"Άνοιγμα" της Mercedes στον Χάμιλτον για το 2022
Η Mercedes έκανε γνωστή την επιθυμία της να ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον Λιούις Χάμιλτον για το 2022, παρά τις φήμες για τον Τζορτζ Ράσελ και για το ενδιαφέρον της να επενδύσει στον Μαξ Φερστάπεν.
Ο διευθυντής της ομάδας, Τότο Βολφ, εξέφρασε μάλιστα την ελπίδα να έχει υπογραφεί το νέο συμβόλαιο της ομάδας με τον Βρετανό πρωταθλητή της μέχρι το καλοκαίρι - σε αντίθεση με φέτος, που οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν τη μονοετή επέκταση της συνεργασίας τους μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο.
Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ κυκλοφορεί, για μήνες, η φημολογία ότι η πρωταθλήτρια εξετάζει το ενδεχόμενο να υπογράψει τον Τζορτζ Ράσελ από τη Williams του χρόνου, αλλά και να βασίσει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της στον Μαξ Φερστάπεν - δεδομένου ότι ο Χάμιλτον είναι πλέον 36 ετών.
Μιλώντας για τον Χάμιλτον, ο Βολφ τόνισε: "Το ελπίζω [να παραμείνει]. Το ταξίδι που είχαμε μαζί ήταν πολύ επιτυχημένο. Υπήρξε οδηγός της Mercedes, παιδί της Mercedes, από τις ημέρες του στο Karting. Δεν αγωνίστηκε ούτε ένα Σαββατοκύριακο στη Formula 1 με κινητήρα διαφορετικό από Mercedes, οπότε αυτή είναι η λογική συνέχιση της ιστορίας". Ο Αυστριακός συνέχισε: "Δεν θέλουμε να το αφήσουμε πάλι για τον Ιανουάριο για να οριστικοποιήσουμε τους δύο οδηγούς μας. Το καλοκαίρι είναι που πρέπει να συμβεί. Και επιπλέον, για να προσφέρουμε στους οδηγούς την ηρεμία που χρειάζονται για να αφοσιωθούν στη δουλειά τους".
"Για τη νέα χρονιά υπάρχουν πολλά ‘χαρτιά’ ανοιχτά και πάντα θα προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα μακροχρόνια, εγγυώμενοι παράλληλα την ολοκληρωτική πίστη μας στο τρέχον οδηγικό μας δίδυμο. Δεν αμφισβητούμε τον Βάλτερι ή τον Λιούις, αλλά συζητήσεις προφανώς θα υπάρξουν - αλλά όχι τον ερχόμενο Ιανουάριο", κατέληξε ο Βολφ.
Πέραν του Χάμιλτον, η Mercedes σήμερα ανακοίνωσε και την αναδιάρθρωση του τεχνικού της τμήματος. Ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον την 1 η Ιουλίου θα μετακινηθεί στο ρόλο του επικεφαλής του τεχνικού τμήματος (Chief Technical Officer), και νέος τεχνικός διευθυντής αναμένεται να αναλάβει ο Μάικ Έλιοτ (νυν διευθυντής μηχανολογίας). Η Mercedes έκανε σαφές ότι η αλλαγή τεχνικού διευθυντή δεν έχει καμία σχέση με την απόδοση του φετινού μονοθεσίου W12, που ξεκίνησε τη χρονιά υστερώντας από τη Red Bull RB16B, αλλά οφείλεται στο μακροχρόνιο σχεδιασμό που απαιτούν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί του 2022 και του 2025.
Άλισον, που είναι από το 2017 τεχνικός διευθυντής της πρωταθλήτριας, είπε ότι επέλεξε ο ίδιος τη μετακίνησή του, ενώ ο Βολφ εξήγησε: "Γνωρίζαμε εδώ και αρκετό καιρό ότι ο ρόλος του ως τεχνικός διευθυντής θα έφτανε στο τέλος του φέτος και είμαι πολύ ικανοποιημένος που εξασφαλίσαμε την παραμονή του στην αγωνιστική μας οικογένεια σε αυτόν τον νέο ρόλο".
Photo credits: Mercedes AMG F1