X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Απασχολημένος με την πολιτική ο Αλόνσο"

Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον σύμβουλο της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο. Έπλεξε το εγκώμιο του Σεμπάστιαν Φέτελ και είπε ελεύθερα την άποψη του για τον Φερνάντο Αλόνσο και τη Ferrari.

Φαίνεται πως ο Χέλμουτ Μάρκο έχει το ακαταλόγιστο στη Red Bull. Ο σύμβουλος του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας ξεπέρασε τη νοητή γραμμή που ορίζει τα όρια στη Φόρμουλα 1 και ασχολήθηκε στις δηλώσεις του με τους αντιπάλους, τη Ferrari και τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Μάρκο χαρακτηρίσε εν ολίγοις... "πολιτικάντη" τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Και φυσικά έπλεξε ξανά το εγκώμιο του Σεμπάστιαν Φέτελ, τον οποίο ανακάλυψε ο ίδιος μέσω του προγράμματος της Red Bull.

"Η οδήγηση του Σεμπάστιαν ήταν κυριολεκτικά αψεγάδιαστη. Αλλά είναι φαινόμενο. Πάντα ήταν έτσι. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, η απόδοση του ανεβαίνει. Αυτό συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια. Δεν γνωρίζω πως το κάνει, αλλά δεν είναι σύμπτωση. Αυτό μας κάνει να σκεφτούμε τη μέθοδο προετοιμασίας του, το πως απομονώνει τον εαυτό του από τους υπόλοιπους", τόνισε ο Μάρκο.

Στη συνέχεια έπεσε στο τραπέζι το όνομα του Αλόνσο: "Ο Φερνάντο Αλόνσο, για παράδειγμα, είναι απασχολημένος με την πολιτική και να κάνει αστεία σχόλια. Ο Φέτελ τα αγνοεί όλα. Δεν διαβάζει εφημερίδες, ούτε με το τι γράφουν στο ίντερνετ. Και αυτή είναι η διαφορά. Εμείς αφοσιωνόμαστε στη δουλειά μας: Να παρουσιάσουμε το καλύτερο μονοθέσιο και την καλύτερη δυνατή ομάδα".

Ο Μάρκο εξαπέλυσε τα βέλη του και εναντίον της Ferrari, εκφράζοντας την άποψη πως ο ιδρυτής της Scuderia, Έντσο Φεράρι θα έπαιρνε σκληρά μέτρα μετά την απώλεια του πρωταθλήματος.

" Δεν πιστεύω πως του Έντσο θα του άρεσε αυτή η ήττα, αλλά θα αναγνώριζε την απόδοση του αντιπάλου. Και στη συνέχεια θα πίεζε τη δική του ομάδα, προκειμένου να κάνει τα πάντα για να μας νικήσει. Αλλά όχι με αυτές τις ενέργειες, μάρτυρες των οποίων έχουμε γίνει. Ο Αλόνσο ανακατεύεται στην πολιτική. Νομιζω πως γίναμε όλοι μάρτυρες του άγχους που είχε στο τέλος της σεζόν με δηλώσεις του τύπου "Αγωνίζομαι εναντίον του Χάμιλτον, όχι κόντρα στον Φέτελ και έχω αντίπαλο τον Άντριαν Νιούι (σ.σ. τον δημιουργό της RB8). Αυτό που είπαμε "απλά αγνοήστε τον".

Πριν από λίγες μέρες ο Μάρκο είχε αφήσει υπονοούμενα για τον ρόλο του Μαρκ Γουέμπερ στην RBR το 2013. Και σε αυτή τη συνέντευξη αναφέρθηκε εμμέσως στον Αυστραλό οδηγό.

" Λέγονται πολλές ανοησίες (για τον Φέτελ). "Ο Φέτελ δεν μπορεί να προσπεράσει". Θυμηθείτε το Άμπου Ντάμπι και τη Βραζιλία. "Νικάει γιατί κάθεται σε μονοθέσιο του Νιούι". Διαθέτουμε δύο μονοθέσια του Νιούι, οπότε γιατί δεν κάνουμε το 1-2 σε κάθε αγώνα;".

Προφανώς ο ίδιος ενημερώνεται καθημερινά για το τι λέγεται για τον Φέτελ και σχολίασε και πρόσφατη τοποθέτηση του σερ Τζάκι Στιούαρτ.

" Ο σπουδαίος Τζάκι Στιούαρτ πρέπει να πάει σε άλλη ομάδα για να αποδείξει την αξία του. Αυτό ειπώθηκε από τα χείλη ενός ανθρώπου που πέτυχε όλες τις μεγάλες επιτυχίες του με μια ομάδα, την Tyrell. Δεν μπορώ να το λάβω σοβαρά υπόψη μου".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ