Ανίκητος ο Ρόσμπεργκ, στην πολ ποζίσιον του Ιντερλάγκος
Ο Γερμανός ήταν 33 χιλιοστά ταχύτερος του Χάμιλτον στις δοκιμές κατάταξης του Ιντερλάγκος! Στη δεύτερη σειρά οι Williams των Μάσα-Μπότας.
Μόλις 33 χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τους Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον σε μια ακόμα μάχη του φετινού τίτλου, της πολ ποζίσιον για το GP Βραζιλίας - την οποία κατέκτησε ο Γερμανός που κυριάρχησε σε κάθε περίοδο ελεύθερων ή κατατακτήριων δοκιμών αυτό το διήμερο στο Ιντερλάγκος.
Τώρα, ο Ρόσμπεργκ φιλοδοξεί να μετατρέψει την 10η φετινή του πολ ποζίσιον σε νίκη στο βραζιλιάνικο αγώνα το απόγευμα της Κυριακής (6:00 μ.μ.) ώστε να μειώσει τη βαθμολογική υστέρηση 24 βαθμών από τον Χάμιλτον ενόψει του μεγάλου φινάλε στο Άμπου Ντάμπι, όπου αποδίδονται διπλάσιοι βαθμοί.
Η οριακή μονομαχία των δύο οδηγών της Mercedes έληξε και με τους δύο να πετυχαίνουν τους καλύτερους γύρους τους όλου του διημέρου στα τελευταία δευτερόλεπτα των δοκιμών κατάταξης. Ο Χάμιλτον αρχικά, και ο Ρόσμπεργκ στο τέλος, λίγο έλειψε να πέσουν κάτω ακόμη και από το 1:10.0!
Αν και η διαφορά των 0,2 δευτ. δεν το δείχνει, η Williams απείλησε με αξιώσεις να κερδίσει επί ίσοις όροις τις δύο Mercedes: οι Φελίπε Μάσα και Βάλτερι Μπότας ήταν μισό και ένα δέκατο πίσω από τα «ασημένια βέλη» πριν την τελευταία προσπάθεια όλων - αλλά στο τέλος και οι δύο δεν ολοκλήρωσαν τον τελευταίο γρήγορο γύρο τους - ο Μάσα λόγω ενός μικρού τεχνικού προβλήματος, και ο Μπότας λόγω ενός μικρού οδηγικού του σφάλματος.
Φυσικά, ο Μάσα γνώρισε την απόλυτη αποθέωση από τους συμπατριώτες του - και αν ο καιρός κάνει τα παιχνίδια που προβλέπονται αύριο, με πολύ υψηλό ενδεχόμενο καταιγίδας, δεν αποκλείεται ο Βραζιλιάνος να διεκδικήσει με αξιώσεις την πρώτη φετινή νίκη της Williams.
Ο Τζένσον Μπάτον, που συμπλήρωσε πέντε κινητήρες Mercedes στην πρώτη πεντάδα, έδειξε να ξεπερνά τα μηχανικά προβλήματα που παρουσίασε η McLaren χθες, ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε σε μια μάλλον απρόσμενη 6η θέση, εμπρός από τις Ferrari και τον Ρικιάρντο - που, όμως, δεν αποκλείεται να έχει επιλέξει περισσότερο «βρόχινες» ρυθμίσεις.
Ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε στο τέλος να βγει νικητής της «εσωτερικής» μάχης με τον σταθερά ταχύτερό του ως τότε Κίμι Ράικονεν, όμως ο Ισπανός εξέφρασε μέσω ραδιοεπικοινωνίας έντονα παράπονα στους μηχανικούς της Ferrari για το γεγονός ότι στην πρώτη περίοδο τον έστειλαν στην πίστα δίχως να έχουν πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος της F14 T. Αυτά, σε μια μέρα που οι φήμες ότι υπέγραψε στη McLaren για το 2015 εντάθηκαν.
Πιο πίσω, ο Ντάνιιλ Κβίατ και ι Σέρχιο Πέρεθ θα εκκινήσουν από τις δύο τελευταίες θέσεις - ως ποινή για τη χρήση του 6ου κινητήρα της χρονιάς στην περίπτωση του Ρώσου, και για την ευθύνη του ατυχήματος με τον Άντριαν Σούτιλ στο Τέξας, στην περίπτωση του Μεξικανού.
GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ 2014
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:10.023 2. Χάμιλτον (Mercedes) +0.033 3. Μάσα (Williams-Mercedes) +0.244 4. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.282 5. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +0.907 6. Φέτελ (RBR-Renault) +0.915 7. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +0.946 8. Αλόνσο (Ferrari) +0.954 9. Ρικιάρντο (RBR-Renault) +1.052 10. Ράικονεν (Ferrari) +1.076 11. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:11.591 12. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:11.976 13. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) - 14. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) - 15. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:12.037 16. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:12.040 17. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:12.076 18. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:12.233 |