Απάντηση του Νόρις στις δεύτερες δοκιμές της Σιγκαπούρης, 58 χιλιοστά ταχύτερος του Λεκλέρ
Ο Λάντο Νόρις κατέβασε τον ταχύτερο γύρο στη Μαρίνα Μπέι στο 1:30.727 με τη μαλακή γόμα στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, και -σε αντίθεση με τις πρώτες δοκιμές- αυτή τη φορά ο Άγγλος της McLaren βρέθηκε οριακά εμπρός από τον Μονεγάσκο της Ferrari.
Οι Νόρις και Λεκλέρ ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι όλων, δείχνοντας ότι και αυτό το τριήμερο -στον 18ο φετινό αγώνα της Formula 1- η μάχη της νίκης θα κριθεί μεταξύ των McLaren και Ferrari, όπως και στα δύο προηγούμενα GP στη Μόντσα και το Αζερμπαϊτζάν.
Καθώς στο ασιατικό λιμάνι έπεσε η νύχτα, η θερμοκρασία ήρθε πιο κοντά στα δεδομένα που θα ισχύουν στις δοκιμές κατάταξης και στον αγώνα του Σαββατοκύριακου κι έτσι οι συνθήκες ήταν πιο αντιπροσωπευτικές για την εξαγωγή συμπερασμάτων τόσο για την ταχύτητα στον έναν γύρο όσο και για την προσομοίωση αγώνα με τις συστοιχίες γύρων.
Έτσι, με τις σκληρότερες γόμες στην αρχή οι χρόνοι κυμαίνονταν στο 1:32, και στην κορυφή -με τη μέση γόμα- εναλλάχτηκαν οι δύο οδηγοί της Ferrari μαζί με τον Άλεξ Άλμπον της Williams - η οποία δείχνει να συνεχίζει και εδώ την πρόοδό της, μετά το Μπακού.
Εντέλει με τη μέση γόμα ταχύτερος (με χρόνο 1:31.665) ήταν ο Λεκλέρ, πριν ο Άλμπον καταρρίψει τον πρώτο χρόνο (για ελάχιστα χιλιοστά) στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα.
Όταν ξεκίνησε ο καταιγισμός γύρων με τα Soft (C5) από την κορυφή μετά τον Άλμπον πέρασε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και τέλος ο ομόλογος του Αυστραλού, Λάντο Νόρις.
Ο Λεκλέρ τον πλησίασε πολύ, στα 58 χιλιοστά, αλλά όχι αρκετά για να πάρει και πάλι την πρώτη θέση και σε αυτές τις δοκιμές. Έπειτα, η προσοχή των ομάδων στράφηκε στις συστοιχίες γύρων με τις σκληρότερες γόμες, και οι καλύτεροι χρόνοι έμειναν αναλλοίωτοι μέχρι τέλους.
Ο περσινός νικητής στη Σιγκαπούρη, Κάρλος Σάινθ, έμεινε μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό των κορυφαίων, ενώ ο νικητής στο Μπακού, Όσκαρ Πιάστρι, φάνηκε να μην έχει εντοπίσει ακόμη τις αεροδυναμικές ρυθμίσεις που θα ήθελε στη McLaren MCL38.
Στις συστοιχίες γύρων ο Νόρις είχε δύο απρόοπτα, μία “αρκετά δυνατή επαφή με τον τοίχο” κι επίσης ένα μπλοκάρισμα στη στροφή 7, αλλά η πιο ατυχής στιγμή ήταν του Ράσελ, όταν ο Άγγλος -δύο λεπτά πριν το τέλος- προσέκρουσε στην μπαριέρα στην εξωτερική της στροφής 8.
Η πρόσκρουση ήταν ελαφριά, αλλά έσπασε την εμπρός πτέρυγα και το ρύγχος της Mercedes W15. Ο Βρετανός κατάφερε να συνεχίσει, καθώς η ζημιά δεν ήταν μεγάλη, αλλά πίσω στα πιτς οι μηχανικοί δυσκολεύθηκαν να αποκολλήσουν το ρύγχος και είναι άγνωστο προς το παρόν αν υπάρχει πρόβλημα και με το σασί του μονοθεσίου.
Με τον 4ο χρόνο, εμπρός από τον Πιάστρι, τις Mercedes και τις Red Bull, ο Γιούκι Τσουνόντα επιβεβαίωσε την εξαίρετη κατάσταση της RB στη Σιγκαπούρη - όπως και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον 6ο.
Ο Ράσελ κατέληξε στην 7η θέση, εμπρός από τον Σέρτζιο Πέρεζ, ο Λιούις Χάμιλτον με εμφανή προβλήματα στη ρύθμιση της δικής του W15 έμεινε με τον 11ο χρόνο, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν με την έτερη Red Bull RB20 περιορίστηκε στην 15η θέση - 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.