FORMULA 1

Άνετη νίκη του Φέτελ στη Μαλαισία

Άνετη νίκη του Φέτελ στη Μαλαισία

Έχοντας έναν ήρεμο αγώνα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στη Μαλαισία. Στη δεύτερη θέση ο Τζένσον Μπάτον, ο Νικ Χάιντφελντ πήρε την τρίτη θέση στο 2ο αγώνα του με τη Renault!

Με... σπασμένα φρένα πάει ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο πρωτάθλημα. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής και η Red Bull κάνουν εξαιρετική, πηγαίνοντας από νίκη σε νίκη.

Αυτή είναι συνολικά η 4η συνεχόμενη νίκη του Φέτελ, ο οποίος από τους τελευταίους δύο περσινούς αγώνες μέχρι σήμερα είναι βρίσκεται μονίμως στην πρώτη θέση.

Ο καιρός στην πίστα της Σεπάνγκ... ξύπνησε με τις καλές του και δεν δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα - όπως συνηθίζει να κάνει στην Κουάλα Λουμπούρ.

Τα μονοθέσια σχημάτισαν το γκριντ, τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε άνετα την πρώτη θέση ενώ την έκπληξη έκανε ο Νικ Χάιντφελντ ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη μη χρήση του KERS από τον Γουέμπερ.

Έτσι, στους πρώτους εφτά γύρους η σειράς είχε διαμορφωθεί ως εξής: 1. Φέτελ, 2. Χάιντφελντ, 3. Χάμιλτον, 4. Μπάτον, 5. Μάσα, 6. Αλόνσο, 7. Πετρόβ, 8. Σουμάχερ, 9. Κομπαγιάσι και 10. Γουέμπερ.

Από κει και πέρα ξεκίνησε το παιχνίδι των pit stops. Ο Γουέμπερ ήταν ο πρώτος από τους "μεγάλους" που μπήκε για αλλαγή ελαστικών. Ακολούθησε ο Χάμιλτον, ενώ λίγο αργότερα και οι Φέτελ, Χάιντφελντ Μπάτον και Μάσα άλλαξαν τα ελαστικά τους, βάζοντας τη μαλακή γόμα.

Το καλύτερο πιτ ανήκει στο Φέτελ, ο οποίος στον 26ο γύρο, έκανε χρόνο μόλις 2.7 δευτερόλεπτα! Φοβερή δουλειά από τους μηχανικούς της Red Bull. Στην έξοδό του ο Μάσα ήταν μπροστά του, αλλά ο Γερμανός λίγο αργότερα προσπέρασε, ο Αλόνσο που είχε περάσει για λίγο από την κορυφή μπήκε για 2η φορά στα πιτς και έτσι ο Φέτελ ξαναπήρε την πρωτιά - όπου και την κράτησε μέχρι το τέλος με... εκνευριστική (για τους αντιπάλους του) ευκολία.

Το παιχνίδι του βάθρου χάθηκε στην ουσία για τον Χάμιλτον στον 38ο γύρο, όπου ένα αργό πιτ τον έριξε στην 6η θέση. Ο Αλόνσο πιο μετά (4ος γύρος) μπήκε ξανά για αλλαγή ελαστικών, με την πρώτη πεντάδα να έχει διαμορφωθεί ως εξής: Φέτελ, Μπάτον, Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ.

Οι μάχες που έχασε η προβληματική Ferrari

Οι Αλόνσο-Χάμιλτον έδωσαν φοβερό ενδιαφέρον στον αγώνα. Ο Ισπανός με το DRS του να είναι εκτός λειτουργίας προσπάθησε να περάσει τον Βρεατονό. Όμως το αριστερό μέρος του κόκκινου μονοθέσιου βρήκε στη McLaren του Χάμιλτον και έτσι ο Ισπαμός μπήκε στα πιτς για να αλλάξει την μπροστινή αεροτομή. Πάντως, σε αυτή τη "μάχη", ίσως ο Βρετανός να σήκωσε το πόδι του από το γκάζι για να μην προλάβει να κόψει το τιμόνι δεξιά ο Αλόνσο.

Τα βλέμματα μετά (46ος γύρος) στράφηκαν στη μάχη των Μάσα-Γουέμπερ. Για τρεις γύρους περίπου οι δυο πιλότοι... πολεμούσαν για την 5η θέση, την οποία κατάφερε να πάρει άξια ο Γουέμπερ, παίρνοντας την εσωτερική του Βραζιλιάνου και πατώντας πάνω στα kerbs.

Μία Renault στα πάνω της και η άλλη στα... έξω της!

Στον 52ο γύρο ο έμπειρος Νικ Χάιντφελντ έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για το βάθρο, προσπερνώντας τον Χάμιλτον. Σε αυτό το σημείο του αγώνα η τρίτη θέση, για δεύτερη φορά, βαφόταν με χρυσό χρώμα.

Από την άλλη, ο Βιτάλι Πετρόβ, δύο γύρους από το πέσιμο της καρό σημαίας έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, του βγήκε το τιμόνι και διέλυσε τη Renault του, μην μπορώντας να συνεχίσει τις καλές του εμφανίσεις.

Αυτό σημαίνει ότι το αποτέλεσμα για τη γαλλική ομάδα είναι το ίδιο με την Αυστραλία: Τρίτη θέση για τον έναν πιλότο και εκτός βαθμολόγησης ο άλλος.

Στο τέλος, ο Γουέμπερ προσπάθησε να πιέσει τον Χάιντφελντ μπας και του πάρει την τρίτη θέση, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Αυστραλός αρκέστηκε με την 4η θέση, όπου βάσει της εξέλιξης του αγώνα μόνο χαρά θα μπορούσε να του δώσει.

Όλα αυτά συνέβαιναν πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που με ελιγμούς πανηγύριζε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Επόμενο ραντεβού με την κορυφή για τον Γερμανό στις 17/4 στην Κίνα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, red Bull, 1:37:39.832
2. Μπάτον, McLaren, +3.261
3. Χάιντφελντ, Renault, +25.075
4. Γουέμπερ, Red Bull, +26.384
5. Μάσα, Ferrari, +36.958
6. Αλόνσο, Ferrari, ++37.248
7. Χάμιλτον, McLaren, +49.957
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:07.239
9. Σουμάχερ, Mercedes +1:24.896 +1.939
10. Ντι Ρέστα, Force India, +1:31.563
11. Σούτιλ, Force india , +1:45.000
12. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος
13. Μπουεμί, Toro Rosso , +1 γύρος
14. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
16. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Μαλντονάτο, Williams
2. Τρούλι, Lotus
3. Ντ’αμπρόσιο, Virgin
4. Λιούτσι, HRT
5. Καρθικέγιαν, HRT
6. Πέρες, Sauber

Η βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές από το AUTO 24 .

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ