Άπιαστος ο Οζιέ στη Φινλανδία
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ δεν πήρε μόνο την πρώτη νίκη στην καριέρα του στη Φινλανδία, αλλά πραγματοποίησε και ρεκόρ στη διασημότερη ειδική του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Τιερί Νεβίγ απειλεί τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.
" Ήταν παντοτινό όνειρο να νικήσω εδώ", δήλωσε ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ο νικητής του Ράλι Φινλανδίας. Ο Γάλλος βρέθηκε ακόμα πιο κοντά στο πρώτο του πρωτάθλημα, ενώ έγινε μόλις ο τέταρτος οδηγός εκτός Σκανδιναβίας (σ.σ. ο Κάρλος Σάινθ, ο Μάρκο Μάρτιν και ο Σεμπαστιάν Λεμπ οι υπόλοιποι) που παίρνει την πρωτιά στο "Grand Prix".
Στους ενενήντα βαθμούς (!) πλέον η διαφορά του Οζιέ από τους Τιερί Νεβίγ (M-Sport) και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen) πέντε αγώνες πριν από το τέλος του πρωταθλήματος. Υπό προϋποθέσεις το πρωτάθλημα θα είναι δικό του μέχρι την Αυστραλία.
Η χαρά του Οζιέ ήταν ακόμα μεγαλύτερη γιατί πήρε την πρωτιά και στη διασημότερη ειδική του παγκοσμίου πρωταθλήματος, την τρομερή Ouninpohja, όπου και κατέρριψε το ρεκόρ του Μίκο Χίρβονεν!
Δεύτερος ήταν ο Νεβίγ που πιέζει πλέον τον Λάτβαλα στη βαθμολογία. Ο Βέλγος κέρδισε στην εντός έδρας μάχη της M-Sport, τον Μαντς Όστμπεργκ. Ο Νορβηγός έχασε χρόνο σε μια από τις τελευταίες ειδικές, όταν αναγκάστηκε να βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής για να αποφύγει μια πέτρα.
Η 1η μέρα όπως την είδε η Citroen
Ο Νεβίγ πήρε τους τρεις έξτρα βαθμούς, επιτυγχάνοντας τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage. Δύο πόντους πήρε ο Οζιέ και έναν ο Λάτβαλα. Ο Φινλανδός νικητής του Ράλι Ακρόπολις εγκατέλειψε την πρώτη μέρα.
Μόλις στη δεύτερη ειδική του αγώνα ο Λάτβαλα χτύπησε σε πέτρα, προκαλώντας ζημιά στο Polo R WRC. Τόσο ο Νεβίγ, όσο και ο Όστμπεργκ οδήγησαν τον αγώνα και ακολουθούσαν τον Οζιέ. Μέχρι που ο Νεβίγ έχασε χρόνο με κλαταρισμένο ελαστικό στην ειδική Mokkipra, ενώ ο Όστμπεργκ κατέστρεψε τον μπροστινό τροχό κατά το πέρασμα από την ειδική Lankamaa.
Η ανασκόπηση της 2ης μέρας
Έτσι ο Οζιέ πήρε τον έλεγχο του ράλι, ενώ ο Όστμπεργκ έχασε χρόνο στο τελευταίο πέρασμα στη θρυλική Ouninpohja. Η περίφημη ειδική προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα στον Κρις Μικ (Citroen) που ενίσχυσε τη γαλλική ομάδα σε αυτό τον αγώνα. Τέθηκε εκτός αγώνα και έχασε την πέμπτη θέση. Τη θέση του κληρονόμησε ο Ντάνι Σόρδο (Citroen) πίσω από τον Χίρβονεν που έχασε από νωρίς την ευκαιρία να διακριθεί. Έκτος ήταν ο Εβγένι Νόβικοφ (M-Sport), ο οποίος πρωταγωνίστησε σε ένα περίεργο επεισόδιο με τον Μικ.
Στις 22 Αυγούστου οι κορυφαίοι οδηγοί θα βρίσκονται στο Τρίερ για το Ράλι Γερμανίας (22-25/8).
Βαθμολογία οδηγών 1.Οζιέ 181β. 2.Λάτβαλα 91 3.Νεβίγ 91 4.Χίρβονεν 73 5.Σόρδο 69 6.Λεμπ 68 7.Όστμπεργκ 65 Βαθμολογία κατασκευαστών 1.Volkswagen 247 2.Citroen 196 3.M-Sport 112 4.Qatar 107 5.Jipocar 39 |