"Αναγνωρίσιμα" ελαστικά
H FΙΑ προχωράει στην απόφαση να είναι ευδιάκριτος ο τύπος των ελαστικών που χρησιμοποιούν οι ομάδες
Η FIA και συνεργασία με τις ομάδες και τη Bridgestone αποφάσισαν ότι το σπορ πρέπει να γίνει περισσότερο τηλεοπτικό και ο μη εξειδικευμένος θεατής να καταλαβαίνει τι γίνεται. Η επιλογή των σωστών ελαστικών πολλές φορές κρίνει έναν αγώνα.
Ακολουθώντας το παράδειγμα του αντίστοιχου πρωταθλήματς, Champ Cars, που οι διαφορετικοί τύποι ελαστικών έχουν και διαφορετικό χρώμα (σε ορισμένο σημείο), η FIA θα ανακοινώσει ότι η μαλακή και η σκληρή γόμα πρέπει να είναι ευδιάκριτες.
Παρότι δεν θέλουν να χρησιμοποιηθούν "ζωντανά" χρώματα παρά μόνο το λευκό, τα ελαστικά που κατασκευάζονται θα είναι ορατά με γυμνό μάτι διαφορετικά το ένα με το άλλο.
Στην Αμερική η σκληρή γόμα έχει κόκκινο μέσα, αλλά κάτι τέτοιο θα αυξήσει το κόστος κατασκευής, οπότε η FIA εγκατέλειψε αυτή την ιδέα. Μέχρι σήμερα οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να ενημερώνουν την παγκόσμια ομοσπονδία με τι ελαστικά θα ξεκινήσουν.
Ακολουθώντας το παράδειγμα του αντίστοιχου πρωταθλήματς, Champ Cars, που οι διαφορετικοί τύποι ελαστικών έχουν και διαφορετικό χρώμα (σε ορισμένο σημείο), η FIA θα ανακοινώσει ότι η μαλακή και η σκληρή γόμα πρέπει να είναι ευδιάκριτες.
Παρότι δεν θέλουν να χρησιμοποιηθούν "ζωντανά" χρώματα παρά μόνο το λευκό, τα ελαστικά που κατασκευάζονται θα είναι ορατά με γυμνό μάτι διαφορετικά το ένα με το άλλο.
Στην Αμερική η σκληρή γόμα έχει κόκκινο μέσα, αλλά κάτι τέτοιο θα αυξήσει το κόστος κατασκευής, οπότε η FIA εγκατέλειψε αυτή την ιδέα. Μέχρι σήμερα οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να ενημερώνουν την παγκόσμια ομοσπονδία με τι ελαστικά θα ξεκινήσουν.