Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως
cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που
αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και
περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής
τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην
επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε
πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας
ή να αρνηθείτε
να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται
να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας,
αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για
αυτόν τον ιστότοπο.
Ο αναβάτης της Gresini Honda έχασε το μπροστινό στη στροφή 11 στον 2ο γύρο του προτελευταίου αγώνα της χρονιάς, προσπάθησε να αποφύγει την πτώση, ωστόσο χτυπήθηκε από τους διερχόμενους Κόλιν Έντουαρντς και Βαλεντίνο Ρόσι, οι οποίοι δεν είχαν καν χρόνο να σκεφτούν να φρενάρουν. Από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης ο Σιμοντσέλι έχασε το κράνος του.
Ο "Super Sic" μεταφέρθηκε αναίσθητος με ασθενοφόρο στο ιατρικό κέντρο της πίστας, όμως υπέκυψε στα τραύματα του στις 16.56 τοπική ώρα. Ο αγώνας διακόπηκε και λίγο αργότερα ανακοινώθηκε ότι ματαιώνεται, προετοιμάζοντας ίσως με αυτόν τον τρόπο τους φίλους του σπορ και όχι μόνο για το μαντάτο του μοιραίου.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του ιατρικού κέντρου της πίστας, Μικέλε Μακιαγκόντενα ο Ιταλός αναβάτης πέθανε από πολλαπλά τραύματα στο κεφάλι, στο λαιμό και στο στήθος. Επί 45 λεπτά προσπάθησαν να τον επαναφέρουν στη ζωή, δίχως αποτέλεσμα.
Στον τελευταίο αγώνα της ζωής του ο Σιμοντσέλι που άφησε πίσω του, τους γονείς του, τη μικρότερη αδερφή του και τη σύντροφο του, Κέιτ εκκίνησε από την πέμπτη θέση. Τη Δευτέρα (24/10) επρόκειτο να οδηγήσει την καινούργια μοτοσικλέτα της Honda, καθώς και ο ίδιος περίμενε με μεγάλη ανυπομονησία τον... ερχομό των 1000cc.
Είχε ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ομάδα του Φάουστο Γκρεσίνι. Είχε εξασφαλίσει και το 2012 εργοστασιακή μοτοσικλέτα, ενώ ήταν το πρόσωπο της Honda στην Ιταλία.
Τραγική φιγούρα είναι και ο ίδιος ο Γκρεσίνι, μιας και το 2003 ένα από τα πρότυπα του Σιμοντσέλι στο ξεκίνημα της καριέρας του, ο 23χρονος Νταϊζίρο Κάτο είχε χάσει τη ζωή του στη Σουζούκα.
Πέρυσι τον Σεπτέμβριο στο Μιζάνο χάθηκε ακόμα ένα μεγάλο ταλέντο. Ο 19χρονος Ιάπωνας Σόγια Τομιζάβα και φυσικά τα σοβαρά ατυχήματα δεν έχουν σταματήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής βρήκε τραγικό θάνατο στο Λας Βέγκας ο Βρετανός πρώην παγκόσμιος στα IndyCars με την κηδεία του να γίνεται νωρίτερα σήμερα.
Όσο για τους οδηγούς που ενεπλάκησαν στο δυστύχημα ο Κόλιν Έντουαρντς (της Tech 3 Yamaha) υπέστη εξάρθρωση ώμου, ενώ ο Βαλεντίνο Ρόσι έφυγε περπατώντας από τον τόπο της τραγωδίας. Ειρωνία; Ο Ρόσι ήταν ο καλύτερος φίλος του και ο Έντουαρντς ο μοναδικός αναβάτης που αναγνωρίζει δημόσια ένα μεγάλο ταλέντο. Και σήμερα χάθηκε ένα σπουδαίο ταλέντο!
Το 1983 ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 500cc, Φράνκο Ουντσίνι στο παλιό Άσεν είχε ένα παρόμοιο ατύχημα με τον Σιμοντσέλι. Χτυπήθηκε στο κεφάλι από τον Γουέιν Γκάρντνερ, έπεσε σε κώμα, ωστόσο συνήλθε. Σήμερα είναι μέλος της επιτροπής ασφαλείας στο MotoGP.
Η μηχανή του Μάρκο Σιμοντσέλι μετά το ατύχημα
Ο πατέρας του Μάρκο Σιμοντσέλι , Πάολο Σιμοντσέλι, έξω από το ιατρικό κέντρο
Τα μέλη της ομάδας Gresini Honda
Ο Μάρκο Σιμοντσέλι λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα