FORMULA 1

Αλόνσο στη Ferrari, Κίμι στη McLaren

Αλόνσο στη Ferrari,  Κίμι στη McLaren
Αλόνσο-Ράικονεν

Θέμα ημερών είναι η ανακοίνωση της συνεργασίας του Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari.

Η τρίτη θέση που κατέκτησε ο Φερνάντο Αλόνσο στη Σιγκαπούρη μοιάζει ως το αποχαιρετιστήριο δώρο του Ισπανού στη Renault. Οι Γάλλοι που βρήκαν τρόπο να ξεφορτωθούν τον Φλάβιο Μπριατόρε, μπαίνουν σε νέα εποχή... λιτότητας και χρέη πρώτου οδηγού θα αναλάβει ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα της BMW Sauber.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι δεν απέκλεισε η ανακοίνωση για τον Αλόνσο να γίνει στη Σουζούκα. " Όταν θα είμαστε έτοιμοι, θα σας ενημερώσουμε. Δεν θέλουμε να περιμενουμε τόσο πολύ", σχολίασε ο Ντομενικάλι. Το συμβόλαιο του Αλόνσο θα το καλύπτει ο χορηγός του (και νέος της Ferrari), η τράπεζα Santander.

Άνοιξε ο δρόμος για τον Κίμι
Στη McLaren Mercedes χρωστούν ένα πρωτάθλημα στον Κίμι Ράικονεν. Θυμάστε πόσες φορές του είχε "σπάσει" ο κινητήρας στην πρώτη του θητεία εκεί;

Ο Ρον Ντένις δεν βρίσκεται πια στην αγωνιστική ομάδα της McLaren, άρα ο Ράικονεν που αναζητά ένα τελευταίο μεγάλο συμβόλαιο για να αποσυρθεί στην παρέα των φίλων του, μπορεί να το βρει στα παλιά του λημέρια.

Η "φωνή" της Mercedes στη McLaren, ο Νόρμπερτ Χάουγκ μιλώντας ανοιχτά για τον Ράικονεν, τόνισε " ήταν θετική η συνεργασία μας τα πέντε χρόνια που εμεινε εδώ. Θα έπρεπε να είχαμε κερδίσει τουλάχιστον δύο τίτλους. Χάσαμε έναν για δύο βαθμούς το 2003, αλλά τα προβλήματα στον κινητήρα έπαιξαν κι αυτά το ρόλο τους. Ο τίτλος χάθηκε το 2005 για τους ίδιους λόγους. Θα ήταν δίκαιο για αυτόν να είχε δύο πρωταθλήματα. Διατηρώ καλή σχέση μαζί του και νομίζω ότι το ίδιο μπορεί να πει και αυτός για μένα".

Ο Ρον Ντένις δεν είχε πάντα την ικανότητα να κρατάει τις σωστές ισορροπίες στην ομάδα ανάμεσα στους δύο οδηγούς. Η σχέση Λιούις Χάμιλτον-Φερνάντο Αλόνσο είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα, όμως ο Χάουγκ εκτιμά ότι η McLaren μπορεί να χειριστεί τόσο τον Χάμιλτον, όσο και τον Ράικονεν.

" Όταν έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις τους δύο καλύτερους διαθέσιμους οδηγούς, πρέπει να το κάνεις. Το μάνατζμεντ δύο κορυφαίων οδηγών δεν νομίζω ότι αποτέλεσε πρόβλημα. Ο κόσμος έξω από την ομάδα μιλούσε για τον Αλόνσο, αλλά μέσα στην ομάδα εμείς κάναμε τη δουλειά μας. Θα έπρεπε να είχαμε κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεν έφταιγε όμως το ότι δεν είχαμε δώσει εντολή ποιός θα είναι ο πρώτος και ποιός ο δεύτερος οδηγός. Μπορείτε να φανταστείτε τι θα είχε συμβεί στην περίπτωση του Φερνάντο αν δεν είχε μπλοκάρει τον Λιούις στην Ουγγαρία, ούτε ποινή, ένας βαθμός παραπάνω και είσαι κοντά στον τίτλο. Κερδίσαμε τον τίτλο για ένα βαθμό και τον χάσαμε ξανά για ένα βαθμό", κατέληξε ο Χάουγκ.

Πάντως ο Χάμιλτον λογικά θα θέσει θέμα για τον Ράικονεν που δεν είναι και ο φιλικότερος των οδηγών. Κι όσο να είναι, άλλο είναι να έχεις δίπλα σου τον Ράικονεν κι άλλο τον Χέικι Κοβαλάινεν. Δεν είναι όλοι οι Φινλανδοί ίδιοι.













TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ