X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Aπίστευτος Λάτβαλα!

Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (πανηγυρισμοί)

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα πήρε στην τελευταία ειδική τη νίκη στη Νέα Ζηλανδία από τον Σεμπαστιάν Οζιέ

Ο Οζιέ που επρόκειτο να μην λάβει μέρος στον συγκεκριμένο αγώνα (σ.σ. δεν βρισκόταν στο πρόγραμμα της Citroen Junior στις αρχές της σεζόν με τον Κίμι Ράικονεν να κάνει διακοπές αυτή την εβδομάδα), εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Σεμπαστιάν Λεμπ στη 2η ειδική του 3ου σκέλους.
Μετά το γεφυράκι την 1η ημέρα, ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που είχε περάσει επιτέλους μπροστά, έχασε τον έλεγχο του C4 και βρέθηκε τετ α τετ με ένα δέντρο. Έπεσε 4ος, επιτρέποντας στον Οζιέ να τεθεί ξανά επικεφαλής του αγώνα.

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία τζούνιορ (J-WRC) έχασε όμως χρόνο, "σκουπίζοντας" το δρόμο και επέτρεψε στον Λάτβαλα να τον πλησιάσει. Η τελευταία ειδική Whaanga Coast (εκεί που ο Λεμπ συνάντησε το δέντρο) επρόκειτο να αναδείξει το νικητή.

Ο Οζιέ είχε διαφορά 6.2 δευτερολέπτων από τον Φινλανδό αντίπαλο του, μία έξοδος όμως του κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα. Έξοδο είχε και ο Λεμπ. Έξοδο και μάλιστα θεαματική είχε και ο Πέτερ Σόλμπεργκ (Solberg). Ο Νορβηγός που κυνηγούσε ένα ακόμα βάθρο χτύπησε σε έναν στύλο (!), προκαλώντας ανεπανόρθωτη ζημιά στο C4 WRC. Ευτυχώς όμως ούτε ο ίδιος, ούτε ο συνοδηγός του, ο Φιλ Μιλς τραυματίστηκαν. Μόνο η περηφάνεια τους!

Ο Λάτβαλα ήταν ο μοναδικός που έμεινε στο δρόμο και πήρε την καρό σημαία, 2.4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ. "Αυτή ίσως είναι η καλύτερη νίκη μου. Λίγο πριν το τέλος λίγο έλειψα να βγω και εγώ εκτός δρόμου. Νόμιζα ότι η προσπάθεια μου δεν ήταν αρκετή. (Ο Οζιέ) έκανε ένα μικρό λάθος, ήμασταν λίγο τυχεροί, αλλά αισθανόμαστε υπέροχα. Δεν πήρα καμία ειδική σε αυτό τον αγώνα, αλλά έκανα σταθερούς χρόνους και αυτό μετράει.

Ιστορικός αγώνας για τη Ford που έφτασε τις 75 νίκες στην ιστορία του WRC και πέρασε στην πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω τη θρυλική Lancia.

"Ήμασταν τόσο κοντά. Έκανα λάθος τρεις στροφές πριν από τον τερματισμό. Κρίμα", τόνισε ο Οζιέ με τον Λεμπ να συμπληρώνει το βάθρο. Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Πορτογαλία στο τέλος του μήνα (28-30/5)

Η τελική 10άδα:
1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC 4ωρ.4λεπ.9.8δευτ.
2.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +2.4δευτ..
3.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +15.2δευτ.
4.Μίκο Χίρβονεν Ford Focus RS WRC +21.3
5.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +25.8
6.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus RS WRC +3:26.0
7.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus RS WRC +6:15.3
8.Γιάρι Κετομάα Ford Fiesta S2000 +10:19.3
9.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Focus RS WRC +10:49.8
10.Τσέβι Πονς Ford Fiesta S2000 +11.13.4

Βαθμολογία οδηγών:
1.Λεμπ 108β.
2.Λάτβαλα 72
3.Χίρβονεν 64
4.Οζιέ 63
5.Π.Σόλμπεργκ 53
6.Σόδο 34

Βαθμολογία κατασκευαστών:
1.Citroen 156β.
2.Ford 151
3.Citroen Junior 75
4.Stobart Ford 74
5.Munchi's Ford 32





































TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ