Απεβίωσε ο Όβε Άντερσον
Ενας θρύλος που μετέτρεψε την Toyota σε θρύλο, ο 70χρονος Όβε Άντερσον έχασε σήμερα τη ζωή του
Ο Σουηδός, επικεφαλής της Toyota Team Europe για περισσότερο από 30 χρόνια, σκοτώθηκε σε ατύχημα κι ενώ συμμετείχε σε αγώνα ράλι στη Νότια Αφρική. Εκτιμάται ότι το αυτοκίνητο του, ένα κόκκινο Volvo 444 του 1957, συγκρούστηκε με φορτηγό κατά τη διεξαγωγή του κλασικού ράλι Μίλιγκαν.
Ο Άντερσον οδήγησε την Toyota στην κατάκτηση πολυάριθμων νικών και πρωταθλημάτων στο WRC και στη δεύτερη θέση στις 24 Ώρες του Λε Μαν το 1999. Το 2002 η ιαπωνική φίρμα έστρεψε το ενδιαφέρον της στη Φόρμουλα 1 με τον Σουηδό να εκτελεί χρέη αφεντικού. Αποχώρησε το 2003 και ανέλαβε χρέη συμβούλου στην Toyota.
«Ο Όβε υπήρξε πηγή έμπνευσης για την ομάδα μας και τον υπόλοιπο μηχανοκίνητο κόσμο. Το πάθος του για τους αγώνες ήταν μοναδικό και η απώλεια του είναι μεγάλη», ανέφερε η γραπτή ανακοίνωση του προέδρου του Toyota Motorsport, Ταντάσι Γιαμασίνα.
Σπουδαίος φιλέλληνας σημάδεψε με την παρουσία του και τον εθνικό μας αγώνα, το Ράλι Ακρόπολις. Με ένα Saab οδήγησε για πρώτη φορά εκτός της πατρίδας του στα ελληνικά χώματα το 1964. Συνέχισε την καριέρα του στη Ford και στη Lancia.
Μεγαλούργησε στην Toyota, αλλά το αγαπημένο του αγωνιστικό αυτοκίνητο και αυτό με το οποίο συνέδεσε το όνομα του ήταν το Renault Alpine. Το 1971 πήρε τέσσερις νίκες με αυτό, ανάμεσα τους στο Ακρόπολις και στο Μόντε Κάρλο.
Το 1975 ο Άντερσον νίκησε για τελευταία φορά στο Ράλι Σαφάρι (στην Κένυα) με Toyota Celica.
Ο Άντερσον οδήγησε την Toyota στην κατάκτηση πολυάριθμων νικών και πρωταθλημάτων στο WRC και στη δεύτερη θέση στις 24 Ώρες του Λε Μαν το 1999. Το 2002 η ιαπωνική φίρμα έστρεψε το ενδιαφέρον της στη Φόρμουλα 1 με τον Σουηδό να εκτελεί χρέη αφεντικού. Αποχώρησε το 2003 και ανέλαβε χρέη συμβούλου στην Toyota.
«Ο Όβε υπήρξε πηγή έμπνευσης για την ομάδα μας και τον υπόλοιπο μηχανοκίνητο κόσμο. Το πάθος του για τους αγώνες ήταν μοναδικό και η απώλεια του είναι μεγάλη», ανέφερε η γραπτή ανακοίνωση του προέδρου του Toyota Motorsport, Ταντάσι Γιαμασίνα.
Σπουδαίος φιλέλληνας σημάδεψε με την παρουσία του και τον εθνικό μας αγώνα, το Ράλι Ακρόπολις. Με ένα Saab οδήγησε για πρώτη φορά εκτός της πατρίδας του στα ελληνικά χώματα το 1964. Συνέχισε την καριέρα του στη Ford και στη Lancia.
Μεγαλούργησε στην Toyota, αλλά το αγαπημένο του αγωνιστικό αυτοκίνητο και αυτό με το οποίο συνέδεσε το όνομα του ήταν το Renault Alpine. Το 1971 πήρε τέσσερις νίκες με αυτό, ανάμεσα τους στο Ακρόπολις και στο Μόντε Κάρλο.
Το 1975 ο Άντερσον νίκησε για τελευταία φορά στο Ράλι Σαφάρι (στην Κένυα) με Toyota Celica.