X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ανίκητος ο Νόρις στη Σιγκαπούρη, πήρε την πολ ποζίσιον από τον αναγεννημένο Φερστάπεν

McLaren driver Lando Norris of Britain, centre, celebrates his pole position after qualifying session of the Singapore Formula One Grand Prix at the Marina Bay Street Circuit, in Singapore, Saturday, Sept. 21, 2024. AP PHOTO/VINCENT THIAN

Μετά τις ελεύθερες δοκιμες, ο Λάντο Νόρις κυριάρχησε με τη McLaren MCL38 και στις κατατακτήριες της Σιγκαπούρης καθώς κατέκτησε την πολ ποζίσιον εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν - που αξιοποίησε τη ραγδαία σημερινή βελτίωση της Red Bull RB20. Απρόσμενη δεύτερη σειρά για τη Mercedes με τους Χάμιλτον-Ράσελ, στην 9η και 10η θέση οι δύο Ferrari με τους Λεκλέρ-Σάινθ.

Σε μια περίοδο κατατακτήριων δοκιμών γεμάτη εκπλήξεις, ο Λάντο Νόρις ήταν η μοναδική σταθερά και χωρίς να χάσει ποτέ τον τίτλο και την απόδοση του αδιαφιλονίκητου φαβορί κατέκτησε την πολ ποζίσιον με τη McLaren MCL38 για το GP Σιγκαπούρης, 18ο φετινό αγώνα της Formula 1.

Δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα παραταχθεί ο Μαξ Φερστάπεν, με ένα αποτέλεσμα που αναμφίβολα ούτε ο ίδιος περίμενε - αλλά οφείλονταν στις σημαντικές βελτιώσεις που κατάφερε να κάνει από τις χθεσινές μέχρι τις σημερινές 3ες ελεύθερες δοκιμές η Red Bull στις ρυθμίσεις της RB20, και οι οποίες απέδωσαν σημαντικά.

Το ίδιο ισχύει και για τη Mercedes, που κατέκτησε τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης με τους Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ, σε μια περίοδο όπου ήταν εντελώς οριακές οι παράμετροι της ασφάλτου, της θερμοκρασίας της ασφάλτου και των ρυθμίσεων που δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους οδηγούς στην προσπάθεια να κρατούν τα ελαστικά τους μέσα στο θερμικό 'παράθυρο' λειτουργίας τους για ολόκληρο τον γύρο.

Η Ferrari φάνηκε λίγο χαμένη σε αυτή την προσπάθεια, διότι ξαφνικά έχασε την ανταγωνιστικότητα που είχε στις χθεσινές δοκιμές. Όμως δεν φταίει αυτό που οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ κατέληξαν στην 9η και 10η θέση της εκκίνησης, αντίστοιχα, πίσω από τους Φερνάντο Αλόνσο και Γιούκι Τσουνόντα.

Ο Σάινθ έχασε τον έλεγχο της SF-24 και προσέκρουσε στις μπαριέρες της τελευταίας στροφής καθώς θα ξεκινούσε την πρώτη του προσπάθεια στο Q3, ενώ ο Λεκλέρ έχασε τον μοναδικό γρήγορο γύρο που έκαναν (σχεδόν) όλοι, λόγω της διακοπής από το ατύχημα του Σάινθ, διότι ο Μονεγάσκος υπερέβη τα όρια της πίστας.

Στην 3η σειρά της εκκίνησης θα παραταχθούν οι Όσκαρ Πιάστρι και Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τις McLaren και Haas αντίστοιχα, οι οποίοι ήταν οι μόνοι που είχαν γράψει γρήγορο γύρο πριν το ατύχημα του Σάινθ - αλλά απέτυχαν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους τους με τον δεύτερό τους.

GP Σιγκαπούρης, Δοκιμές Κατάταξης FORMULA 1

Πριν τις κίτρινες σημαίες (που έγιναν εντέλει κόκκινες) για το ατύχημα του Σάινθ στο Q3, ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος από τον Πιάστρι αλλά ο χρόνος του σβήστηκε λόγω των κίτρινων σημαιών πριν τελειώσει το γύρο του.

Επίσης, ο Νόρις ήταν εντυπωσιακά ταχύς στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας, πριν αναγκαστεί να κόψει το ρυθμό του υπό τις κίτρινες σημαίες, και πιθανότατα θα ανέβαινε με την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 στην κορυφή.

Η διακοπή για να απομακρυνθεί η Ferrari SF-24 από την πίστα και να επισκευαστεί η μπαριέρα κράτησε 15 λεπτά, και αμέσως έγινε σαφές πως όλοι οι οδηγοί θα έκαναν μόνο έναν γρήγορο γύρο στα 8:04 λεπτά που απέμεναν.

Οι Πιάστρι και Νόρις ήταν οι πρώτοι που βγήκαν και έγραψαν τους πρώτους χρόνους, αλλά ενώ κανείς που ακολούθησε μετά δεν κατάφερε να ρίξει τον Νόρις από την κορυφή, με τους γύρους τους οι Φερστάπεν, Χάμιλτον και Ράσελ έριξαν στην 5η θέση τον Πιάστρι - που δεν δείχνει να έχει βρει αυτό το τριήμερο τις ρυθμίσεις της McLaren MCL38 που θα ήθελε.

Όσο για τη Ferrari, το πιο ανησθχητικό για τη Scuderia ήταν ότι πριν σβηστεί ο χρόνος του Λεκλέρ ο Μονεγάσκος ήταν πιο αργός και από τη Haas του Χούλκενμπεργκ - που σημαίνει ότι αντί για την 9η θέση δεν θα εκκινούσε παραπάνω από την 7η.

Ο Αλόνσο κατάφερε μόλις στην εκπνοή του Q2 να αφήσει εκτός Q3 τις ταχύτατες Williams, με διαφορά μόλις 24 χιλιοστών από τον Άλεξ Άλμπον και μόλις 7 χιλιοστών ακόμα από τον Αργεντινό Φράνκο Κολαπίντο, που συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία στη F1.

Η πιο μεγάλη έκπληξη του Q2 όμως ήταν ο αποκλεισμός του Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB20, που έμεινε στην 13η θέση εξηγώντας αργότερα τα προβλήματά του στη θερμική διαχείριση των ελαστικών του.

Το GP Σιγκαπούρης ξεκινά αύριο (Κυριακή, 21/9) στις 15:00 (LIVE Blog SPORT24).

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ