο GP Σιγκαπούρης 2024 ASTON MARTIN F1 MEDIA

Σε ερώτηση για την ηλικία του, που τη δέχεται συχνά, ο -γεννημένος τον Ιούλιο του 1981- Αλόνσο είπε: Η ηλικία; Δεν τη σκέφτομαι και τόσο πολύ, παρότι τα media συνεχίζουν να μου θυμίζουν πότε-πότε κάποια στατιστικά και αριθμούς που με αφορούν. Σε ό,τι αφορά εμένα, όμως, νιώθω σαν να είμαι 25 ή 30 και συνεχίζω να αγωνίζομαι.

Δεν νιώθω την ηλικία, έχω ακόμα κίνητρο, είμαι φρέσκος, γυμνασμένος αρκετά για να οδηγώ μια F1 και για να κάνω το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής που έκανα πριν από 20 χρόνια διότι λίγο ως πολύ η ρουτίνα αυτή είναι πάντα η ίδια.

Νομίζω πως όλα εξαρτώνται από την πειθαρχία μου στη δουλειά και στην προπόνηση, και από την αφοσίωσή μου στη Formula 1 που είναι αρκετά ακραία. Αλλά τα αποτελέσματα γίνονται ορατά. Δεν έχω χάσει ποτέ δοκιμές ή συναντήσει με τους μηχανικούς ή συνεδριάσεις στο εργοστάσιο.

Ποτέ δεν αγαπούσα και τόσο τα πάρτι. Ίσως τα αποτελέσματα μπορούν να φανούν τώρα που είμαι πάνω από 40, όμως όλα ξεκίνησαν από τότε που ήμουν 20, 30 χρονών. Αυτή είναι η περίοδος που πρέπει να αφιερώσεις ολοκληρωτικά τον εαυτό σου στη F1 για να είσαι σε θέση να δρέψεις τους καρπούς αργότερα”, συνέχισε.

Ο Φερνάντο Αλόνσο πριν από την εκκίνηση του GP Ιταλίας 2024 Zak Mauger / ASTON MARTIN F1 MEDIA

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για τη ‘δίψα’ του για προκλήσεις, ο Φερνάντο απάντησε: “Ίσως οφείλεται στο ότι ποτέ δεν είχα ένα αυτοκίνητο τόσο καλό που θα μου επέτρεπε να κυριαρχήσω, αν εξαιρέσουμε τη σεζόν μου στο WEC με την Toyota.

Τότε ήταν που κατάλαβα πόσο υπέροχο θα ήταν να είχα ένα κυρίαρχο μονοθέσιο ακόμα και στη F1, διότι θα πετύχαινα όλα τα αποτελέσματα που είχα ονειρευτεί. Αντίθετα, σε όλη μου την καριέρα, οδηγούσα αυτοκίνητα που δεν ήταν τα καλύτερα, ούτε καν στα χρόνια των δύο τίτλων μου.

Το 2005 η McLaren ήταν ταχύτερη αλλά είχε φτωχή αξιοπιστία, ενώ το 2006 είχαμε περεμφερή απόδοση με τη Ferrari αλλά ο Μίκαελ [Σουμάχερ] είχε πολλές εγκαταλείψεις”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ