X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο: ''Πρόκληση η επιστροφή μου!''

συνέντευξη τύπου

Οι Αλόνσο, Ραϊκόνεν και Χάμιλτον παραχώρησαν την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου την Πέμπτη πριν τον ενακτήριο GP

Με ευχάριστο κλίμα και πολύ διάθεση οι τρείς οδηγοί -πρωταγωνιστές της χρονιάς- παραχώρησαν την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου το πρωί της Πέμπτης πριν το εναρκτήριο Grand Prix της Μελβούρνης.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων η κοινή ερώτηση που έγινε και στους τρείς οδηγούς ήταν σχετικά με τον καινούργιο κανονισμό, που αποσύρει την λειτουργία του traction control.

Ο Ισπανός οδηγός της Renault ,Φερνάντο Αλόνσο, μίλησε για το κλίμα στην ομάδα, την επιστροφή του στην Γαλλική ομάδα, τις φιλοδοξίες του και τον στόχο της ομάδας.

'' Δεν είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα από τότε που έφυγα. Το τεχνικό team είναι ακριβώς το ίδιο. Ειλικρινά δεν βλέπω πολλές αλλαγές.

Μπορεί να έχω χάσει λίγο την αυτοπεποίθηση μου μετά την περυσινή χρονιά. Φυσικά όταν κέρδισα δυο συνεχόμενες χρονιές όταν αποχώρησα το 2006 όλοι είχαν αυτοπεποίθηση και πίστευαν στους εαυτούς τους. Πέρυσι δεν είχαν τα αποτελέσματα που θέλανε, αλλά πιστεύω πως μπορούν και πάλι να κάνουν πολύ καλά πράγματα. Δεν έχουν τίποτα να αποδείξουν σε κανέναν, είναι θέμα χρόνου και καλής δουλειάς να πάμε φέτος καλύτερα.

Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Σίγουρα η επιστροφή μου στην Renault είναι για μένα μεγάλη πρόκληση και για για την ομάδα επίσης, πιστεύω πως μπορούμε να επαναλάβουμε τον θρίαμβο που είχαμε πετύχει στο παρελθόν και είμαι χαρούμενος που έχουμε στην ομάδα αυτόν τον στόχο.

Θα είμαι ειλικρινής. Στο Χέρεθ περίμενα περισσότερα προβλήματα από ότι είχαμε. Η αλλαγή των ελαστικών και η απώλεια του traction control ήταν οι μεγαλύτερες δυσκολίες που είχαμε. Σε κάθε πίστα είχαμε διαφορετικά πράγματα να ασχοληθούμε και μπορώ να πω πως είμαι βαθιά ικανοποιημένος με την βελτίωση που έχουμε κάνει.

Με την απώλεια μερικών ηλεκτρονικών συστημάτων όλοι οι οδηγοί θα αντιμετωπίσουμε κάποια προβλήματα. Δεν έχω αλλάξει το στυλ οδήγησης μου. ''







ολοκλήρωσε ο Αλόνσο.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren ,Λιούις Χάμιλτον, δεν δίστασε να αποκαλύψει την εξαιρετική συνεργασία με τον έτερο οδηγό της ομάδας, Χέϊκι Κοβαλάϊνεν, ενώ δήλωσε και τις διαφορές της περσινής χρονιάς με την νέα χρονιά.

'' Η συνεργασία μου με τον Χέϊκι Κοβαλάϊνεν είναι αρκετά καλή. Έχει μπεί στους ρυθμούς και στο κλίμα της ομάδας πολύ γρήγορα και δείχνει να το απολαμβάνει. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα και δεν νομίζω να έχουμε πρόβλημα μεταξύ μας. Έχει δείξει πολλά καλά στην καριέρα του και είναι έμπειρος οδηγός. Και δύο είμαστε στην δεύτερη χρονιά μας στην F1 και οι δύο έχουμε την ίδια δίψα για νίκες και να φτάσουμε την ομάδα ψηλά. Πιστεύω πως είναι εξαιρετικό το ότι έχουμε τις ίδιες φιλοδοξίες.

Έχουμε κάνει σαφώς καλύτερη προετοιμασία σε σχέση με πέρυσι. Την περυσινή χρονιά εγώ και ο προπονητής μου ήμασταν αρχάριοι και κάναμε πολύ καλή δουλειά αλλά πιστεύω πως φέτος έχουμε βελτιωθεί αρκετά.

Δεν πιστεύω πως υπάρχει μεγάλη πίεση, αλλά λιγότερη πίεση σε σχέση με πέρυσι. Έχω την ίδια δίψα αλλά περισσότερη πείρα.

Η έλλειψη του traction control δεν θα είναι μεγάλο πρόβλημα. Νομίζω ότι είναι καλύτερα χωρίς αυτό. Έχει φυσικά μια μικρή διαφορά στην οδήγηση αλλά δεν είναι μεγάλο θέμα.

Το στυλ οδήγησης μου παραμένει ίδιο και δε θα αλλάξει. ''







ήταν τα λόγια του Χάμιλτον.

Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής ,Κίμι Ραϊκόνεν, ήταν ιδιαίτερα λακωνικός για την ομάδα του ,την Ferrari, καθώς και για τις φιλοδοξίες του. Με ιδιαίτερη επιφυλακτικότητα δήλωσε πως είναι πολύ νωρίς να κρίνουμε για φαβορί και αουτσάϊντερ.

'' Πέρυσι ήταν η πρώτη μου χρονιά στην Ferrari , είναι διαφορετικά γιατί γνωρίζω καλύτερα την ομάδα, γνωρίζω τους ανθρώπους. Η περσινή χρονιά ήταν πολύ καλή για μας. Τώρα είναι ευκολότερα γιατί γνωρίζω την ομάδα.

Μερικοί λένε πως είμαι το φαβορί αλλά εγώ πιστεύω πως είναι νωρίς ακόμα γιατί το πρωτάθλημα δεν άρχισε ακόμα. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Δεν νιώθω καμία πίεση.

Έχουμε εξαιρετική ομάδα και εξαιρετικό κλίμα και πιστεύω πως φέτος θα έχουμε μια χρονιά όπως την περσινή. Δεν θα έχουμε μεγάλες διαφορές αλλά είναι νωρίς ακόμα να πω κάτι παραπάνω.

Αρχικά, υπήρχε μεγάλη διαφορά χωρίς το traction control. Με τον καιρό όμως βελτιωθήκαμε. Με τα νέα ελαστικά δεν υπάρχει διαφορά. Πιστεύω πως στις δύσκολες καιρικές συνθήκες θα πρέπει να έχουμε την προσοχή μας. Το στυλ οδήγησης μου είναι το ίδιο. ''





ολοκλήρωσε ο Ραϊκόνεν.












TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ