X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Άνετος και ωραίος ο Γουέμπερ

New Image

Ο Γουέμπερ πήρε τη νίκη στην Ισπανία από την εκκίνηση. Ανέλπιστα 2ος ο Αλόνσο, τρίτος ο Φέτελ

Ο Μαρκ Γουέμπερ έγινε ο τέταρτος φετινός διαφορετικός νικητής στο πρωτάθλημα. Το κλειδί στη νίκη του Αυστραλού ήταν η εκκίνηση.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι πιλότοι έφυγαν. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ανοίχτηκε για να πάρει την εξωτερική του teammate του, αλλά ο Αυστραλός κατάφερε με έξυπνο τρόπο να κρατήσει πίσω του τον "baby Schumi".

Κίτρινη σημαία με το "καλημέρα"


Η αεροτομή της Toro Rosso του Μπουεμί ξεκόλλησε, με αποτέλεσμα να βγει η κίτρινη σημαία ώστε να καθαριστεί η πίστα.

Ο Ντε λα Ρόσα στη συνέχεια έγινε ο πρώτος πιλότος που μπήκε στα pits, ώστε να αλλαχτεί το σπασμένο ελαστικό του.

Σουμάχερ ο επιθετικός


Η σειρά στις πρώτες θέσεις ήταν αμετάβλητη, με το Σουμάχερ να προσπερνάει τον Μπάτον στην πέμπτη θέση. Στη συνέχεια οι δύο πιλότοι μας χάρισαν όμορφες μάχες, δίνοντας διαφορετική νότα στο μονότονο ρυθμό που είχε ο πρώτος αγώνας της Ευρώπης.

Ο Γερμανός απέκρουσε όλες τις επιθέσεις του Μπάτον, ο οποίος θέλησε να ανακτήσει τη θέση του, θυμίζοντας τον παλιό καλό Σουμάχερ.

Ο αγώνας της Ισπανίας ήταν σημαντικός για τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Πέρα από το γεγονός ότι έδωσε απάντηση σε όλους τους επικριτές του, μετά το GP της Κίνας κέρδισε κατά κράτος – για πρώτη φορά – το Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο νεαρός πιλότος της Mercedes GP τερμάτισε στη 13η θέση, αφού έχασε αρκετό έδαφος στο 15ο γύρο, όταν ένας μηχανικός της Mercedes δε βίδωσε σωστά τον πίσω τροχό του Γερμανού, με αποτέλεσμα να μείνει στα pits για αρκετό χρόνο.

Ο γνωστός, αλλά άτυχος Χάμιλτον


Ο Λιούις Χάμιλτον στο 18ο γύρο έδωσε στον κόσμο το χαρακτηριστικότερο highlight, όταν κατά την έξοδό του από το pit lane πέρασε τον Φέτελ και βρέθηκε στη 2η θέση, ενώ πρώτα είχε έρθει ρόδα με ρόδα με τον Γουέμπερ, όταν έβγαιναν μαζί από τα pits. Μάλιστα, ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πίστας με το 1:24.357.

O Βρετανός έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, αλλά ένα γύρο πριν το τέλος του αγώνα ο αριστερός τροχός του έσπασε με αποτέλεσμα να δώσει την ευκαιρία στον Αλόνσο να περάσει δεύτερος και τον Φέτελ τρίτο.

Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, για ακόμα μια φορά αντιμετώπισε προβλήματα με το μονοθέσιό του, αλλά στο τέλος η τύχη του επανέφερε το χαμόγελο στα χείλη - με την τρίτη θέση - μιας και τα "έβαλε" με τον Χάμιλτον.

Ο Φερνάντο Αλόνσο μετά το Μπαχρέιν εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των Φέτελ και Χάμιλτον και βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Ο τοπικός ήρωας των Ισπανών δικαίωσε τον κόσμο που βρέθηκε στην πίστα του Μοντμελό.

Οι μέτριοι Μπάτον - Μάσα


Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, εκκινώντας από την πέμπτη θέση δε θα μπορούσε να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, στην πίστα που δεν προσφέρεται για πολλές προσπεράσεις και συγκινήσεις. Το άλλο στοιχείο που δεν ήταν με το πλευρό του Βρετανού ήταν ο καιρός. Μπορεί αρκετοί να μην ήθελαν βροχή, ωστόσο, η ικανότητα του Μπάτον να διαχειρίζεται σωστά τα ελαστικά του σε δύσκολες καιρικές καταστάσεις, θα μπορούσε να έχει αναδείξει διαφορετικό νικητή.

Ο Φελίπε Μάσα είχε καλό αποτέλεσμα (6ος), σε σχέση με την αρχική θέση που είχε στο γκριντ. Ο Βραζιλιάνος από ένατος "σκαρφάλωσε" γρήγορα στην έβδομη θέση, ενώ στο τέλος από την αποχώρηση του Χάμιλτον τερμάτισε 6ος.

Αυτοί που δεν έκοψαν το νήμα


Ο Μπρούνο Σένα έγινε ο πρώτος πιλότος που έιπε "αντίο" στον αγώνα, μετά την έξοδο που είχε στην τρίτη στροφή του πρώτου γύρου. Ο Χέικι Κοβαλάινεν τον ακολούθησε, ενώ ο Ντε λα Ρόσα δεν μπόρεσε να κάνει παραπάνω από 19 γύρους. Ο Τσάντχοκ είχε σύγκρουση, με τον Αλγκερσουάρι, με την αεροτομή του Ινδού να ξεκολλάει. Οι μηχανικοί του έβαλαν μια νέα, αλλά μετά από ένα γύρο ο πιλότος της HRT αποχώρησε.

Ο τελευταίος ήταν ο Χάμιλτον, στον οποίο η τύχη του έπαιξε πολύ άσχημο παιχνίδι. Ο αριστερός τροχός του Βρετανού έπαθε ζημιά ένα γύρο πριν τερματίσει δεύτερος... Τελικά θα μείνει στη μνήμη όλων για ακόμα ένα συναρπαστικό σόου που έδωσε χωρίς να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά η κατάταξη:


1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:35:44.101
2. Αλόνσο, Ferrari, +24.065
3. Φέτελ, Red Bull, +51.338
4. Σουμάχερ, Mercedes, +1:02.195
5. Μπάτον, McLaren, +1:03.728
6. Μάσα, Ferrari, +1:05.767
7. Σούτιλ,Force India, +1:12.941
8. Κούμπιτσα, Renault, +1:13.677
9. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
10. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
13. Ρόσμπεργκ, Mercedes , +1 γύρος
14. Χάμιλτον, McLaren, +2 γύροι
15. Λιούτσι, Force India, +2 γύροι
16. Χούλκενμπεργκ, Williams, +2 γύροι
17. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
18. Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
19. Ντι Γκράσι, Virgin, +3 γύροι
20. Μπουεμί, Toro Rosso
21. Τσάντχοκ, HRT
22. Ντε Λα Ρόσα, Sauber
23. Σένα, HRT
24. Κοβαλάινεν, Lotus

H βαθμολογία πιλότων και κατασκευαστών εδώ.



Το Live του αγώνα:

66/66

Νικητής ο Γουέμπερ. 2ος ο Αλόνσο, τρίτος ο Φέτελ, τέταρτος ο Σουμάχερ.

65/66 Ο Χάμιλτον εγκαταλείπει, ο αριστερός τροχός του καταστράφηκε και μαζί με αυτόν και ο αγώνας του Βρετανού.

64/66 Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος ο Γουέμπερ είναι κοντά στην πρώτη φετινή του νίκη και την τρίτη συνολικά στην καριέρα του.

61/66 Ο Ρόσμπεργκ μάχεται να κερδίσει τη 14η θέση από τον Τόνιο Λιούτσι.

59/66 Ακόμα μια ατυχία του Φέτελ, φέρνει τον Αλόνσο στο βάθρο. Στα Μπαχρέιν το πρόβλημα του Γερμανού έδωσε στον Ισπανό την πρώτη νίκη της χρονιάς.

56/66 Ο Φέτελ είναι 16.2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Αλόνσο, έχοντας τα μαλακά ελαστικά.

55/66 Oι εξέδρες της πίστας γέμισαν χαμόγελα, μιας και ο ήρωας των Ισπανών, Φερνάντο Αλόνσο, ανέβηκε στην τρίτη θέση.

55/66 Ο Φέτελ μπήκε στα pits, για να αλλάξει τον μπροστινό τροχό που χαλάρωσε. Αυτό το γεγονός του κόστισε την τρίτη θέση. Τώρα ο Γερμανός είναι τέταρτος.

54/66 Γουέμπερ, Χάμιλτον, Φέτελ και Αλόναο συνεχίζουν να οδηγούν την κούρσα. Χωρίς συγκινήσεις διαδραματίζεται το 5ο Grand Prix της χρονιάς και 1ο για την Ευρώπη.

52/66 Ο Ρόσμπεργκ, τελικά, προσπερνάει τον Χούλκενμπεργκ στη 15η θέση.

50/66 Με τη διαφορά που έχει χτίσει ο Γουέμπερ ήδη γνωρίζουμε το νικητή.

47/66 Ο Μπαρικέλο κρατάει τη 10η θέση. Ο Αλγκερσουάρι είναι 22 δευτερόλεπτα πιο αργός από το Βραζιλιάνο.
45/66 Ο Γουέμπερ σπάει τα χρονόμετρα. 1:25:147 από τον Αυστραλό, που βρίσκεται 14.9 δευτερόλεπτα πιο μπροστά από τον Χάμιλτον.

45/66 Ο Μπουεμί είναι ο 5ος πιλότος που εγκαταλείπει. Τσάντχοκ, Ντε λαΡόσα, Κοβαλάινεν και Σένα οι άλλοι τέσσερις άτυχοι.

44/66 22 γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας η κατάταξη δεν έχει αλλάξει. Ενδιαφέρον έχει να δούμε αν οι χρόνοι του Αλόνσο, διαφοροποιήσουν τις πρώτες θέσεις.

43/66 Ακόμα ταχύτερος ο Αλόνσο. 1:25:703 ο νέος χρόνος του, που μειώνει τη διαφορά πριν βάλει τα μαλακά ελαστικά.

42/66 Ο Αλόνσο κάνει καλύτερο χρόνο από τον Γουέμπερ. 1:25:868 από τον Ισπανό, που είναι τέταρτος από την αρχή της κούρσας.

41/66 1:25:920 από τον Γουέμμπερ που βρίσκεται σε έναν... δοικό του αγώνα.

40/66 Ο Ρόσμπεργκ δείχνει να τα πηγαίνει καλύτερα με τη μαλακή γόμα καθώς έκανε τον καλύτερο χρόνο του με 1:26:398.

39/66 Γουέμπερ, Χάμιλτον, Φέτελ, Αλόνσο και Σουμάχερ στην πρώτη πεντάδα.

37/66 Ο Ρόσμπεργκ βάζει τη μαλακή γόμα ελαστικών.

36/66 Ποινή 10 δευτερολέπτων για τον Αλγκερσουάρι, αφού κρίθηκε υπεύθυνος για το συμβάν με τον Τσάντχοκ.

34/66 Ο Χούλκεμπεργκ μπήκε στα pits για 2η φορά, για να αλλάξει ελαστικά.

31/66 Ο Μπουεμί μπαίνει για τρίτη φορά στα pits, γεγονός που θα οδηγήσει τον Ελβετό σε ποινή.

31/66 Ο Φέτελ έχει απόσταση 1.7 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Χάμιλτον.

31/66 Τελικά, ο Ινδός πιλότος της ΗRT εγκαταλείπει, αφού πρώτα είχε αλλάξει ελαστικά και αεροτομή.

29/66 Η αεροτομή του Τσάντχοκ έφυγε και χτύπησε το μονοθέσιο του Αλγκουερσουάρι, αλλά ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιο ατύχημα.

28/66 Ο Γουέμπερ έκανε νέο καλύτερο χρόνο 1:26:655.

27/66 Ο Αλγκουερσουάρι μετά τον Χούλκενμπεργκ, θέλει να περάσει και τον άλλο πιλότο της Williams, Ρούμπενς Μπαρικέλο, ώστε να βρεθεί στην πρώτη δεκάδα και τους βαθμούς.

27/66 Σούτιλ και Κούμπιτσα στις θέσεις 8 και 9 αντίστοιχα δίνουν τις δικές τους μάχες.

25/66 Ο Ρόσμπεργκ πέρασε τον Μπουεμί και είναι 16ος. Ενώ, ο Αλγουερσουάρι... τελειώνει τον Χούλκενμπεργκ για την 11η θέση.

24/66 Ο Μπάτον ακόμα παλεύει να προσπεράσει το Σουμάχερ, αλλά ο Γερμανός δείχνει να διαχειρίζεται σωστά τη θέση του.

21/66 Ντε λα Ρόσα, Κοβαλάινεν και Σένα είναι εκτός μάχης. Ο Ρόσμπεργκ είναι 17ος, ενώ οι Τρούλι, Γκλοκ, Τσάντχοκ και Ντι Γκράσι συμπληρώνουν τις τελευταίες θέσεις.

20/66 Ο Μπάτον πιέζει τον Σουμάχερ, που τον πέρασε κατά την έξοδό του από τα pits. Ο Βρετανός δεν τα καταφέρνει προς το παρόν, μιας και ο "Σούμι" υπερασπίζεται τη θέση του.

18/66 Οι Γουέμπερ και Χάμιλτον στα pits. Ο Χάμιλτον κατά την έξοδό του προσπερνάει τον Φέτελ στη 2η θέση, μετά τη μάχη ρόδα με ρόδα που είχε με τον Αυστραλό πιλότο της Red Bull.

17/66 Ο Φέτελ αλλάζει ελαστικά πρώτος από τον Γουέμπερ.

17/66 Ο Ρόσμπεργκ είναι 14ος, ενώ ο Μπαρικέλο έχει ανέβει στη 10η θέση.

15/66 Πρόβλημα για τον Ρόσμπεργκ κατά την αλλαγή ελαστικών. Ο μηχανικός δεν κούμπωσε καλά το ελαστικό του Γερμανού και τον ανάγκασε να χάσει πολύτιμο χρόνο.

15/66 Σουμάχερ και Μάσα στο pit lane. 20.1 ο χρόνος του Γερμανού και 20.314 για το Βραζιλιάνο.

13/66 Ο Λιούτσι βάζει τα σκληρά ελαστικά. Κατά την έξοδό του ο Ιταλός πετάει εκτός πίστας τον Μπουεμί, που είχε προσπεράσει τον Τρούλι.

11/66 Μπαρικέλο και Χούλκενμπεργκ κυνηγούν τον Ρόσμπεργκ για την 11η θέση.

10/66 Ο Γουέμπερ διατηρεί την απόσταση των 2.4 δευτερολέπτων από τον Φέτελ.

9/66 Μέχρι στιγμής οι Κούμπιτσα και Ρόσμπεργκ είναι αυτοί που έχουν χάσει αρκετό έδαφος σε σχέση με τη θέση από την οποία εκκίνησαν.

7/66 Ενημερώνουν από τον ασύρματο τον Μάσα να χρησιμοποιήσει το F-duct, ώστε να κερδίσει τη "μάχη" για την 6η θέση από τον άλλοτε teammate του, Μίκαελ Σουμάχερ.

5/66 Ο Σένα εγκαταλείπει, αφού έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του στην τρίτη στροφή και προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά.

4/66 Στις πρώτες θέσεις δεν έχει αλλάξει κάτι, ενώ ο Κούμπιτσα έχει πέσει στη 10η θέση.

3/66 Ο Μουεμί άλλαξε την μπροστινή αεροτομή της Toro Rosso.

2/66 Ο Ντε λα Ρόσα μπήκε πρώτος στα πιτς, για να αλλάξει το σπασμένο ελαστικό του.

2/66 Κίτρινη σημαία στην πίστα.

1/66 Ο Γουέμπερ κράτησε τη θέση του από τον Φέτελ, που κόλλησε πίσω από τον teammate του. Ο Γερμανός πήγε να ανοιχτεί, αλλά ο Αυστραλός παρέμεινε έξυπνα πρώτος.

15:02 Όλα έτοιμα για να ξεκινήσει ο 5ος αγώνας.

15:00 Τα μονοθέσια ξεκίνησαν το γύρο προθέρμανσης, ώστε να φέρουν τα ελαστικά τους στη σωστή θερμοκρασία.

14:57 Οι πιλότοι έχουν πάρει τη θέση τους στο γκριντ και περιμένουν να ξεκινήσουν το γύρο προθέρμανσης.

14:56 Η σειρά εκκίνησης έχει ως εξής:



1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:19.995
2. Φέτελ, Red Bull, 1:20.101
3. Χάμιλτον, McLaren, 1:20.829
4. Αλόνσο, Ferrari, 1:20.937
5. Μπάτον, McLaren, 1:20.991
6. Σουμάχερ, Mercedes, 1:21.294
7. Κούμπιτσα, Renault, 1:21.353
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:21408
9. Μάσα, Ferrari, 1:21.585
10. Κομπαγιάσι, Sauber, 1:21.984
11. Σούτιλ, Force India
12. Ντε Λα Ρόσα, Sauber
13. Χούλκενμπεργκ, Williams
14. Πετρόφ, Renault
15. Μπουεμί, Toro Rosso
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Λιουίτσι, Force India
18. Μπαρικέλο, Williams
19. Τρούλι, Lotus
20. Κοβαλάινεν, Lotus
21. Γκλοκ, Virgin
22. Ντι Γκράσι, Virgin
23. Τσάντχοκ, HRT
24. Σένα, HRT

14:54 Ο καιρός στη Βαρκελώνη είναι καλός, με τη θερμοκρασία στην πίστα να ξεπερνά τους 30 βαθμούς κελσίου.





























































































































































































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ