X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο: "Παλιότερα οι οδηγοί της F1 ήταν ήρωες"

Ο Φερνάντο Αλόνσο στο γκαράζ της Aston Martin F1, GP Καναδά 2024 ZAK MAUGER / ASTON MARTIN F1 MEDIA

"Είναι πιο εύκολο, με την καλή έννοια, για τους οδηγούς αυτής της γενιάς να χειριστούν ένα μονοθέσιο της Formula 1" είπε σε συνέντευξή του στους Times του Λονδίνου ο Φερνάντο Αλόνσο, 23 χρόνια και 388 GP μετά το ντεμπούτο του στο σπορ.

Ο Ισπανός μπήκε στη F1 το 2001 με τη Minardi, και παρότι το μη ανταγωνιστικό του μονοθέσιο δεν του επέτρεπε να διακριθεί, το εκθαμβωτικό του ταλέντο έγινε αμέσως εμφανές με πολλές και συνεχές αγωνιστικές υπερβάσεις - όπως πάντα θα συμβαίνει με τους μεγαλύτερους αστέρες της ιστορίας του σπορ.

Δύο χρόνια μετά πέρασε στην εργοστασιακή Renault F1, με την οποία κέρδισε τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματά του το 2005 και ‘06 - που θα μπορούσαν να ήταν περισσότερα από το 2008 μέχρι σήμερα αν είχε πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια στις Renault, Ferrari, McLaren, Alpine, και τώρα στην Aston Martin F1.

Όμως, την εποχή που κέρδιζε τα πρωταθλήματά του τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά, και πολύ πιο ηρωικά, όπως είπε στους Times του Λονδίνου: Θυμάμαι πως όταν μπήκα στη Formula 1, πριν από 20 χρόνια, ο μηχανικός δεν ήταν σε θέση να μου εξηγήσει τίποτα για το αυτοκίνητο. Σήμερα, με την καλή έννοια, είναι πιο εύκολο για τους οδηγούς αυτής της γενιάς να χειριστούν ένα αυτοκίνητο της Formula 1.

Παλιότερα ήταν κάτι πιο ηρωικό. Είναι μια περίεργη αίσθηση, όχι λυπηρή, αλλά θυμάμαι πως όταν έκανα το ντεμπούτο μου και πήγαινα σε κάποια εκδήλωση, έβλεπα το σεβασμό απέναντί μου, ότι ήμουν ένας από αυτούς τους ήρωες που οδηγούσαν αυτά τα σούπερ γρήγορα αυτοκίνητα.

Δεν είχαμε προσομοιωτές, οπότε σε κάθε πίστα που πήγαινα έπρεπε να τη μάθω την προηγούμενη μέρα περπατώντας. Τώρα οι οδηγοί είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι, έχουν κάνει ήδη 200-300 γύρους στην πίστα όπου θα αγωνιστούν, κι έτσι ξέρουν τέλεια κάθε στροφή, κάθε κερμπ, κάθε σαμαράκι της ασφάλτου”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Ο Αλόνσο, θυμίζουμε, πριν από λίγες εβδομάδες υπέγραψε την επέκταση του συμβολαίου του με την Aston Martin F1 για ακόμη δύο χρόνια, για το 2025-’26. Αλλά σε ερώτηση για το απώτερο μέλλον του, δεν αρνήθηκε πως ξέρω ότι σύντομα θα φτάσει αυτή η στιγμή, που θα πω 100 τοις εκατό αντίο στη F1. Και δεν ξέρω ακριβώς τι θα κάνω μετά”.

TAGS FORMULA 1 F1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ