"Απλά Ελλάδα" & πονεμένες πλάτες
Οι οδηγοί του παγκοσμίου ολοκλήρωσαν αργά την Τετάρτη (29/5) την πρώτη μέρα των αναγνωρίσεων στο 59ο Ράλλυ Ακρόπολις.
Η αγωνιστική αυλαία του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις ανοίγει το απόγευμα της Παρασκευής (31/5) με την ατελείωτη πρώτη ειδική Κινέτα-Πίσια (μήκους 47.7χλμ) για να επιστρέψουν στην εκκίνηση για τη δεύτερη ειδική, μια νυχτερινή στην Κινέτα (μήκους 26,05χλμ).
Οι οδηγοί του παγκοσμίου γνώρισαν την Τετάρτη (29/5) τις δύο πρώτες ειδικές. Φυσικά τις βρήκαν σκληρές "απλά Ελλάδα", όπως είπε ο Μίκο Χίρβονεν (Citroen), όμως εξέφρασαν το θαυμασμό τους για τα ωραία σημεία της μεγάλης ειδικής.
" Δεν νομίζω πως θα έχουμε προβλήματα", είπε ο Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport), 4ος το 2012 στο Ακρόπολις.
Αντίθετα ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen) αντιμετώπισε προβλήματα με το αυτοκίνητο που χρησιμοποίηση. " Υπάρχουν ορισμένα σημεία στη μεγάλη ειδική, όμως σε άλλα πρέπει να φανείς έξυπνος", σχολίασε με την πείρα ενός οδηγού που έχει ανέβει στο βάθρο του Ακρόπολις.
Ο Τσέχος Μάρτιν Πρόκοπ (Ford) είχε τα μεγαλύτερα προβλήματα από όλους: "Η πλάτη μου πονάει και δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις ένα ράλι".
Η δεύτερη μέρα των αναγνωρίσεων βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Θα ακολουθήσει το qualifying stage την Παρασκευή το πρωί, η εκκίνηση στο Ζάππειο (17.00) και η πρώτη ειδική (18.28).